Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[11:52] játékvezető: valójában csak beírtuk annak, aki jelezte
[11:51] játékvezető: rossz szóhanálat volt, hogy "javítottuk"
[11:41] Danair: nem, nem jelentek meg
[10:41] Miko: javitottak, megjelentek a jutalmak
[10:20] Pjtor: itt a bizonyitek ra, hogy rossz a szamlaszamod
[09:59] Danair: Jaja nincsenek befizetési jutalmak
[08:24] Neal: Grat a helyezetteknek!
[13:51] Chan: Alaria: grat! :)
[11:36] Gwill: valami fura random probléma lehet, mert több embernek sem jelentek meg az ikonok
[11:33] cobal: A problémám a kis ikonok hiánya.
[10:51] Titusz mester: Azokat szet lehet osztani. Ld . Karakterek mellett a kis ikonok
[09:35] cobal: Sziasztok! Befizetési jutalmak késve érkeznek? Csak zsetonokat kaptam.
[04:37] Alaria: Minden idok legsikeresebb olimpiam lett! :)
[23:05] cabal: Köszönjük a szervezést és a levezetést a résztvevőknek! :)
[20:52] Garaz: Kati,köszönjük a szervezést, megint jó volt a tali!
 
Jelenleg bejelentkezve:
Chazen, torryl, pterois, Jakab
4 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Vortexen varázsolva megsemmisül a vortex amulett? Már egytől?
Ki/mikor kérdezte:Pata - 2005-06-25 14:56:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:Csak ha KFeled. De igen, 1 spell, 1 amulett (függetlenül attól, hogy V v. VV).
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Fear'A Wee - 2012.06.14. 15:39 0 Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 36
Igen, ha a nyakadban volt a vortex amulett, akkor ősvortexnél megsemmisül a legelső varázslásnál. Legalábbis nekem eddig mindig már az első varázslásnál ez történt, ellenkezőről nincsen tapasztalatom. Bizonyítás:

Odalépek egy ősvortexhez:

Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősvortexet.

Varázsolok vortex amulett nélkül:

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Tűzgolyó robban, a középpontjában veled (-27 életpont). [-15 varázspont.]


Felveszem a vortex amulettet:

kf 607 kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat
A nyakadba akasztod a vortex amulettjét.


Ezután varázsolok újra:

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [-15 varázspont.]


A vortex amulett megsemmisült, de pozitív hatás történt.
 
Amanda - 2005.06.26. 00:04Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (60%), Hamis (40%) relevancia: 20
A teljesség kedvért tegyük hozzá, hogy van esély arra, hogy megmarad az amulett. Halovány, de van. Nekem eddig 7-8 amulettből 1 megmaradt.
 
FlyXan - 2005.06.25. 17:33Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 289
Csak ha KFeled. De igen, 1 spell, 1 amulett (függetlenül attól, hogy V v. VV).
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz