Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
[16:23] Neal: Ügyesbajos fórumban
[16:04] Kristos: Köszönöm a rám fordítot időt és figyelmet!
[16:03] Kristos: Milyen IM parancsok vannak? Im 0 2 hatására is csak egy isteni küldit enged leimátkozni...
[16:02] Kristos: Információt kérnék, mert az IM parancs egy kaszvaty, az enc sem írja minden válfaját!
[01:03] jokesz: Mintha az aukció is beragadt volna.
[00:14] Bunkó's Big Ben: UL manó nem dolgozik. :(
[17:39] Twang: 263, 264 kipucolva, jöhetnek a férgek
[15:41] Erila: Megoldva, köszi a JV-nek
[15:18] Erila: OK, köszi az infót, írtam. Remélem valaki dolgozik bent:)
[14:57] Erynome: a tápláló fut, szóval nem ölted meg :)
[14:56] Erynome: ha fekete, akkor csak beragadt a feltöltésed, írj az üfszolgálatra is felrakják kézzel
[14:41] Erila: lehet csináltam valami galibat, bocsi mindenkitol ha igy lenne
 
Jelenleg bejelentkezve:
Peradur, Danair, Rek
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Tleikan karkötő hat e viziharcnál a kiosztott sebzésre?
Ki/mikor kérdezte:Ped - 2006-01-16 12:07:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:
Állapot: Válasz kiértékelés alatt
Bírálat: Elbírálás alatt...

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

skaven - 2006.01.18. 02:32A válasz nem értékelhető!
elmeletileg igen. meg az ov es a nyaklanc valamint a gyuru is.
 
cabal - 2006.01.18. 01:44A válasz nem értékelhető!
Miért, szerintetek rajtatok van a karkötő vizharc közben?!
 
Ped - 2006.01.17. 14:13A válasz nem értékelhető!
Hm. Hát igen az a kérdés, hogy a fegyveres szakértelmeknél amikor vizsgálja a nagyságukat, odabigyesztették e a viziharcot is.
Mindegy, biztos ami biztos alapon leveszem a Luthiust és felcsatolom a tleikant amikor megyek a vizes vark labiba. Az a pár TP plusz vagy minusz ott nem sokat számít.
 
Zka - 2006.01.17. 10:10A válasz nem értékelhető!
Asyn nem biztos hogy külön le kellett programozni...
 
Asyn - 2006.01.17. 10:08A válasz nem értékelhető!
És úgy gondolod Zka, hogy ezt le is programozták?
 
Zka - 2006.01.17. 01:01A válasz nem értékelhető!
Koc azért nem hatna, mert nem erre találták ki, hanem annak akinek 220-on gyenge a másodlagosa, legyen mivel ellensúlyoznia :P
 
craslorg - 2006.01.16. 20:41A válasz nem értékelhető!
Szerintem hatnia kell, csak éppen a víz alatti harci szakértelmet veszi figyelembe. Persze az jó kérdés, hogy a plussz sebzést is osztja-e szúró/vágó/ütőfegyvernél vagy csökkentés után adja hozzá. Spec. víz alatti fegyvernél gondolom teljes plusszt ad.
 
Koc - 2006.01.16. 19:41A válasz nem értékelhető!
Miert ne hatna?
 
Zka - 2006.01.16. 15:33A válasz nem értékelhető!
Hahhahaa de cseles, de szerintem ha hat is az bug :)
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz