Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
[16:15] Pakmara: Csak mondani kellett..:-) Essen már 900 sáfranykő kövi fordulóban (hátha ez is bejön)
[16:05] calen: Az UL küldés mindenesetre leállt. Ezt most biztató jelnek veszem.
[15:58] Pakmara: Ma fut a mini oli. vagy csúszik?
 
Jelenleg bejelentkezve:
Gorhud
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ahhoz, hogy több Luthius karkötő hatása összeadódjon mindenképpen viselni kell őket (az összeset)?
Ki/mikor kérdezte:Biton - 2005-09-15 13:16:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Továbbra sem lehet olyat csinálni, hogy egy darabot viselsz az n darabból, ami nálad van. (Ezért sem lehet pl. ugyanolyan fegyvert venni mindkét kezedbe)
Ha akarod a plusz TP-t, akkor vedd fel. De ezzel az összeset felveszed, ami nálad van, azaz az összes hatása érvényesül. Ha nem akarsz ennyit, akkor a fölöslegeseket rakd be a bankba.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Balázs - 2005.09.15. 15:47A válasz nem értékelhető!
> Tehát ha van mondjuk öt darab, akkor elég csak egyet felvennem és +40% (8 - 8 %) TP-t kapok?

Nem tudsz egyet, vagy többet felvenni. Darabszámtól függetlenül KF-eled a tárgya(ka)t.
A programban a tárgyak nem egyesével vannak nyilvántartva, hanem csak az, hogy miből mennyi van nálad. Ergo, ha KF-eled, akkor a tárgy rekordja úgy fog kinézni, hogy xxx. tárgy: n darab: KF karkötő slot
 
Zka - 2005.09.15. 15:37A válasz nem értékelhető!
ja. nem tudtad? :D amúgy hogy tudnál már 5-öt felvenni? :))
 
Biton - 2005.09.15. 15:27A válasz nem értékelhető!
Tehát ha van mondjuk öt darab, akkor elég csak egyet felvennem és +40% (8 - 8 %) TP-t kapok?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.09.15. 15:23Szerinted ez a válasz:
Továbbra sem lehet olyat csinálni, hogy egy darabot viselsz az n darabból, ami nálad van. (Ezért sem lehet pl. ugyanolyan fegyvert venni mindkét kezedbe)
Ha akarod a plusz TP-t, akkor vedd fel. De ezzel az összeset felveszed, ami nálad van, azaz az összes hatása érvényesül. Ha nem akarsz ennyit, akkor a fölöslegeseket rakd be a bankba.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz