Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:48] Kati: pterois: Több helyről támadok. :)
[22:25] Salle: ha nem találnál legalább 1 darab kaját (valamekkora vadászat szükséges ehhez, a tereptől függően)
[22:24] Salle: E parancs nem működik : víz mezőn, SF-en, Negatív síkon, Daxx-on. Illetve nem jön szörny ,
[18:00] albertus: igen
[17:31] carter: [nem síkon, hanem keleten]
[17:31] carter: ugye kiégett földön lehet vadászni? E 8
[10:50] pterois: Üzenet a játékvezetőtől: Javítsd ki az e-mail címed!!! ;)
[10:50] pterois: Kati, akiktől visszakapod így a fordulót, azoknak nem lehetne "mentális üzenetet" küldeni?
[12:54] Kati: Nem szeretnék több fordulót vagy az aukciós ház leveleit visszakapni. Köszönöm szépen. :)
[12:54] Kati: Akinek freemail-es címe van és már nem használható, legyen kedves törölni a beholder oldalon.
[07:16] pterois: ha kékkel írtad be, nincs gond :)
[23:32] Garaz: Kicsit kiegészítettem az event szövegét a tippjeimmel. Sorry, ha rosszak.
[07:58] pterois: hogyne kaptunk volna, ráadásul egy kinyomtat széttép után egészen jót is sikerült :)
[12:00] calen: más se kap fordulót? Párszor újra küldtem már.
[14:39] jokesz: köszönöm!
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Lopásnál (Fairlight aranyat) számitanak e a BA parancsok (direkt karakterre ill álompor: jók, semlegesek)?
Ki/mikor kérdezte:cinty - 2005-07-18 23:38:00
Kérdés kategóriája:Istenek, hit
Legvalószínűbb válasz:méneszámítana? ugyanolyan lopás mint bármi más, minden BA számít.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

cinty - 2005.07.19. 17:26A válasz nem értékelhető!
Sorry és kösz.
 
Koc - 2005.07.19. 15:56 0 A válasz nem értékelhető!
Idézek a BA parancs encéből:
"Azoktól a kalandozóktól, akikre BA parancsot adtál ki, nem fogsz lopni."
 
Spirit - 2005.07.19. 10:51A válasz nem értékelhető!
persze hogy számít.

az ember/elf/stb csak nem lop a barátaitól ?! :)
 
cinty - 2005.07.19. 10:38A válasz nem értékelhető!
Ezek szerint minden lopásnál számitanak a BA-k?
Mert ugye tapasztalat hiányában erről ugye nem tudhatok semmit.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.07.19. 01:54Szerinted ez a válasz:
méneszámítana? ugyanolyan lopás mint bármi más, minden BA számít.
 
cinty - 2005.07.19. 01:41A válasz nem értékelhető!
Konkrétan ráléptem a másik karakteremre, akire ki volt adva a direkt és a jellem szerint is a BA parancs is illetve a fajára a lopás parancs. Ehhez képest nem történt semmi, még kisérlet se.
Még nincs egyáltalán lopásom, de itt ez a fránya küldetés.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz