Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Twang
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Szörnyfészken táborztam. Indulásként kiadok egy FOG parancsot a szörnyre. Végrehajtódik?
Ki/mikor kérdezte:cinty - 2006-02-12 19:01:00
Kérdés kategóriája:SZK, szörnytartás
Legvalószínűbb válasz:Hat ha nem volt elotte harc (nem volt szornykereses), akkor kisul a FOG. Egyebkent nem.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.02.13. 09:21Szerinted ez a válasz:
Fordulórészletet lusta vagyok keresni, de elhihetitek hogy kisül a FOG. Ha még nem volt a szörnyel interakció, azonnal leellenőrzi hogy nincs-e ott egy olyan szörny. Mint ahogy L kiadásánál rögtön megnézni van-e ott valaki akitől lopni lehet.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.02.13. 08:26Szerinted ez a válasz:
Kiadsz egy FOG parancsot, és erre megpróbálja elkapni. Autómaikusan végrehajtódik én úgy tudom... Ha meg a tereptípuson az a csapda nem működik, vagy már max számú szörnyed van (idomítás szaki) akkor is megtámadod.
 
cinty - 2006.02.12. 23:37A válasz nem értékelhető!
Természetesen az az alaptézis, hogy a FOG parancs előtt nem piszkálom más módon a helyi szörnyfészek lakóit.
 
Spunk - 2006.02.12. 22:11Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 121
Hat ha nem volt elotte harc (nem volt szornykereses), akkor kisul a FOG. Egyebkent nem.
 
cinty - 2006.02.12. 20:04A válasz nem értékelhető!
Tulajdonképpen a kérdés technikailag az, hogy a parancs csak tárolásra kerül e vagy azonnal próbál teljesülni is?

Ill ha csak tárolásra kerül és kiadok egy T-t az adott szörnyre, akkor mi történik?
Harc vagy elfogási próba?
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz