Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
[16:15] Pakmara: Csak mondani kellett..:-) Essen már 900 sáfranykő kövi fordulóban (hátha ez is bejön)
[16:05] calen: Az UL küldés mindenesetre leállt. Ezt most biztató jelnek veszem.
[15:58] Pakmara: Ma fut a mini oli. vagy csúszik?
[17:25] Neal: bakker és tényleg, kapkodós UL pm elírás, sry :-(
[17:19] Tihor Miklós: fixálom majd amint tudom, de addig is, kérlek NE
[17:19] Tihor Miklós: Neal v nem tomki légyszi ne küldözgess be ult FKT 6691 meg hasonló paranccsal
[16:48] Katerina: ohhh nincs letolto
[14:54] Kadera: Így elég nehéz nevezni az olimpiára.
[11:26] Kadera: Letöltés nem megy :(
[18:44] Salle: de a tuti egy kör és H 1 50 20 mondjuk :)
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:A quwarg teleportgombot lehet a boly korlatja alatti maszassal is hasznalni?
Ki/mikor kérdezte:Ababo - 2007-02-22 13:11:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Működik, tuti, max 1 szörny jön, mászás se kell hozzá...
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Danair - 2007.02.22. 22:35A válasz nem értékelhető!
Ababo: Igen, ha mászásod 15, akkor 2 monca jön, ha ez alatt van, vagy akár "nullás", akkor csak 1 monca lesz. De ez ugye egy új kérdés, mert nem ehhez a kérdéshez tartozna. Elmondtam, mert rendes csávó vagyok...
 
cinty - 2007.02.22. 19:59A válasz nem értékelhető!
Glandyth (#2003) 150. fordulójában már bőven a boly korlátai felett van, azaz a válaszodnak semmi köze a kérdéshez.

Ahhoz meg én lusta voltam, hogy visszafele keresgéljek, hogy mióta használod, milyen feltételek mellett a cuccost.
 
ssanya - 2007.02.22. 18:39A válasz nem értékelhető!
Igen, 2 jön. Bizonyíték pl. Glandyth (#2003) 150. fordulója.
 
Ababo - 2007.02.22. 17:30A válasz nem értékelhető!
Ha hasznalom es nincs meg a megfelelo maszas, akkor 1 szornyet kapok a 2 helyett?
Ha megvan a maszas, akkor 2-t?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.02.22. 16:46Szerinted ez a válasz:
Működik, tuti, max 1 szörny jön, mászás se kell hozzá...
 
craslorg - 2007.02.22. 14:27A válasz nem értékelhető!
Korlát alatti mászást nem tudom, de talán segítség, hogy korlát alatti védekezéssel nekem sikerült, szerintem a mászást sem figyeli.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz