Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
[16:15] Pakmara: Csak mondani kellett..:-) Essen már 900 sáfranykő kövi fordulóban (hátha ez is bejön)
 
Jelenleg bejelentkezve:
Pakmara, Jakab
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Lopásnál (Fairlight aranyat) számitanak e a BA parancsok (direkt karakterre ill álompor: jók, semlegesek)?
Ki/mikor kérdezte:cinty - 2005-07-18 23:38:00
Kérdés kategóriája:Istenek, hit
Legvalószínűbb válasz:méneszámítana? ugyanolyan lopás mint bármi más, minden BA számít.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

cinty - 2005.07.19. 17:26A válasz nem értékelhető!
Sorry és kösz.
 
Koc - 2005.07.19. 15:56 0 A válasz nem értékelhető!
Idézek a BA parancs encéből:
"Azoktól a kalandozóktól, akikre BA parancsot adtál ki, nem fogsz lopni."
 
Spirit - 2005.07.19. 10:51A válasz nem értékelhető!
persze hogy számít.

az ember/elf/stb csak nem lop a barátaitól ?! :)
 
cinty - 2005.07.19. 10:38A válasz nem értékelhető!
Ezek szerint minden lopásnál számitanak a BA-k?
Mert ugye tapasztalat hiányában erről ugye nem tudhatok semmit.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.07.19. 01:54Szerinted ez a válasz:
méneszámítana? ugyanolyan lopás mint bármi más, minden BA számít.
 
cinty - 2005.07.19. 01:41A válasz nem értékelhető!
Konkrétan ráléptem a másik karakteremre, akire ki volt adva a direkt és a jellem szerint is a BA parancs is illetve a fajára a lopás parancs. Ehhez képest nem történt semmi, még kisérlet se.
Még nincs egyáltalán lopásom, de itt ez a fránya küldetés.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz