Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
[16:15] Pakmara: Csak mondani kellett..:-) Essen már 900 sáfranykő kövi fordulóban (hátha ez is bejön)
[16:05] calen: Az UL küldés mindenesetre leállt. Ezt most biztató jelnek veszem.
 
Jelenleg bejelentkezve:
daetygdt, karonfoll
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha BA van egy lenyre, es utana kiadok egy FOG parancsot, akkor megprobalom elfogni a lenyt, vagy elbujok elole?
Ki/mikor kérdezte:Limorr - 2005-12-13 15:45:00
Kérdés kategóriája:Parancsok
Legvalószínűbb válasz:Megpróbálod elfogni.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Peethew - 2008.01.22. 16:08A válasz nem értékelhető!
OK. Akkor félreértettem a kérdésben szereplő "után" szót. Köszi, így akkor köv körben jó lesz.
 
Annak - 2008.01.22. 14:39A válasz nem értékelhető!
Mozgás parancs után alapesetben nem vizsgálja már a progi, hogy van e a mezőn bármilyen lény.
Csak bizonyos parancsok kiadása esetén. Ilyenek pl, a teljesség igénye nélkül (valahol le van írva, csak nemtom hol): Támadás, Lopás. A FOG nem tartozik bele.
 
Peethew - 2008.01.22. 13:51A válasz nem értékelhető!
Ha ez így működik, akkor ebben esetben nem kellett volna elkapnom? :

[449,14] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szőrös azuka. (ld. enc.) {max. életpontja: 2338-2687.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 90.]

fog 903 1280 elfogod a 903. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 90.]


 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.08.30. 17:59Szerinted ez a válasz:
Megpróbálod elfogni.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz