Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[11:52] játékvezető: valójában csak beírtuk annak, aki jelezte
[11:51] játékvezető: rossz szóhanálat volt, hogy "javítottuk"
[11:41] Danair: nem, nem jelentek meg
[10:41] Miko: javitottak, megjelentek a jutalmak
[10:20] Pjtor: itt a bizonyitek ra, hogy rossz a szamlaszamod
[09:59] Danair: Jaja nincsenek befizetési jutalmak
[08:24] Neal: Grat a helyezetteknek!
[13:51] Chan: Alaria: grat! :)
[11:36] Gwill: valami fura random probléma lehet, mert több embernek sem jelentek meg az ikonok
[11:33] cobal: A problémám a kis ikonok hiánya.
[10:51] Titusz mester: Azokat szet lehet osztani. Ld . Karakterek mellett a kis ikonok
[09:35] cobal: Sziasztok! Befizetési jutalmak késve érkeznek? Csak zsetonokat kaptam.
[04:37] Alaria: Minden idok legsikeresebb olimpiam lett! :)
[23:05] cabal: Köszönjük a szervezést és a levezetést a résztvevőknek! :)
[20:52] Garaz: Kati,köszönjük a szervezést, megint jó volt a tali!
 
Jelenleg bejelentkezve:
Titusz mester
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ahhoz, hogy több Luthius karkötő hatása összeadódjon mindenképpen viselni kell őket (az összeset)?
Ki/mikor kérdezte:Biton - 2005-09-15 13:16:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Továbbra sem lehet olyat csinálni, hogy egy darabot viselsz az n darabból, ami nálad van. (Ezért sem lehet pl. ugyanolyan fegyvert venni mindkét kezedbe)
Ha akarod a plusz TP-t, akkor vedd fel. De ezzel az összeset felveszed, ami nálad van, azaz az összes hatása érvényesül. Ha nem akarsz ennyit, akkor a fölöslegeseket rakd be a bankba.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Balázs - 2005.09.15. 15:47A válasz nem értékelhető!
> Tehát ha van mondjuk öt darab, akkor elég csak egyet felvennem és +40% (8 - 8 %) TP-t kapok?

Nem tudsz egyet, vagy többet felvenni. Darabszámtól függetlenül KF-eled a tárgya(ka)t.
A programban a tárgyak nem egyesével vannak nyilvántartva, hanem csak az, hogy miből mennyi van nálad. Ergo, ha KF-eled, akkor a tárgy rekordja úgy fog kinézni, hogy xxx. tárgy: n darab: KF karkötő slot
 
Zka - 2005.09.15. 15:37A válasz nem értékelhető!
ja. nem tudtad? :D amúgy hogy tudnál már 5-öt felvenni? :))
 
Biton - 2005.09.15. 15:27A válasz nem értékelhető!
Tehát ha van mondjuk öt darab, akkor elég csak egyet felvennem és +40% (8 - 8 %) TP-t kapok?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.09.15. 15:23Szerinted ez a válasz:
Továbbra sem lehet olyat csinálni, hogy egy darabot viselsz az n darabból, ami nálad van. (Ezért sem lehet pl. ugyanolyan fegyvert venni mindkét kezedbe)
Ha akarod a plusz TP-t, akkor vedd fel. De ezzel az összeset felveszed, ami nálad van, azaz az összes hatása érvényesül. Ha nem akarsz ennyit, akkor a fölöslegeseket rakd be a bankba.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz