Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[14:39] jokesz: köszönöm!
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Rek, Gwill, Neal, Pakmara, jokesz, calen
6 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Szörnyfészken táborztam. Indulásként kiadok egy FOG parancsot a szörnyre. Végrehajtódik?
Ki/mikor kérdezte:cinty - 2006-02-12 19:01:00
Kérdés kategóriája:SZK, szörnytartás
Legvalószínűbb válasz:Hat ha nem volt elotte harc (nem volt szornykereses), akkor kisul a FOG. Egyebkent nem.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.02.13. 09:21Szerinted ez a válasz:
Fordulórészletet lusta vagyok keresni, de elhihetitek hogy kisül a FOG. Ha még nem volt a szörnyel interakció, azonnal leellenőrzi hogy nincs-e ott egy olyan szörny. Mint ahogy L kiadásánál rögtön megnézni van-e ott valaki akitől lopni lehet.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2006.02.13. 08:26Szerinted ez a válasz:
Kiadsz egy FOG parancsot, és erre megpróbálja elkapni. Autómaikusan végrehajtódik én úgy tudom... Ha meg a tereptípuson az a csapda nem működik, vagy már max számú szörnyed van (idomítás szaki) akkor is megtámadod.
 
cinty - 2006.02.12. 23:37A válasz nem értékelhető!
Természetesen az az alaptézis, hogy a FOG parancs előtt nem piszkálom más módon a helyi szörnyfészek lakóit.
 
Spunk - 2006.02.12. 22:11Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 121
Hat ha nem volt elotte harc (nem volt szornykereses), akkor kisul a FOG. Egyebkent nem.
 
cinty - 2006.02.12. 20:04A válasz nem értékelhető!
Tulajdonképpen a kérdés technikailag az, hogy a parancs csak tárolásra kerül e vagy azonnal próbál teljesülni is?

Ill ha csak tárolásra kerül és kiadok egy T-t az adott szörnyre, akkor mi történik?
Harc vagy elfogási próba?
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz