Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Chazen, Pakmara, Twang
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Lopásnál (Fairlight aranyat) számitanak e a BA parancsok (direkt karakterre ill álompor: jók, semlegesek)?
Ki/mikor kérdezte:cinty - 2005-07-18 23:38:00
Kérdés kategóriája:Istenek, hit
Legvalószínűbb válasz:méneszámítana? ugyanolyan lopás mint bármi más, minden BA számít.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

cinty - 2005.07.19. 17:26A válasz nem értékelhető!
Sorry és kösz.
 
Koc - 2005.07.19. 15:56 0 A válasz nem értékelhető!
Idézek a BA parancs encéből:
"Azoktól a kalandozóktól, akikre BA parancsot adtál ki, nem fogsz lopni."
 
Spirit - 2005.07.19. 10:51A válasz nem értékelhető!
persze hogy számít.

az ember/elf/stb csak nem lop a barátaitól ?! :)
 
cinty - 2005.07.19. 10:38A válasz nem értékelhető!
Ezek szerint minden lopásnál számitanak a BA-k?
Mert ugye tapasztalat hiányában erről ugye nem tudhatok semmit.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.07.19. 01:54Szerinted ez a válasz:
méneszámítana? ugyanolyan lopás mint bármi más, minden BA számít.
 
cinty - 2005.07.19. 01:41A válasz nem értékelhető!
Konkrétan ráléptem a másik karakteremre, akire ki volt adva a direkt és a jellem szerint is a BA parancs is illetve a fajára a lopás parancs. Ehhez képest nem történt semmi, még kisérlet se.
Még nincs egyáltalán lopásom, de itt ez a fránya küldetés.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz