Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[14:54] Kadera: Így elég nehéz nevezni az olimpiára.
[11:26] Kadera: Letöltés nem megy :(
[18:44] Salle: de a tuti egy kör és H 1 50 20 mondjuk :)
[18:43] Salle: működnie kellene :P
[17:58] albertus: A mini olira is jó az aut. jelentkezés?
[13:53] Jakab: nini egy őskövület... üdv Killer :)
[10:45] yabba: Úgy tűnik megállt a letöltés. :(
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
[11:20] Gwill: A helyzet, h én is szabin és elkerülte a figyelmem :)
[09:03] Salle: lásd "JV szabi" topic 😉
[15:35] Gwill: Köszi
[15:29] pterois: JV szabi
 
Jelenleg bejelentkezve:
Alaria, Rek, Shaden
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Erősitsetek meg,jól gondolom?Lovagi övcsat +támadása pl.nem érvényes möszehát pajzsra vagy Zarknod szemére de Pl Ting Ro Ce-re vagy faji pajzsra ok.
Ki/mikor kérdezte:albertus - 2007-04-29 19:13:00
Kérdés kategóriája:Játékmenet
Legvalószínűbb válasz:Azok a pajzsok amik fegyverkent vannak nyilvantartva, azokra nem hat. Egyeb megkotesek (tamadas, sebzes, sebzesfelfogas) nincsenek. Azaz pl a Faji, TingRoCe pajzsra hat
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Ababo - 2007.05.09. 11:37A válasz nem értékelhető!
Megerositelek, jol gondolod!
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.05.02. 12:37Szerinted ez a válasz:
Azok a pajzsok amik fegyverkent vannak nyilvantartva, azokra nem hat. Egyeb megkotesek (tamadas, sebzes, sebzesfelfogas) nincsenek. Azaz pl a Faji, TingRoCe pajzsra hat
 
albertus - 2007.05.02. 12:10A válasz nem értékelhető!
Ok,az encet olvastam,de mivel pl. a faji pajzs ad +sebzést a jobbkezes fegyverhez,ami épp lehet sz-v-ü tipus,nem számitanak-e ezek a +sebzést adó pajzsok is bele a kivételekbe?Ezért kérdeztem.
 
Kasul Herolf - 2007.05.02. 11:27A válasz nem értékelhető!
Az 1. válasz az enc-ből kivágva...(elfelejtettem beírni...)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.05.02. 11:26Szerinted ez a válasz:
Azokra a pajzsokra, amiket ütőfegyverként, vagy hegyes széle miatt vágófegyverként forgathatsz (vagy netán szúrófegyverként), a lovagi övcsat nem hat.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz