Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[14:39] jokesz: köszönöm!
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Salle, pterois
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Lehe,t-e egyszerre két ugyanolyan állatod,és ha igen összeadodnak-e a kapott bónuszok ? Pl : 2 sivatagi doareggel + 80 kg-ot vihetek-e ?
Ki/mikor kérdezte:Túlélő - 2006-07-09 12:12:00
Kérdés kategóriája:SZK, szörnytartás
Legvalószínűbb válasz:Tuti nem lehet két azonos típúsú állatod beidomítva. (Ha valahogy van, akkor az bug, és elveszik másfélszeresét. )
És mivel nem lehet, nem is adódik össze a bónusz.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Beren - 2006.07.10. 14:51A válasz nem értékelhető!
De nem lehet két egyforma állatod! Lehet két egyforma típúsú, de egyforma fajú nem. Például lehet egy doareged és egy thargodan csontvázad (Mind a kettő málhás.), de nem lehet két doareged. És ha a doareg be van idomítva, akkor a thargodan csontvázat már nem tudod idomítani.
 
ssanya - 2006.07.10. 14:38A válasz nem értékelhető!
És ha van két ugyanolyan állatom elfogva, az egyik idomítva, akkor egy SZM/SZE-nél melyik állattól szabadulok meg (így, vagy úgy )?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.07.10. 12:26Szerinted ez a válasz:
http://hyper.pbm.hu/webhyper/parancs_enc.php?f=paenc&neve=ID&id=55

elfogva lehet tobb, de beidomitva azonos feladatra csak 1. Egyetlen kivetelt lattam ezalol, az a foldelem idézéssel letrejott cipelo elemental, de tapasztalatom szerint itt sem adodik ossze a cipekedesuk
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.07.09. 18:16Szerinted ez a válasz:
Tuti nem lehet két azonos típúsú állatod beidomítva. (Ha valahogy van, akkor az bug, és elveszik másfélszeresét. )
És mivel nem lehet, nem is adódik össze a bónusz.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.07.09. 15:38Szerinted ez a válasz:
Ket azonos tipusu szornyed sem lehet, akkor valszeg ugyanabbol sem lehet ketto!
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz