cinty - 2006.07.25. 16:29 | A válasz nem értékelhető! |
Na ja. 5. fordulóban meglett az AA parancs és a tárgyaim azóta is szaporodnak.
Ha már gnóm a drága, akkor legyen miből feltalálni tárgyakat .... |
|
Fellengzős nyugdíjas - 2006.07.25. 16:14 | A válasz nem értékelhető! |
Megnéztem, és nekem ez a monat tetszett legjobban:
[A két forduló között 55 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)
|
|
cinty - 2006.07.22. 15:38 | A válasz nem értékelhető! |
Gondoltam teszek még egy bejelntkezést ide.
Nem semmi volt visszaolvasni mi minden hozzászólás született.
A bevándorló karakter, Gormille (2222) elkezdett fejlődgetni. Egyenlőre még egy a sok közül, azoknak is a jól felszerelt részéből.
Egyébként ő egy gnóm hölgy lett. Párnára szeretné lehajtani a fejét és ezt nemsokára meg is megteheti. Mint komoly női tevékenység, a főzést nagyon lelkesen műveli.
Fegyvernek kezdésnek a mandibulakaszát választotta, de csatában először port hint ellenfelinek a szemébe.
Itt kell megállapítanom, hogy alacsony szinten, ahol pár védekezés/támadás is sokat számít nagyon tápos Kaldor varázspora. Csak sajna nyugaton az utánpótlás....
A lépéseinek a tempója egyenlőre nagyon megfontolt, leginkább a kincsit újraszámlálni lépeget, de amint betelik velük nekiindul tempósabban |
|
Koc - 2006.01.09. 23:51 | A válasz nem értékelhető! |
Pszibol nem a maxpont a fontos, hiszen 1000 vagy 1500 maxPP mar olyan mind1, hanem a regen. Es ebbol az alakvaltoknak 15%-kaltobb van.
Mindazonaltal egy gnom kari is jo lehet. A koran megszerzett pszi viszont nem biztos, hogy olyan nagy elony, kesobb visszuthet. Sokkal jobb picit kesobb de 300-as maxPP-vel elerni a 19*-ot. |
|
cinty - 2006.01.09. 11:32 | A válasz nem értékelhető! |
Végülis kijelenthető, hogy minden faji előny leginkább egy adott időszakig teljesít kiemelten, a kérdés csak az hogy ez az időszak mennyire hat ki a karakter életútjára.
A hitetlenséggel én még nem akarok elvetni magamtól mindent.
Mire az egész párszáz fordulósan kiteljesedik, úgyis évek fognak eltelni, addig még sokminden történhet. |
|
FlyXan - 2006.01.09. 11:17 | A válasz nem értékelhető! |
Csak halkan jegyzem meg, hogy az alakváltók hátránya nem úgy számolódik, hogy 0,9-cel beszorozzák a fejlődést, hanem 110%-nál nőnek a szakértelmeik. Azért nem mindegy . Egyébként ha olyan KT-ba lép, ahol van olyan képesség, aminek a hatására 10%-kal gyorsabban nőnek a szakértelmek, akkor pont azt a 10%-ot kapja meg (aztán neki is 90%-nál nő majd mindene).
De az nem világos nekem se, hogy ha valaki hitetlen karakterrel akar játszani, akkor egy ilyen elhanyagolható hátrány miért baj? Még mindig az alakváltók azok, akiknek a bónusza megmarad permanensen (a gnómok bónusza 250-es tau/teo fölött gyakorlatilag értelmét veszti, a HM-et bárki megtanulhatja, ha akarja). A másik ilyen faj a troll, amelyik sokkal hamarabb elérheti azt a küszöbértéket, ahonnan limitálva van a fegyverszakértelem fejlődés, onnantól kezdve meg ezt az előnyt normális játék mellett lehetetlen behozni (míg egy gnóm ugyan hamarabb elérheti a limitált varázslói szintet, de ez az előnye csak időleges, talán még az ősi spellek megvásárlásánál van előnye, de egyszer azt is behozza mindenki más is). |
|
cinty - 2006.01.09. 10:38 | A válasz nem értékelhető! |
Alakváltó:
Biztos nagy előny, hogy sokkal korábban lehet többet mozogni vele, és ezt könnyen át lehet váltani idomítás tvp-re, de az a sok kis lassú fejlődés is lényegében tvp-ben van megfizetve.
És azért a 22. szint az igencsak 150-200 forduló.
A psziből eredő plussz fejlődést meg tök hülyeség említeni, mert azt minden pszivel rendelkező megkapja. Csak más az ha a csökkentett 90 %-os fejlődést növeli 15 %-kkal, ill ha a normál 100 %-os fejlődést emeli meg.
|
|
Ababo - 2006.01.09. 10:14 | A válasz nem értékelhető! |
Ehhez csak annyit tennek hozza, hogy ha kobudera, akkor magasabb szinten/keleten a rezonancia technika (magikus utest) mar nem nagyon lesz erdekes, mert a sebzest ado kesztyuk egy resze mar magikus sebzest ad. Szerencsere! :) +4 sebzes rlz!
|
|
Danair - 2006.01.08. 19:00 | A válasz nem értékelhető! |
Szerintem a legjobb faj egyértelműen az alakváltó. OKOK:
-első pár szintlépés hamar megvan 8-ik szint megvan a 20-ik forcira manapság simán ekkor 10 mező 8 pontért +10kg teherbírás (jobb vadászat, ha valakinek szempont).
-bármelyik másik karakter ugyanezt: 36 fordulóban megkapott szörnyismerettel szörnyelfogással kb. 50-ik fordulóban tudja és kitartó lóval ami +5 tvp varizni. A TF lineáris játék tehát az a sok +tvp +fejlődésre konvertálható.
-igaz az alakváltók egyéb szakijai (pszi és gyógyítást kivéve) 100% helyett 110%-on nő és a KNO is kevesebb 22 szintig. Aznoban ez sztem azért nem szempont mert az alacsony szakik gyorsan nőnek, nem érezető túlzottan a "fék" a karakteren. Valamint szürkeáll. aktivval ez enyhíthető.
-magasabb szinten: tigroszlán karom ha öklös lesz, de jól jön a szintszívás immunitása és az így szabadabb T lista is. permanens +1 IQ, +2 AC +2 fajta tűzlehellet, gázforma, abszolút trafó...
Második legjobb a kobudera, itt is sok szempont, de a fő az ha valaki nem akar állandóan tápolni akkor a kobudera egy "igénytelen faj":
-alapból hamar 2x támad hamar nagyot üthet, nem kell fegyvert feltalálnia gyártania TVP-ért, nem kell erőt növelnie tulzottan vagy varázsolnia hogy növelje a sebzést.
-magasabb HM-nél erő ökle/sziklazuhatag/villámkéz/mágikus ütés!! önmagáért beszél.
Tehát ha minnél kevesebb energaráfordítással akar valaki jól élvezhető fordulókat látni, akkor más faj szóba se jöhet.
Jellem:
-én gonoszra hajlanék, mert jelen pillanatban annyira nekik áll a zászló (vámpírvér, boltosok öldöklése, trikornis öldökölhetősége, sötét ital stb.), hogy balgaság lenne mást mondani. Ha én csinálnék hitetlen karaktert akkor biztosan alakváltó lenne és gonosz. Semleges semmiképpen nem jó választás, nem optimális a gyógyítások miatt. |
|
cinty - 2006.01.05. 20:57 | A válasz nem értékelhető! |
Gondolom mindenki másképp itéli meg egy adott helyzetben, hogy mire kellene költeni, mit kell inkább előnyben részesíteni.
Ettől még nem kell Jakabot elitélni.
Hisz elég nehéz abba a helyzetbe beleképzelni magunkat.
Legalábbi nincs sok más ennyi ideje játszó hitetlen harakter.
Mondjuk egy se |
|
Jakab - 2006.01.05. 16:02 | A válasz nem értékelhető! |
Hat azert azt nem vagom Jakab mester, hogy meg ha hitetlen is, hogy lehet annyira taptalan, hogy ne tudjon 600. fordulojaban 1500 korul sebezni tamado vari nelkul... A 4000 ap meg SF-en 2 fordulo alatt megvan. De te tudod.
Hat nem mindig jon ossze az a varazslat nelkuli 1500 meg ma sem... attol fugg...
Lehet, hogy 4000 arany osszejon 2 fordulo alatt, de abban az idoben amikor kellett volna igazan az asylux (sf es 220+ eleje) nem volt meg halatancom es ket kor alatt fixen nem vertem le gyakran meg a fobb sf-es lenyeket sem; igy nem volt mas mint sebzo varazslatot loni. SF-en jellemzoen gyogykenoccsel mentem vagy fgy-vel, illetve vampirizacio es kt kepessegbol gyogyulassal kombinaltam melle. Amikor SF-eztem komolyan akkor pl vampirolo meg sehol nem volt... szoval kicsit mas volt a helyzet... 220+ szamomra elso teruletet (esthar) pedig jellemzoen pondorver + gyogykenocs + vampirizacio + nekrocsok vampirolobol oldottam meg egeszen addig amig az osi gyogyitast el nem ertem (esthar vegenel). Utana Bo'adhun mar osi gyogyitasal ment plusz maradek pondrover+gyogykenocsok+vampiri+nekrocsok.
Most kyorg vegefele kozeledem (111-es labiban a termetot kell meg levernem), kyorgon az asylux nem hatekony, nagyon sok esetben harom korosek a csataim (ha bejon a halaltanc) es kb most jutottam el oda, hogy EP-vel kibirok harom kort ellenuk... mindemellett megy a tuzgolyo+ostuz ezekkel cc 850 kornyeken sebezve tudom megoldani, hogy ketkorosek legyenek a lenyek habelefernek.
Kyorgon egyebkent osi gyogyitas hitetlenkent nem jo... viszi az amugy is keves vp-jet az embernek es minden leny utan gyogyitani kell 3x mondjuk...az cc100 vp/leny csak gyogyitasra..nem lehet vp-bol vegig birni egy kort... ha labirintusba megy az ember akkor nem lehet labirintusozni normalisan igy..ezert jo megoldas a ryuku kotszer szamonmra...igy mondjuk lenyenkent elhasznalok egy-ket db-ot, lehet vele normalisan labirintuba menni, marad vp-m a fordulora...es hasznosul a 180-as gyogyitas is |
|
Spunk - 2006.01.05. 15:40 | A válasz nem értékelhető! |
Hat azert azt nem vagom Jakab mester, hogy meg ha hitetlen is, hogy lehet annyira taptalan, hogy ne tudjon 600. fordulojaban 1500 korul sebezni tamado vari nelkul... A 4000 ap meg SF-en 2 fordulo alatt megvan. De te tudod. |
|
Jakab - 2006.01.05. 15:29 | A válasz nem értékelhető! |
Nemazért, de az Asyluxon mi az a drága, amire Jakabnak nem futotta? A 4000 aranyas alapvari? :) Vagy a körönként 100-150 aranyas tintaköltség ami többszörösen megtérül a megspórolt gyógyító tárgyakon és TVP-n? :) Semmi extra befektetés nem kell ahhoz, hogy jó védelmet érj el, tehát ezt sem látom oknak :)
Nulla aranybol nem lehet Asyluxot venni (gyk: soha nem volt es most sincsen penzem normalisan...ez van...abbol fozok amim van). Tovabba ha vettem is volna 220+-ra Asyluxot, akkor sem lett volna penzem pancelokra, hogy feljebb vigyem a vedelmemet annyival amennyi ahhoz kell, hogy az elso ket teruleten ne talaljanak el. Harmadreszt ha asyluxolok, nem tudom leverni ket kor alatt a lenyt, azaz minden csatam azon mulna, hogy bejon e a 80% halaltancbol vagy sem. |
|
Spunk - 2006.01.05. 15:15 | A válasz nem értékelhető! |
Fegyverszakertelem:
Ide hosszu tavon tenyleg a nekrocsokos a legjobb, de azert azt nyilvan nem holnap fogja a karakter elerni igy tenyleg nem art tervezni.
A legfontosabb szempont hogy a jatek adott szakaszainm a leheto legjobb sebzest el tudd erni, esetleg egy kis extra, de a sebzesen mulik minden ilyen tekintetben a szúrófegyver kiesik, mert abban a kategoriaban nem igazan van jo sebzes.
A masodik helyezettet en az ütőre raknam, mert nyugaton a szoges bunko jo kezdes, kesobb vasalt bunko, keleten tyrex egesz jol sebeznek es nem kell hozzajuk nagy korlat.
Az aranyérmes kimondottan a vágófegyver, nyugaton a mandibulakasza jo kezdes, a varkaudar szablya nagyot dob, de a raptor szablya ketsegtelenul a legtöbbet sebzo nyugati fegyver.
Atuszas utan a Zinthurg pallos (16-os fegyverszakitol mar hasznalhato es magikus is) nagyon brutalisan sebez, kesobb a moa ravatalozo ajanlott, a maga 25-os szakikorlatja melle a 34-es atlagsebzes ultra brutal es a +10% TP is jol jon.
Vagoban a nekrocsokos verzio igen olcso, magas szinten pedig az osi kard a jatekban jelenleg is legnagyobbat sebzo fegyver.
Az esetleges minusz tamadasok (pl. Zinthurg pallos) ma mar konnyuszerrel ellensulyozhatok igy az nem szempont.
Ha valaki mashogy latja, cafolja meg.
Vegezetul meg egy adalek:
Erdemes rafekudni a cirkuszra is, amint elerheto, mert nagyon hamar iszonyu tapot tud adni, cserebe egy kis odafigyelesert (na meg TVP-ert). |
|
Zka - 2006.01.05. 14:09 | A válasz nem értékelhető! |
Nemazért, de az Asyluxon mi az a drága, amire Jakabnak nem futotta? A 4000 aranyas alapvari? :) Vagy a körönként 100-150 aranyas tintaköltség ami többszörösen megtérül a megspórolt gyógyító tárgyakon és TVP-n? :) Semmi extra befektetés nem kell ahhoz, hogy jó védelmet érj el, tehát ezt sem látom oknak :)
|
|
cinty - 2006.01.05. 11:55 | A válasz nem értékelhető! |
Láttam ezt a KT képességet és igencsak kombós. |
|
Beren - 2006.01.05. 11:29 | A válasz nem értékelhető! |
Amikor vp-ért zenél akkor jön a szörny is. Már ha megfelelő terepen van... És ki is lehet kapcsolni, pontosabban lehet paraméterezni. Ha meg városban zenél, még pénzt is kap mellé. |
|
Jakab - 2006.01.05. 11:23 | A válasz nem értékelhető! |
TVP-ből gyógyításhoz mindenképpen orvosságos zacskó kell!
Jogos, kellenek az ilyen targyak is, ezt is kifelejtettem... mire is mennek nelkuled Beren? :)
Szoval nem art az orvossagos zacsko, de pl a Salamon esszenciaja is hasznos lehet.
Zenére vp: 35-ös zenével már egy zenéléstől megvan a teleporthoz szükséges vp, persze ez 30 tvp.
Hat ezen a fronton azert az osszhangzatos hitetleneknek sem lesz egyszeru... ha nincsen eleg penze akkor tvp gyogyitani, tvp a zenere szorny... ami miatt ujra gyogyithat.. Kerdes: vp- es zenere-re szorny egyszerre mukodik egy zeneleskor? vagy kulon kell zenelni hogy vp-t kapjon es kulon, hogy szorny jojjon? Mert utobbi esetben meg kevesebb tvp marad gyogyitani (ha tvp-bol gyogyit). |
|
cinty - 2006.01.05. 11:19 | A válasz nem értékelhető! |
Pénz az isten.
Valahol érthető.
Tulajdonképpen az egész méla mégis részben arról szól, hogy azért egyes dolgokat jóval olcsobban is meg lehet úszni, ha előre gondolsz pár részletre.
Az istenné válást egyébként is hosszú távon tervezem, nem pedig minden áron most.
Az isteneket nem tagadom, hisz én is azzá akarok válni. Én csak nem akarok a szolgájukká válni, mert amennyire ők tápolnának engemet, annyira meg is akarnák akadályozni hogy egy legyek közűlük. |
|
Jakab - 2006.01.05. 11:12 | A válasz nem értékelhető! |
Fegyverválasztás: Keleten már mindegy, gondolom kell majd neki a nekrocsókos fegyver, ha már gyógyító varázslata nem lesz, az meg van mindhárom típusból, csak az ára nem mindegy.
Igen, nekrocsokos fegyver sokat segit, ezt el is felejtettem emliteni.
Az latszik vilagosan elozoekbol is, hogy hitetlenkent (is) eroteljesen anyagi kerdes a boldogulas nehezsege es a fejlodes merteke. |
|
Jakab - 2006.01.05. 11:02 | A válasz nem értékelhető! |
Amin még méláztam, hogy érdemes e vajon a gnómnak harcművészetre rástartolni?
Esetemben kicsit konnyebb volt a dontes, leven kobudera a karakterem :) Egyebekent valoszinu ez is penzkerdes elsosorban. Szerintem mindenkeppen kell hitetlennek a minumum 3 koros harc (a kesobbiekben feltetlen (tapasztalat)); amennyiben van sok KNO es sok-sok penzed pszi kore akkor lehet, hogy nincsen szukseg harcmuveszetre.
Illetve melyik fegyver legyen az elsődleges?
En elkovettem azt a hibat a jatek elejen, hogy egyszerre fejlesztettem ket fegyverszakertelmet. Ma mar ennek eltolt kifejleszteset javasolnam. Mellette nagy sebzovarazslat (es min. 3 koros harc beszerzes) megoldasat, amivel a papi varazslatok hianyaban kieso sebzest (csupasz izom, orias ero stb) legalabb reszben potolni, kompenzalni tudod. |
|
Beren - 2006.01.05. 10:59 | A válasz nem értékelhető! |
Ja, és van már egy hitetlen bárd, és hamarosan belép a második is. |
|
Beren - 2006.01.05. 10:58 | A válasz nem értékelhető! |
TVP-ből gyógyításhoz mindenképpen orvosságos zacskó kell!
Zenére vp: 35-ös zenével már egy zenéléstől megvan a teleporthoz szükséges vp, persze ez 30 tvp.
|
|
Jakab - 2006.01.05. 10:54 | A válasz nem értékelhető! |
És jól meg kell gondolni a KT-választást. Én még mindig az Összhangzatot javaslom, zenével tud vp-t szerezni (És akkor nem gond a teleport. ), és IM-re szörny helyett alternatívaként ott van a zenére szörny.
Igen, ez egy lehetseges jo megoldas bar azt nem tudom vp-t mennyit tud szerezni vele trafohoz kepest. Viszont a zenere szorny az komoly fegyverteny eseteben. |
|
Beren - 2006.01.05. 10:53 | A válasz nem értékelhető! |
Szerintem egy fantasy világban elég nehéz tagadni az istenek létezését, amikor nagyon is valós hatalmat adnak papjaiknak. Lehet őket gyűlölni, kerülni stb, de tagadni hogy léteznek... Azt is lehet, csak fel kell menni egy hegytetőre a legnagyobb viharban, fémpáncélban, az ég felé emelni egy pallost, és megkérni az isteneket, hogy bizonyítsák be hogy léteznek. |
|
Jakab - 2006.01.05. 10:50 | A válasz nem értékelhető! |
- gyogyitas dilemma... targyakkal vagy szakertelemmel? melyik legyen hangsulyosabb? Erdemes elgondolkodni rajta mar elore is. Nyugaton nem igazan megoldott a folyamatos, targyakbol torteno gyogyitas lehetosege, ha emlekeim nem csalnak. (Javitsatok ki ha nem igy van.) Ezert nyugaton hitetlenkent marad a GY/FGY suru hasznalata es KT kepessegbol torteno gyogyulas, ahol van ilyen lehetoseg.
Jellemtol es rendelkezesre allo arany mennyisegetol fuggoen a gyogyitas lehetosegei atuszas utan: jo jellem: szent jogar (sok penz, sokat kell hasznalni belole, sokan licitalnak ra), gonosz: sotet ital, (sok penz, sokat kell hasznalni belole, sokan licitalnak ra), semleges: huddens ital (beszerzese nagy tetelben elegge remenytelen), gyogykenocs: folyamatos beszerzese nem remenytelen, talan annyira nem is draga, pondrover: folyamatos beszerzese nem megoldott, talanannyira nem draga. jomagam akkoriban pondorver nem leven semlegeskent gyogykenocsot hasznaltam gyogyitas szakertelemmel+idonektn kt kepesseggel kombinalva. keleti labirintusokban gyogykenocsot hasznaltam majd vapmpirizaciot amikor megszereztem es kt kepesseget. 220+ terulet: osi gyogyitas megszerezheto az esthar kuldetessor vegen. Hatranya: nagyon sok vp-t tud elvinni ha sokat sebzodik az ember... marpedig 220+-on eleg sokat tud sebzodni az ember. Asylux hasznalta esetemben nem jott szoba... penzem nem volt ra, es akkor csak harom-negy koros csataval tudtam volna csak leverni a lenyeket az elejen. Azaz halatanc bejovetelen mulott volna minden (magas pszim nem volt/ nincsen). Elozoek okan en meg nagyon sokat gyogyitottam (es gyogyitok ma is idonkent) TVP-bol. valoszinu hogy sokat lehet sporolni ezen, de mindennek ara van, ha van eleg penz (es megfelelo jellem) folyamatos, gyogyito targy beszerzesere akkor hajra. jo megoldas lehet meg atuszas utan esetleg egy gorhud gyuru felvetele is (ha kelloen magas a gyogyitasod). 220+-ra vissza es ryukura elore tekintve pedig a magas gyogyitas kifejezettenjol jon abban az esetben ha ryuku katonai kotszert hasznal az ember (amely gyogyitas szakertelem x 5 EP-t gyogyit). Ekkora sebzodeseknel mint ami 220+ illetve ryukun van, ezt talalom a legjobb megoldasnak.
|
|
cinty - 2006.01.05. 10:47 | A válasz nem értékelhető! |
Ateista: természetfölötti lények, istenek létét tagadó személy.
Ez persze itt részben hülyeség, illetve más alapra helyezi a természetfelettit.
So istenek nincsenek csak nagy hatalmú egyedek.
Erre épp Dornodon a legfőbb bizonyíték, aki halandóként startolt.
És ugye meglehet nézni a legerősebb kalandozókról szóló híreket is: csupa "isten" közeli egyed.
So kis hitetlen énemnek annyit tesz a dolog, hogy az isten valami nagí hatalmú szint, titulus, aminek a megszerzéséért lehet dolgozni.
De nem feltétlen azon az áron, hogy ilyen szintet elért egyednek a szolgálójává, "papjává"válok.
Hiszen a szolgákból igencsak ritkán lesznek urak ...
So a hatalmat elismerem, csak nem akarom szolgálni.
így szigorúan véve csak a papságot zárom ki. |
|
Beren - 2006.01.05. 10:43 | A válasz nem értékelhető! |
Fegyverválasztás: Keleten már mindegy, gondolom kell majd neki a nekrocsókos fegyver, ha már gyógyító varázslata nem lesz, az meg van mindhárom típusból, csak az ára nem mindegy.
Harcművészet ez alapján hátrányban. Nyugaton meg igazán mindegy szerintem, azt kell választani amelyik szerinted jól mutat a kezében. Nekem a harmadik karakterem például azért lett ütős, mert az első vágós, a második szúrós lett, akkor legyen egy ütős is. (Harcművészete van az elsőnek.) És most már van egy mallon botja is.
|
|
Beren - 2006.01.05. 10:39 | A válasz nem értékelhető! |
De ha már hitetlen a karakter, nem mindegy hogy gnóm, elf vagy árnymanó? Úgy sem a tápról fog szólni.
Mennyire lesz hitetlen? Semmi tárgy aminek nevében, enc.-ében a "szent" szó, vagy valamelyik isten neve szerepel? |
|
cinty - 2006.01.05. 10:39 | A válasz nem értékelhető! |
Gnómot kipipáltam, szavazást lezártam.
Karit én fogom indítani és a két még nyugaton leledző karim meg fog adni neki minden szükséges kezdeti támogatást.
Ahhoz hogy ezt érdemben meg is tudják tenni, még biztos el fog telni 1-2 hónap. De a karit attól még asszem létre fogom hozni, hogy élvezze a létet.
Amin még méláztam, hogy érdemes e vajon a gnómnak harcművészetre rástartolni?
Illetve melyik fegyver legyen az elsődleges?
Mert pl nyugaton a csontpálca (ütő) egy nagyon kafa kis mágikus fegyver, de keleten azért már jobb a választék minden tipusra.
Amennyire látom, az is kijelenthető, hogy a kedves kis karinak nem igen érdemes túl sok ideig nyugaton lébecolnia. |
|
Beren - 2006.01.05. 10:32 | A válasz nem értékelhető! |
És jól meg kell gondolni a KT-választást. Én még mindig az Összhangzatot javaslom, zenével tud vp-t szerezni (És akkor nem gond a teleport. ), és IM-re szörny helyett alternatívaként ott van a zenére szörny. |
|
Jakab - 2006.01.05. 10:17 | A válasz nem értékelhető! |
Egy kicsit csapongo leszek; magam reszerol a kovetkezoket javasolnam:
- ha eldontotted mar milyen faj legyen, szerintem ujszulottet valassz es ha tudsz szerezni olyat, akkor szerezz lemaradassal rendelkezot (bem kell feltetlenul sokszazzal). ennek az az oka (tapasztalat), hogy nagyon lassan es kinkeservesen lehet az elejen haladni hitetlenkent, ezert ezt az idoszakot nem art ha felgyorsitva csinalja az ember, mert nagyon elmehet a kedve az egesztol
- amennyiben lehetseges ez nyugaton (nem neztem utana melyiket lehet es melyiket nem), szerezzed be a kovetkezo targyakat: augur varazskonyve a szopokopusztitas miatt, brakkara a szintszivas ellen, bo'adhun idol tulajdonsagpajzs helyettesitesere, varkaudar csesze: +4 szerencse...mindig jol jon, a max ep szivas elleni vedelmet csak keleten lehet megszerezni a kyorg ovcsat segitsegevel, a max vp szivas ellen szinten keleten lehet megszerezni labirintusbol az esszenciavedelem II varazslatot majd kesobb a faji nadrag vagy a kyorg kuldetessoron megszerezheto drachmor kristaly elsz a megoldas
- a pszit mielobb a szurkeallomanyig KNO-zzad meg (iq+egeszseg novelo targyakkal feloltozve).
- max vp es vp regen novelo targyak beszerzese (ha van ilyen nyugaton)
- iq novelo targyak beszerzese (vp regen es pszi noveles miatt)
- alacsony szinten torteno taumaturgia KNO: elso nekifutasra nem hangzik esszerunek, azonban atelve a jatek ezen szakaszat, szerintem megfontolando. a jatek elejen a varazslatok megvetele utan nagyon sokaig minimalis vp-ket regeneraltam... emiatt nagyon-nagyon lassan fejlodott a taumaturgia illetve nagyon nagyon sokaig tartott mig pl egy varosi teleportra valo vp-t osszeszedett az ember (persze lehet, hogy ma mar a kulonbozo targyakkal kompenzalhatoak ezek a dolgok)
- sebzes novelo targyak osszeszedese (ha van ilyen nyugaton): az oriasero/csupasz izom stb hianya nagyon erezheto a jatekban. jomagam kozeptavon amikor mar volt "normalis" vp regenem, azt az utat valasztottam, hogy a taumaturgia minel gyorsabb novelesevel (es ebbol adodo elonyokkel a tuzgolyo megszerzesekor) probaltam kompenzalni a fenti varazslatok hianyabol eredo sebzest (plusz tuzsebzest es varazslatsebzest novelo targyak beszerzesevel)
- magikus fegyverek mielobbi beszerzese (hitetlennek ugyebar magikus utese sincsen)
Biztosan eszembe jut majd meg nehany dolog, most nagy hirtelenjeben ennyi. |
|
Beren - 2006.01.05. 10:04 | A válasz nem értékelhető! |
Nyugatról jött karinak is adhatsz támogatást, csak aranybe kerül. Futárposta, vagy pénz a bankba a számlájára, aztán bevásárol liciten. Na igen, persze pár forduló mire normális helyre elér... |
|
cinty - 2006.01.05. 09:55 | A válasz nem értékelhető! |
Köszönöm az ajánlatot, de azt a lemaradást nem tartom annyira értékesnek mióta az EXT parancs gyakrabban kiadható.
Akkor már indíthatok egy saját karit is, aminek tudok adni egy induló támogatást. |
|
Ababo - 2006.01.05. 09:50 | A válasz nem értékelhető! |
cinty:
ez nem erdekes, hanem majdnem lehtetlen! :)
Az ujszulott gnomok, olyanok, mint a kelendo kutyak varolistara kell kerulni.
Ellenben van egy ELADÓ nyugatrol indult (nem ujszulott)gnómom!
2001. 07. 05-én volt 98 jatekhet / 8. fordulo!
Ajanlatokat maganban kerem! |
|
cinty - 2006.01.05. 09:07 | A válasz nem értékelhető! |
Végre valaki!
Tulajdonképpen leginkább egy ilyen elemzésre vártam.
Erre már be is lehete tenni az értékelhető pipát.
Már csak egy ifjú gnómot kell keresnem. Vagy esetleg egy lelkes szülőjelölt párt.
Érdekes lesz ... |
|
Spunk - 2006.01.05. 00:30 | A válasz nem értékelhető! |
Amit kihagytam meg, a felezo varik es a csupasz izom/orias ero, igy eleg sok sebzestol esel el. Ez meg talan nagyobb problema, mint barmi mas, itt segithet sokat (hosszu tavon) a pszire gyuras, hogy tovabb tartson a csata (spiritualis extenzio / belso ido) ill. tamadokent a feherallomany magasfokon a maga ~1000 koruli sebzesevel eleg jo (ill. jelenleg magas szinten a pszik ellen a legnehezebb megdobni a mentot, hiszen 20 folott 1:1-ben szamit a szakertelem az erossegbe, ami nagyon durva. Na de ne szaladjunk ennyire elore. |
|
Spunk - 2006.01.05. 00:25 | A válasz nem értékelhető! |
A hangsuly sztem egyaltaalan nem azon van, hogy pszire vagy taura gyurjal, hiszen a ketto egymassal parhuzamosan is viheto (mivel hogy az egyik VP-t emeszt, a masik meg PP-t). Max nem mindegy melyiket KNO-zod.
A Pszi ereje a max PP-n mulik, ami meg nem faj, hanem alaptulajdonsag fuggvenye leginkabb, igy en azt mondanam a gnom elonye a taum gyorsabb fejlodeseben sokkal tobbet szamit.
A legjobb az ujszulott gnom, mert koran van pszije, ugyanugy orokli a dolgokat mint egy mutans, elobb lesz KT-erett stb, ugyanakkor elvezi a gnomok bonuszat, ami hosszu tavon akar nagyon sok KNO-t sporol meg neked (amit befektethetsz a pszibe).
Az alakvaltok semmi olyat nem tudnak felmutatni, ami ne lenne potolhato vagy elengedhetetlen.
Papi varazslatokbol a legvitalisabb a vampirizacio (gyogyulas), de ezt lehet helyettesiteni azzal, ha el se talalnak (halo, asylux csapda, agybenitasok stb.)
KT-bol olyat erdemes, ahol van trafo, meg 1,5-es taum fejlodes.
|
|
cinty - 2006.01.03. 20:51 | A válasz nem értékelhető! |
Pszi felé húzok inkább.
Viszont mért lett a mutáns kihúzva?
Elméletileg psziben az is jó. |
|
Koc - 2006.01.03. 18:31 | A válasz nem értékelhető! |
Sztem dontsd el, hogy pszi vagy tau legyen az elsodleges fejlodesi iranyod. Gnom bonusza jo nagyon jo, de korlatos. Alakvalto viszont mindig tobb PP-t regen. |
|
cinty - 2006.01.02. 23:40 | A válasz nem értékelhető! |
Itt a kiírt szavazás
Jelenleg 76 szavazatnál tart.
Én majd akkor szavazok, ha döntöttem hogy mit indítok, és akkor egyuttal le is zárom.
A nép jelentékeny része nem meglepő módon értelmetlennek látta az egészet és így is szavazott.
Az érdemi szavazok viszont számomra meglepő módon az alakváltót hozták ki erőteljesen az első helyre (20 szavazat).
Második a gnóm lett (8 szavazat).
Harmadik lett a mutáns (5 szavazat).
Negyedik helyen fej-fej mellett végzett az elf és a troll (3 szavazat).
És meg kell említeni a két rajongót, akik 1-1 szavazattal támogatták a törpét és az árnymanót.
Jakab karakterét kicsit közelebbről megismerve még inkább lelkesedem az ötletért, so le a hitetlen hívőkkel.
|
|
Jakab - 2006.01.01. 19:00 | A válasz nem értékelhető! |
Netalán igen. |
|
cinty - 2006.01.01. 18:58 | A válasz nem értékelhető! |
Jakab: Netán a te karaktered? |
|
Dulfi - 2006.01.01. 18:04 | A válasz nem értékelhető! |
Totál mindegy, a faj.
Egy a lényeg, hogy ne a kiégettfölről inditsd.
|
|
Jakab - 2006.01.01. 17:21 | A válasz nem értékelhető! |
Állítólag kerek 600. fordulós és nem lépett már tobb mint egy hónapja. |
|
cinty - 2006.01.01. 16:45 | A válasz nem értékelhető! |
Adalék:
2005 év végén a Beho stat szerint egyetlen 1 (ha jól számolok/tippelek) hitetlen karakter van 500-as forduló szám felett.
Ez egy 52. szintű kobudera. |
|
cinty - 2006.01.01. 16:15 | A válasz nem értékelhető! |
Mindegy a miért.
A lényeg hogy érdekel a téma.
Asszem sokat már nem okosodom, so kiírok rá egy szavazást. |
|
Koc - 2006.01.01. 13:06 | A válasz nem értékelhető! |
Olyan mintha azt mondanad, hogy enelkul tul konnyu a jatek, nincs benne kihivas. Ha igy van irigyellek. |
|
Koc - 2006.01.01. 13:05 | A válasz nem értékelhető! |
Cinty: erteni ertem, csak nem latom, hogyha optimalisan akarsz jatszani bizonyos feltetelek mellett, akkor miert jo, hogy extra megszorito felteteleket allitasz fel magadnak. |
|
cinty - 2006.01.01. 12:21 | A válasz nem értékelhető! |
Optimális utoljára:
Minden körülmény között lehet optimálist választani, amikor megvannak a keretfeltételek.
Itt a fő keret a hitetlenség és minden ami evvel jár (teológia és az isteni varázslatok hiánya).
Ami ezen túl adott még tán, hogy rendelkezem egy troll és egy törpe karakterrel, tehát ezeket a fajokat kizárom.
A többire várok lényegében véleményt.
A megadott körülmények ismeretében. |
|
Bek - 2006.01.01. 07:27 | A válasz nem értékelhető! |
szerintem az alkakváltó nem hátrányos, én 170 forcsit küldtem KT nélkül és egész jóó. /199x-től/Ha kiváncsi vagy, szívesen dobok forcsit magánban. A kb 170-től játszom csak neten, uhhogy onnét kezdve "táp" |
|
Koc - 2005.12.31. 15:56 | A válasz nem értékelhető! |
Mutansnal az alaklvalto sztem lenyegesen jobb.
Az elejen lassu szakertelmek nem adnak szamottevo hatranyt, inkabb a par kieso KNO, de az se veszes. |
|
Koc - 2005.12.31. 15:51 | A válasz nem értékelhető! |
Nem igazan ertem, hogy aki hitetlen karit akar, miert akar optimalisat. A ketto uti egymast. Vagy legyen egy vonalas hitetlen karid, ami olyan faju ami epp jolesik es passzol a koncepcioba, vagy legyen optimalis karid ami nem hitetlen.
Viszont ha mar ragaszkodunk a kerdeshez, akkor alakvaltot javasolnek, aki hamar lep 10-et, 8-ert, szintszivasra immunis, es psziben is jobb a tobbieknel. Vagy gnomot, aki meg tauban jobb. Gondolom a hatranyt, hogy nincs teo, a pszire es taura valo nagyobb fokuszalassal lehet picit ellensulyozni. |
|
cinty - 2005.12.30. 17:40 | A válasz nem értékelhető! |
Elf: Eartdawn-t olvastál vagy játszottál már?
Ott az elfek nem éppen szépek és jók, ott az orkok a királyok.
Ettől persze még elmélázok rajta.
Ember viszont kilőve. Az olyan snassz.
A hitetlent meg azért használom, mert az ateistát nem akartam eröltetni. De akkor legyen tiszta a cél: azaz istentagadó .
So jelenleg a befutási sorrend:
- mutáns
- elf
- gnóm
A többi kihúzva.
Kt: leggyorsabb esetben is igencsak 1/2 év mire oda jutok. Az más kérdés hogy az meg gyorsan elszalad. Még meglátom. |
|
Beren - 2005.12.30. 10:08 | A válasz nem értékelhető! |
Mutáns nem rossz, az öregedés tényleg megoldható fiatalság italával.
Elf meg sokáig él, van tünde íja, tünde nyila, tünde tegeze, meg az elfek olyan szépek.
Hitetlen karaktert én inkább embernek képzelnék el, nem tudom hogy miért. Bár a hitetlen szó nem jó, mert muszáj elhinnie hogy vannak istenek, nap mint nap látja a csodákat, de imádnia nem kell őket.
Halatir karakterem majdnem jó jellemű sheran-hívő lett, ami kb. egyenlő a hitetlennel.
Ja, és ha még nem választottál KT-t a hitetlen karakternek, gyere az Összhangzatba, mert hitetlenként IM-re szörnyed nem lesz, de itt lehet zenére szörnyed, és VP is jön a zenéből. |
|
cinty - 2005.12.30. 00:54 | A válasz nem értékelhető! |
Nem akarok kopasz karaktert indítani, ahhoz még nem játszottam eleget.
Egy alap felszerelést mindenképpen akarok adni neki.
A szintszívás nem izgat különösebben. Érdekes szinezetet ad.
A kezdeti plussz mozgás meg nem kompenzálja a lassabb fejlődést.
So alakváltó kihúzva.
És a kobudera is, mert csak a kezdeti időkben érdekes nála a harcművészet. Azt meg más is megtanulhatja.
A troll ellen jelenleg csak az szól, hogy már vezénylem egy troll lépteit és szeretnék mást is kipróbálni.
Most leginkább egy mutáns fele húz a szivem.
Amit össze is tudnák hozni egy troll apától és egy törp anyától. |
|
Givangel - 2005.12.30. 00:35 | A válasz nem értékelhető! |
Azert en elgondolkodnek az alakvalton... 10eet lep 8 pontert. Elege jol jon a jatek elejen, amikor meg nincs szornyismerete, nincs szornyidomitasa, es nem tud szornyeket elfogdosni.
Azonkivul pergamens vedelme van szintszivas ellen
Jo jo tudom, nem tul nagy elonyok, mert cuccal mindennel lehet potolni. Kerdes. Mindent a segge ala akarsz pakolni, vagy csak hitetlenkent jatszani vele, ugy hogy uzletel? Mert akkor az alakvalto sok gondtol es bajtol megkimelhet. |
|
cinty - 2005.12.29. 22:05 | A válasz nem értékelhető! |
GRD: Azért nem szavazás, mert engem a miért is érdekel. Sőt!
De ha még páran irnak véleményt, és lesz pár faj mellett érv, akkor lehet hogy felteszem szavazásra is. |
|
Zka - 2005.12.29. 22:01 | A válasz nem értékelhető! |
Hát igen, öregedésre vigyázva el lehet lavírozni csupán fiatalság italból is... Ez nem lehet fő szempont. Alakváltó tápok nem igazán papi varázslatokat helyettesítenek :) Trollra voksolnék én is, vagy elfre, a fvszakis előnyök miatt. Esetleg mutáns, erős pszivel. |
|
GRD - 2005.12.29. 22:01 | A válasz nem értékelhető! |
ebbol hogy lesz tudasbazis kerdes? a kerdes feltevo szerint ezt hogy lehet ertekelni? nem voksot akartal? |
|
cinty - 2005.12.29. 20:04 | A válasz nem értékelhető! |
Elf: sokáig él. És?
Azért annyira nincs kitéve a játék az idő viharainak. A hirtelen öregedések ellen meg vannak módszerek. |
|
FlyXan - 2005.12.29. 19:55 | A válasz nem értékelhető! |
Az elf mellett az szól, hogy sokáig él. |
|
cinty - 2005.12.29. 19:55 | A válasz nem értékelhető! |
Ababo:
A gnómot sejtem, hogy a varázslás miatt király, de mi szól az elf mellett?
Közben méláztam és asszem az alakváltót ki is húzom, mert elég nagy hátrány az a 23. szintig tartó csökkentett fejlődés. És ezért csak olyan dolgokat kap, amit idomított szörnyekkel lehet helyettesíteni. |
|
ssanya - 2005.12.29. 19:43 | A válasz nem értékelhető! |
Troll. Úgysem akarsz egyelőre varázsolni, majd csak keleten a tanulható papi varázslatokkal, addig meg az a pár tau- vari megteszi. Ahhoz meg KNO kell csak
Viszont elvileg gyorsabban fejlődnek a fvszakijaid. Meg erős. |
|
cinty - 2005.12.29. 19:22 | A válasz nem értékelhető! |
Nos optimális.
Már témáztam erről mással is és elsőre igaz, hogy az optimális a legjobb.
De. Ez azon is múlik, hogy milyen szempontok szerint nézzük.
Minden faj valamilyen szempontból jobb a többinél. Tehát valamiben optimális.
A sok optimális közül szeretném én a legoptimálisabbat kiválasztani. Persze itt el kell dönteni, hogy valyon melyik fajnak milyen előnye van és ez hosszú távon mennyire fontos. És a hátrányokkal ugyanígy.
Vagy mégis maradjak az "optimálisak közül az optimális" kifejezés mellett? Nyelvtanilag biztos király, de valahogy hülyén hangzik.
A fene a sok nyelvészébe. Mégha egyébként meg is érti miről van szó |
|
Ababo - 2005.12.29. 19:10 | A válasz nem értékelhető! |
Amelyikkel jobban szeretnel jatszani...
Szerintem gnom... vagy elf.
Ja, es az optimalis eleve a legjobbat jelenti. |
|
cinty - 2005.12.29. 19:09 | A válasz nem értékelhető! |
Alapvetően a kobudera és az alakváltó között gondolkodom, mert nekik azért van egy két hosszú távú előnyük.
Az istenről lemondás leginkább asszem a gyógyítás és a körös tápoktól való búcsúzást jelenti. |
|