Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:25] Neal: bakker és tényleg, kapkodós UL pm elírás, sry :-(
[17:19] Tihor Miklós: fixálom majd amint tudom, de addig is, kérlek NE
[17:19] Tihor Miklós: Neal v nem tomki légyszi ne küldözgess be ult FKT 6691 meg hasonló paranccsal
[16:48] Katerina: ohhh nincs letolto
[14:54] Kadera: Így elég nehéz nevezni az olimpiára.
[11:26] Kadera: Letöltés nem megy :(
[18:44] Salle: de a tuti egy kör és H 1 50 20 mondjuk :)
[18:43] Salle: működnie kellene :P
[17:58] albertus: A mini olira is jó az aut. jelentkezés?
[13:53] Jakab: nini egy őskövület... üdv Killer :)
[10:45] yabba: Úgy tűnik megállt a letöltés. :(
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
 
Jelenleg bejelentkezve:
Miko, Garaz, Jakab, Neal
4 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Lopásnál (Fairlight aranyat) számitanak e a BA parancsok (direkt karakterre ill álompor: jók, semlegesek)?
Ki/mikor kérdezte:cinty - 2005-07-18 23:38:00
Kérdés kategóriája:Istenek, hit
Legvalószínűbb válasz:méneszámítana? ugyanolyan lopás mint bármi más, minden BA számít.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

cinty - 2005.07.19. 17:26A válasz nem értékelhető!
Sorry és kösz.
 
Koc - 2005.07.19. 15:56 0 A válasz nem értékelhető!
Idézek a BA parancs encéből:
"Azoktól a kalandozóktól, akikre BA parancsot adtál ki, nem fogsz lopni."
 
Spirit - 2005.07.19. 10:51A válasz nem értékelhető!
persze hogy számít.

az ember/elf/stb csak nem lop a barátaitól ?! :)
 
cinty - 2005.07.19. 10:38A válasz nem értékelhető!
Ezek szerint minden lopásnál számitanak a BA-k?
Mert ugye tapasztalat hiányában erről ugye nem tudhatok semmit.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.07.19. 01:54Szerinted ez a válasz:
méneszámítana? ugyanolyan lopás mint bármi más, minden BA számít.
 
cinty - 2005.07.19. 01:41A válasz nem értékelhető!
Konkrétan ráléptem a másik karakteremre, akire ki volt adva a direkt és a jellem szerint is a BA parancs is illetve a fajára a lopás parancs. Ehhez képest nem történt semmi, még kisérlet se.
Még nincs egyáltalán lopásom, de itt ez a fránya küldetés.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz