Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Jakab
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A quwarg teleportgombot lehet a boly korlatja alatti maszassal is hasznalni?
Ki/mikor kérdezte:Ababo - 2007-02-22 13:11:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Működik, tuti, max 1 szörny jön, mászás se kell hozzá...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Danair - 2007.02.22. 22:35A válasz nem értékelhető!
Ababo: Igen, ha mászásod 15, akkor 2 monca jön, ha ez alatt van, vagy akár "nullás", akkor csak 1 monca lesz. De ez ugye egy új kérdés, mert nem ehhez a kérdéshez tartozna. Elmondtam, mert rendes csávó vagyok...
 
cinty - 2007.02.22. 19:59A válasz nem értékelhető!
Glandyth (#2003) 150. fordulójában már bőven a boly korlátai felett van, azaz a válaszodnak semmi köze a kérdéshez.

Ahhoz meg én lusta voltam, hogy visszafele keresgéljek, hogy mióta használod, milyen feltételek mellett a cuccost.
 
ssanya - 2007.02.22. 18:39A válasz nem értékelhető!
Igen, 2 jön. Bizonyíték pl. Glandyth (#2003) 150. fordulója.
 
Ababo - 2007.02.22. 17:30A válasz nem értékelhető!
Ha hasznalom es nincs meg a megfelelo maszas, akkor 1 szornyet kapok a 2 helyett?
Ha megvan a maszas, akkor 2-t?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.02.22. 16:46Szerinted ez a válasz:
Működik, tuti, max 1 szörny jön, mászás se kell hozzá...
 
craslorg - 2007.02.22. 14:27A válasz nem értékelhető!
Korlát alatti mászást nem tudom, de talán segítség, hogy korlát alatti védekezéssel nekem sikerült, szerintem a mászást sem figyeli.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz