Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Szörnyfészken táborztam. Indulásként kiadok egy FOG parancsot a szörnyre. Végrehajtódik?
Ki/mikor kérdezte:cinty - 2006-02-12 19:01:00
Kérdés kategóriája:SZK, szörnytartás
Legvalószínűbb válasz:Hat ha nem volt elotte harc (nem volt szornykereses), akkor kisul a FOG. Egyebkent nem.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.02.13. 09:21Szerinted ez a válasz:
Fordulórészletet lusta vagyok keresni, de elhihetitek hogy kisül a FOG. Ha még nem volt a szörnyel interakció, azonnal leellenőrzi hogy nincs-e ott egy olyan szörny. Mint ahogy L kiadásánál rögtön megnézni van-e ott valaki akitől lopni lehet.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.02.13. 08:26Szerinted ez a válasz:
Kiadsz egy FOG parancsot, és erre megpróbálja elkapni. Autómaikusan végrehajtódik én úgy tudom... Ha meg a tereptípuson az a csapda nem működik, vagy már max számú szörnyed van (idomítás szaki) akkor is megtámadod.
 
cinty - 2006.02.12. 23:37A válasz nem értékelhető!
Természetesen az az alaptézis, hogy a FOG parancs előtt nem piszkálom más módon a helyi szörnyfészek lakóit.
 
Spunk - 2006.02.12. 22:11Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 121
Hat ha nem volt elotte harc (nem volt szornykereses), akkor kisul a FOG. Egyebkent nem.
 
cinty - 2006.02.12. 20:04A válasz nem értékelhető!
Tulajdonképpen a kérdés technikailag az, hogy a parancs csak tárolásra kerül e vagy azonnal próbál teljesülni is?

Ill ha csak tárolásra kerül és kiadok egy T-t az adott szörnyre, akkor mi történik?
Harc vagy elfogási próba?
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz