Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:25] Neal: bakker és tényleg, kapkodós UL pm elírás, sry :-(
[17:19] Tihor Miklós: fixálom majd amint tudom, de addig is, kérlek NE
[17:19] Tihor Miklós: Neal v nem tomki légyszi ne küldözgess be ult FKT 6691 meg hasonló paranccsal
[16:48] Katerina: ohhh nincs letolto
[14:54] Kadera: Így elég nehéz nevezni az olimpiára.
[11:26] Kadera: Letöltés nem megy :(
[18:44] Salle: de a tuti egy kör és H 1 50 20 mondjuk :)
[18:43] Salle: működnie kellene :P
[17:58] albertus: A mini olira is jó az aut. jelentkezés?
[13:53] Jakab: nini egy őskövület... üdv Killer :)
[10:45] yabba: Úgy tűnik megállt a letöltés. :(
[21:41] Bunkó's Big Ben: Az talán mégse. :D ... BE 891 ... "egy megtermett pocakos ember nő"
[19:14] Yoro: K(et)ati mama :)
[17:14] albertus: néni :)
[16:31] Kati: De szerencsére itt van Kati néni és segít. :)
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Vizi harcnál is kell a nem vizi fegyverek fegyver szakija? Mondjuk zarknod szemnél 30-as ütő.
Ki/mikor kérdezte:Pata - 2005-06-20 23:14:00
Kérdés kategóriája:Tárgyak
Legvalószínűbb válasz:igen.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

HeCsa - 2005.06.23. 23:03A válasz nem értékelhető!
A Zarknod szeme a játékban (az enc. ellenére) balkezes ütőfegyver, minden további nélkül használható viziharcban.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.06.23. 21:10 0 Szerinted ez a válasz:
Szia!

A capafoghoz min. 25-os szurofegyver kell, neked nem volt ennyi, ugy a
vizben sem tudtad kezbevenni.

a jatekvezeto

> Varnyú Viktor wrote:
>
> Szia! A 3833-as karakter 268-as fordulojaban megprobaltam vegigjarni a
> 77-es viz alatti labirintust. A karakternel volt 2 fele balkezes
> fegyver nevezetesen egy baghar korbacsa es egy capafog. A korbacs
> sebzese 6d5 es utofegyver, a capafog nek pedig 4d7+4 es szurofegyver.
> A vizalatti harc enciklopediaja alapjan ugye a gep mindig
> automatikusan azt a fegyvert kesziti be amivel a legnagyobbat tudok
> sebezni. szinten ugyanezen enciklopedia alapjan ha viz alatt harcolok
> szurofegyverrel, akkor a fegyver alapsebzesenek csak a 2/3-a szamit,
> utofegyver eseten pedig az 1/4-e.
> Ami a fent nevezett 2 fegyver eseten a kovetkezokeppen alakul:
> -capafog->4d7+4=20-as atlag X 2/3=13.3333
> -korbacs->6d5=18-as atalag X 1/4=4,5
> Ebbol kovetkezoen a labirintusban a capafogat kellett volna
> hasznalni,ennek ellenere vegig a baghar korbaccsal harcoltam!! Aminek
> kovetkezteben nem tudtam megolni a labirintus vegen a nagyobb
> vercapakat, ami a capafoggal a nagyobb sebzese es a fegyver altal
> varazsolt meregfelho 3 miatt mar biztosan ment volna.
> Kerlek nezzetek utana hogy ez miert van!!
>
> Varnyú Viktor
>
>
>
>

 
syraly - 2005.06.23. 17:56A válasz nem értékelhető!
Bár szerintem pajzsot nem lehet használni viziharcnál, és a zarknod szeme szvsz az.
 
skaven - 2005.06.21. 10:45Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 289
igen.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz