Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:48] Kati: pterois: Több helyről támadok. :)
[22:25] Salle: ha nem találnál legalább 1 darab kaját (valamekkora vadászat szükséges ehhez, a tereptől függően)
[22:24] Salle: E parancs nem működik : víz mezőn, SF-en, Negatív síkon, Daxx-on. Illetve nem jön szörny ,
[18:00] albertus: igen
[17:31] carter: [nem síkon, hanem keleten]
[17:31] carter: ugye kiégett földön lehet vadászni? E 8
[10:50] pterois: Üzenet a játékvezetőtől: Javítsd ki az e-mail címed!!! ;)
[10:50] pterois: Kati, akiktől visszakapod így a fordulót, azoknak nem lehetne "mentális üzenetet" küldeni?
[12:54] Kati: Nem szeretnék több fordulót vagy az aukciós ház leveleit visszakapni. Köszönöm szépen. :)
[12:54] Kati: Akinek freemail-es címe van és már nem használható, legyen kedves törölni a beholder oldalon.
[07:16] pterois: ha kékkel írtad be, nincs gond :)
[23:32] Garaz: Kicsit kiegészítettem az event szövegét a tippjeimmel. Sorry, ha rosszak.
[07:58] pterois: hogyne kaptunk volna, ráadásul egy kinyomtat széttép után egészen jót is sikerült :)
[12:00] calen: más se kap fordulót? Párszor újra küldtem már.
[14:39] jokesz: köszönöm!
 
Jelenleg bejelentkezve:
daetygdt, Yoro
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Lehet-e 2 harcoló lényem (magyarázat ld. bent)?
Ki/mikor kérdezte:Spunk - 2005-08-07 19:46:00
Kérdés kategóriája:SZK, szörnytartás
Legvalószínűbb válasz:Szóval épp emiatt a kérdésre a válasz: nem, nem lehet.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz irreleváns vagy elégtelen. Pontosabb választ várunk!

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Koc - 2005.08.08. 09:36A válasz nem értékelhető!
HeCsa: Csak kor vegen hagy el, kor kozben lehet nalad ketto, es eddigi ismereteink alapjan semmi nem zarja ki, hogy harcoljanak is.
Kesobb lehet lesznek olyan hercolo monszterek, melyeknek nem utkozik a jellemkovetelmenye.
 
HeCsa - 2005.08.07. 23:23Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (70%), Hamis (30%) relevancia: 65
Szóval épp emiatt a kérdésre a válasz: nem, nem lehet.
 
HeCsa - 2005.08.07. 23:23A válasz nem értékelhető!
A dromedár ugyanúgy elhagyja a nem jókat, mint a mantikór a nem gonoszokat. Bár lehet a dromedár marad semlegeseknél is, nemtom, de gonoszt otthagyja forduló végén tutira.
 
Spunk - 2005.08.07. 21:48A válasz nem értékelhető!
Arra gondolok, hogy a Mantikór alaptíusa táborörző, az Érzőszívű Dromedáré meg málhás.
A jellemem gonosz (úgy tudom, ez a Mantikór miatt számít).
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz