Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:45] yabba: Úgy tűnik megállt a letöltés. :(
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
[11:20] Gwill: A helyzet, h én is szabin és elkerülte a figyelmem :)
[09:03] Salle: lásd "JV szabi" topic 😉
[15:35] Gwill: Köszi
[15:29] pterois: JV szabi
[15:05] Gwill: Nem tudjátok, van a héten Beho ügyfélszolgálat? köszi
[13:34] Kati: Elindult az olimpiai hírnök. :)
[07:51] Salle: khrm dc nincs, levlista van, Ery-t keresd pl itt
[19:16] carter: káosz harmónia KT-ról tud valaki? discord? levlista?
[21:21] kvib: valamiért én is 22.-re emlékeztem...
[19:13] albertus: Életemben először benéztem ....
 
Jelenleg bejelentkezve:
Chan
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Tleikan karkötő hat e viziharcnál a kiosztott sebzésre?
Ki/mikor kérdezte:Ped - 2006-01-16 12:07:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:
Állapot: Válasz kiértékelés alatt
Bírálat: Elbírálás alatt...

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

skaven - 2006.01.18. 02:32A válasz nem értékelhető!
elmeletileg igen. meg az ov es a nyaklanc valamint a gyuru is.
 
cabal - 2006.01.18. 01:44A válasz nem értékelhető!
Miért, szerintetek rajtatok van a karkötő vizharc közben?!
 
Ped - 2006.01.17. 14:13A válasz nem értékelhető!
Hm. Hát igen az a kérdés, hogy a fegyveres szakértelmeknél amikor vizsgálja a nagyságukat, odabigyesztették e a viziharcot is.
Mindegy, biztos ami biztos alapon leveszem a Luthiust és felcsatolom a tleikant amikor megyek a vizes vark labiba. Az a pár TP plusz vagy minusz ott nem sokat számít.
 
Zka - 2006.01.17. 10:10A válasz nem értékelhető!
Asyn nem biztos hogy külön le kellett programozni...
 
Asyn - 2006.01.17. 10:08A válasz nem értékelhető!
És úgy gondolod Zka, hogy ezt le is programozták?
 
Zka - 2006.01.17. 01:01A válasz nem értékelhető!
Koc azért nem hatna, mert nem erre találták ki, hanem annak akinek 220-on gyenge a másodlagosa, legyen mivel ellensúlyoznia :P
 
craslorg - 2006.01.16. 20:41A válasz nem értékelhető!
Szerintem hatnia kell, csak éppen a víz alatti harci szakértelmet veszi figyelembe. Persze az jó kérdés, hogy a plussz sebzést is osztja-e szúró/vágó/ütőfegyvernél vagy csökkentés után adja hozzá. Spec. víz alatti fegyvernél gondolom teljes plusszt ad.
 
Koc - 2006.01.16. 19:41A válasz nem értékelhető!
Miert ne hatna?
 
Zka - 2006.01.16. 15:33A válasz nem értékelhető!
Hahhahaa de cseles, de szerintem ha hat is az bug :)
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz