Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Mivel jobb az ÉJMÁGUS TÜKRE, mint a Hadiszerencse II varázslat?
Ki/mikor kérdezte:cinty - 2005-11-21 14:38:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Nem kerül TVP-be és VP-be.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

- 2005.11.21. 19:20A válasz nem értékelhető!
Flyxan jol mondja. Gyakorlatilag az elso fordulotol lehet hasznalni, par szaz forintba kerul, es ha troll nez bele, akkor szepnek latja magat.
 
FlyXan - 2005.11.21. 18:37A válasz nem értékelhető!
Viszont a tükröt akkor is használhatod, amikor még nincs meg a spell (nem tartasz még ott, esetleg istened nem is ad). Továbbá átlagos kiskarakternek nem mindegy a VP költség se. A TVPről nem is szólva.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.11.21. 16:21Szerinted ez a válasz:
Én szerintem teljesen mindegy,hogy melyiket használod,ugyanúgy parancshelybe kerül mind a kettő, a tükör nem kerül TVP-be,viszont nem is fejleszt a teológián...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.11.21. 15:39Szerinted ez a válasz:
Nem kerül TVP-be és VP-be.
 
cinty - 2005.11.21. 15:39A válasz nem értékelhető!
Csak azért mélázok, mert borsos árat adnak érte, ill sokba is kerül, másrészt meg a varázslat annyira nem egy extra darab.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz