Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
 
Jelenleg bejelentkezve:
torryl, Shaden, Jakab, Neal
4 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Szutykos Remák TU szívása ellen lehet valahogy védekezni?
Ki/mikor kérdezte:cinty - 2005-10-02 10:15:00
Kérdés kategóriája:Szörnyharc
Legvalószínűbb válasz:Tudtommal nyugaton nincs ilyen tárgy. Ahhoz meg, hogy ne találjon el tutira elméletileg 76-os védelem kell. Ez nyugaton azért nem valami egyszerű megoldani, így mard a lelövés.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Givangel - 2005.10.03. 07:14A válasz nem értékelhető!
Nyugi skaven, nem mindenki jaccott mar le soksok 500 fordulot. Nem baj, ha kerdez, ezert van itt a tudasbazis.
 
skaven - 2005.10.02. 21:58A válasz nem értékelhető!
"Az 1 azt jelenti, hogy a nálad csak jóval (4 szinttel) gyengébbeket, a 10 azt, hogy a sokkal erősebbeket is megtámadod.
Példa: VI 0 3 40 hatására merészséged nem változik..."

szamolni tudsz?
 
cinty - 2005.10.02. 16:28A válasz nem értékelhető!
Kösz.
Mellesleg a voks épp azért ment, mert erről a képletről nekem gőzöm se volt.
Legalábbis a hyperben nincs ott a VI-nél. . .
 
Pata - 2005.10.02. 15:57A válasz nem értékelhető!
A VI úgy működik, hogy (szinted+(X-5))-ös szörnyeket támadsz meg, ahol az X a merészséged (VI első paramétere).
 
skaven - 2005.10.02. 15:32A válasz nem értékelhető!
azert ehhez nem kellene voks, ember...
szamold ki vazz!
 
cinty - 2005.10.02. 15:26A válasz nem értékelhető!
Tetszik ez a VI-s ötlet és még asszem van is rá elég parancshelyem. Mindjárt csinálok is belőle egy voks-ot, hogy valyon mekkora merészséget kellene nekem beállítani.
 
Koc - 2005.10.02. 13:21A válasz nem értékelhető!
Esetlegesen az agybenitas III vagy egy csata vegeig kitarto halo is meg tudja akadalyozni. Termeszetesen nyugaton egyik sem alternativa.
 
Pata - 2005.10.02. 12:35A válasz nem értékelhető!
Én egyszer alkalmaztam egy elég körülményes taktikát arra, hogy ne szívjon TU-t (akkor még nem tudtam lelőni, ha letudod akkor inkább lődd le). A BA ugye nem működik, viszont, ha a VI-t úgy állítod be, hogy a 16-ik szintűeket már ne támadd meg , akkor nem fogod. A maradék szörnyre meg mehet a T parancs. Nyugaton 16 szinttől ez már nem olyan sok szörny főleg, ha varkaudar faluzol, ahol úgyis az adott típusból jönnek a drágák.

Tényleg csak akkor javasolt, ha nem tudod sehogy lelőni, mert parancshelyigényes (bár nyugaton annyira még nem volt vele gondom).
 
cinty - 2005.10.02. 12:33A válasz nem értékelhető!
Ezek szerint egy ideig még igen nagyokat fogok szopni. Amivel utánna kedves tudattársaimat terhelhetem, hogy nyomják belém a tengernyi TU-t. Előző csatában is épp csak az elméletileg max 6 TU-t szívta le.
Na mindegy. Ez is elmúlik előbb vagy utóbb.
 
Pata - 2005.10.02. 12:28A válasz nem értékelhető!
Bocsi tévedtem a védelmet iletően. Nyugaton (a 3-as osztó miatt) ehhez 94-es védelem kell. Bár, ha beszívja a méregfelhődet, akkor elég kilenccel kevesebb is.
 
Pata - 2005.10.02. 12:25Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (84%), Hamis (16%) relevancia: 96
Tudtommal nyugaton nincs ilyen tárgy. Ahhoz meg, hogy ne találjon el tutira elméletileg 76-os védelem kell. Ez nyugaton azért nem valami egyszerű megoldani, így mard a lelövés.
 
cinty - 2005.10.02. 12:17A válasz nem értékelhető!
Elsősorban valamilyen tárgyra gondolok, mert gondolom ha lőfegyverrel és varázslattal kiírtják akkor garantáltan nem szívat.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz