Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A quwarg teleportgombot lehet a boly korlatja alatti maszassal is hasznalni?
Ki/mikor kérdezte:Ababo - 2007-02-22 13:11:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Működik, tuti, max 1 szörny jön, mászás se kell hozzá...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Danair - 2007.02.22. 22:35A válasz nem értékelhető!
Ababo: Igen, ha mászásod 15, akkor 2 monca jön, ha ez alatt van, vagy akár "nullás", akkor csak 1 monca lesz. De ez ugye egy új kérdés, mert nem ehhez a kérdéshez tartozna. Elmondtam, mert rendes csávó vagyok...
 
cinty - 2007.02.22. 19:59A válasz nem értékelhető!
Glandyth (#2003) 150. fordulójában már bőven a boly korlátai felett van, azaz a válaszodnak semmi köze a kérdéshez.

Ahhoz meg én lusta voltam, hogy visszafele keresgéljek, hogy mióta használod, milyen feltételek mellett a cuccost.
 
ssanya - 2007.02.22. 18:39A válasz nem értékelhető!
Igen, 2 jön. Bizonyíték pl. Glandyth (#2003) 150. fordulója.
 
Ababo - 2007.02.22. 17:30A válasz nem értékelhető!
Ha hasznalom es nincs meg a megfelelo maszas, akkor 1 szornyet kapok a 2 helyett?
Ha megvan a maszas, akkor 2-t?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.02.22. 16:46Szerinted ez a válasz:
Működik, tuti, max 1 szörny jön, mászás se kell hozzá...
 
craslorg - 2007.02.22. 14:27A válasz nem értékelhető!
Korlát alatti mászást nem tudom, de talán segítség, hogy korlát alatti védekezéssel nekem sikerült, szerintem a mászást sem figyeli.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz