Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Jakab, Superco
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Mivel jobb az ÉJMÁGUS TÜKRE, mint a Hadiszerencse II varázslat?
Ki/mikor kérdezte:cinty - 2005-11-21 14:38:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Nem kerül TVP-be és VP-be.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

- 2005.11.21. 19:20A válasz nem értékelhető!
Flyxan jol mondja. Gyakorlatilag az elso fordulotol lehet hasznalni, par szaz forintba kerul, es ha troll nez bele, akkor szepnek latja magat.
 
FlyXan - 2005.11.21. 18:37A válasz nem értékelhető!
Viszont a tükröt akkor is használhatod, amikor még nincs meg a spell (nem tartasz még ott, esetleg istened nem is ad). Továbbá átlagos kiskarakternek nem mindegy a VP költség se. A TVPről nem is szólva.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.11.21. 16:21Szerinted ez a válasz:
Én szerintem teljesen mindegy,hogy melyiket használod,ugyanúgy parancshelybe kerül mind a kettő, a tükör nem kerül TVP-be,viszont nem is fejleszt a teológián...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.11.21. 15:39Szerinted ez a válasz:
Nem kerül TVP-be és VP-be.
 
cinty - 2005.11.21. 15:39A válasz nem értékelhető!
Csak azért mélázok, mert borsos árat adnak érte, ill sokba is kerül, másrészt meg a varázslat annyira nem egy extra darab.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz