Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
[16:23] Neal: Ügyesbajos fórumban
[16:04] Kristos: Köszönöm a rám fordítot időt és figyelmet!
[16:03] Kristos: Milyen IM parancsok vannak? Im 0 2 hatására is csak egy isteni küldit enged leimátkozni...
[16:02] Kristos: Információt kérnék, mert az IM parancs egy kaszvaty, az enc sem írja minden válfaját!
[01:03] jokesz: Mintha az aukció is beragadt volna.
[00:14] Bunkó's Big Ben: UL manó nem dolgozik. :(
[17:39] Twang: 263, 264 kipucolva, jöhetnek a férgek
[15:41] Erila: Megoldva, köszi a JV-nek
[15:18] Erila: OK, köszi az infót, írtam. Remélem valaki dolgozik bent:)
[14:57] Erynome: a tápláló fut, szóval nem ölted meg :)
[14:56] Erynome: ha fekete, akkor csak beragadt a feltöltésed, írj az üfszolgálatra is felrakják kézzel
[14:41] Erila: lehet csináltam valami galibat, bocsi mindenkitol ha igy lenne
 
Jelenleg bejelentkezve:
Rek, kvib
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha alakváltóként felveszem egy más faj alakját, tudom-e a használni csak azon faj számára elérhető tárgyakat (pl. kyorg vállpánt, törpe sisak stb.)?
Ki/mikor kérdezte:Spunk - 2005-06-16 22:03:00
Kérdés kategóriája:Kalandozófajok
Legvalószínűbb válasz:Az alakváltás nem változtatja meg a tényleges fajod (ez esetben ugyanis elvesztenéd alakváltó képességeid ), de a nemed se. Maradsz alakvltó, csak a külső szemlélő lát másnak. Ergo nem használhatod mások faji tárgyait.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Beren - 2005.06.17. 10:54A válasz nem értékelhető!
Ez alapban hülyeség, hogy lenne egy törpének kisebb feje mint egy elfnek?
 
Spunk - 2005.06.17. 10:12A válasz nem értékelhető!
Csak azért kérdezem, mert enc. szerint ezeket a tárgyakat azért nem tudom felvenni, mert a törp sisaknál pl. csak a törpök és árnymanók feje olyan kicsi, hogy rámenjen. Ha átváltozok egy törpe kalndozóvá, akkor marad a buci nagy fejem?
 
FlyXan - 2005.06.17. 07:31Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 484
Az alakváltás nem változtatja meg a tényleges fajod (ez esetben ugyanis elvesztenéd alakváltó képességeid ), de a nemed se. Maradsz alakvltó, csak a külső szemlélő lát másnak. Ergo nem használhatod mások faji tárgyait.
 
Marcsa - 2005.06.17. 00:15A válasz nem értékelhető!
szerintem nem...hiszen egy adott kalandoz alakjat tudod felvenni, nem fajet - legalabbis nekem igy remlik.

az az atvaltozas csak kulsore mukodik
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz