Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
 
Jelenleg bejelentkezve:
Senn, Rek, Bunkó's Big Ben, Pakmara
4 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ahhoz, hogy több Luthius karkötő hatása összeadódjon mindenképpen viselni kell őket (az összeset)?
Ki/mikor kérdezte:Biton - 2005-09-15 13:16:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Továbbra sem lehet olyat csinálni, hogy egy darabot viselsz az n darabból, ami nálad van. (Ezért sem lehet pl. ugyanolyan fegyvert venni mindkét kezedbe)
Ha akarod a plusz TP-t, akkor vedd fel. De ezzel az összeset felveszed, ami nálad van, azaz az összes hatása érvényesül. Ha nem akarsz ennyit, akkor a fölöslegeseket rakd be a bankba.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Balázs - 2005.09.15. 15:47A válasz nem értékelhető!
> Tehát ha van mondjuk öt darab, akkor elég csak egyet felvennem és +40% (8 - 8 %) TP-t kapok?

Nem tudsz egyet, vagy többet felvenni. Darabszámtól függetlenül KF-eled a tárgya(ka)t.
A programban a tárgyak nem egyesével vannak nyilvántartva, hanem csak az, hogy miből mennyi van nálad. Ergo, ha KF-eled, akkor a tárgy rekordja úgy fog kinézni, hogy xxx. tárgy: n darab: KF karkötő slot
 
Zka - 2005.09.15. 15:37A válasz nem értékelhető!
ja. nem tudtad? :D amúgy hogy tudnál már 5-öt felvenni? :))
 
Biton - 2005.09.15. 15:27A válasz nem értékelhető!
Tehát ha van mondjuk öt darab, akkor elég csak egyet felvennem és +40% (8 - 8 %) TP-t kapok?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.09.15. 15:23Szerinted ez a válasz:
Továbbra sem lehet olyat csinálni, hogy egy darabot viselsz az n darabból, ami nálad van. (Ezért sem lehet pl. ugyanolyan fegyvert venni mindkét kezedbe)
Ha akarod a plusz TP-t, akkor vedd fel. De ezzel az összeset felveszed, ami nálad van, azaz az összes hatása érvényesül. Ha nem akarsz ennyit, akkor a fölöslegeseket rakd be a bankba.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz