Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Pakmara, Twang, Jakab
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Az Olimpián "TV 353 218 92" beállítással miért armageddont löttem mindenkire?
Ki/mikor kérdezte:Biton - 2006-06-19 19:50:00
Kérdés kategóriája:TFtali, Olimpia
Legvalószínűbb válasz:Mert a jégvihar és a geddon közül a geddonnak van nagyobb sebzése.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Biton - 2006.06.20. 23:16A válasz nem értékelhető!
Akkor jól elbaltáztam!

Bocsi, elírtam: -30 védekezés

 
FlyXan - 2006.06.20. 14:52A válasz nem értékelhető!
De. - védelmet ad.
Támadó spelleknél csak a sebzést nézi. Ezért nem szabad puha ütés/Asylux csapdája/izomernyesztés mellé sebző spellt rakni, mert akkor is azt választja, ha azzal csak 1 ép-t sebzel.
 
Koc - 2006.06.20. 14:47A válasz nem értékelhető!
Az nem vedelemre ad minuszt?
 
Biton - 2006.06.20. 00:18A válasz nem értékelhető!
Akkor ezek szerint nem veszi figyelembe a rendszer a -30 támadást a jégviharnál?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.06.19. 22:40Szerinted ez a válasz:
Mert a jégvihar és a geddon közül a geddonnak van nagyobb sebzése.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz