Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[15:01] Kati: Ma kb. 16.30-tól holnap 19.30-ig nem lesz táplálás a találkozó miatt. Köszönjük a türelmeteket!
[07:46] Salle: délutánig lépjen mindenki, ne legyen a pénzekkel gond ;-)
[15:36] Salle: *\-(^o^)-/*
[15:34] Salle: all-in mindenre *\-(>o
[11:48] patrik: Harcra fel , ma győzni kell :)
[11:38] Kati: Titanitdukát aukció elindult. :)
[18:36] Salle: ha pedig kell az optimális jelentkezés akkor tali előtte hétvégén bedobsz egy kört beállításokkal
[18:35] Salle: Aki lemaradt: mindig kiraktuk eddig amikor jön a futár. Akkor egy forduló , H 1 50 :)
[17:02] cabal: opsz. ez az olimpia is kimarad. :S
[00:09] Alaria: Zoli nincs? Ugyfelszoli 2 napja nem valaszol... :(
[21:22] Salle: nekem is egyszerű, 5x 9 kat közepe-vége :D
[20:31] pterois: nekem egyszerű a képlet, hetedik kategória közepe-vége... :D
[20:25] Salle: örülök hogy tudtam jelentkezni egyáltalán mindenkivel elfogadhatóan :D
[20:23] Salle: én nem akartam védővel szarakodni, top 10-hez kevés lett volna amúgy is :P
[20:11] Bruti: remeelm sok vedos lesz, es csapoljuk egymast suhh suhh
 
Jelenleg bejelentkezve:
Bunkó's Big Ben, Neal
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha alakváltóként felveszem egy más faj alakját, tudom-e a használni csak azon faj számára elérhető tárgyakat (pl. kyorg vállpánt, törpe sisak stb.)?
Ki/mikor kérdezte:Spunk - 2005-06-16 22:03:00
Kérdés kategóriája:Kalandozófajok
Legvalószínűbb válasz:Az alakváltás nem változtatja meg a tényleges fajod (ez esetben ugyanis elvesztenéd alakváltó képességeid ), de a nemed se. Maradsz alakvltó, csak a külső szemlélő lát másnak. Ergo nem használhatod mások faji tárgyait.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Beren - 2005.06.17. 10:54A válasz nem értékelhető!
Ez alapban hülyeség, hogy lenne egy törpének kisebb feje mint egy elfnek?
 
Spunk - 2005.06.17. 10:12A válasz nem értékelhető!
Csak azért kérdezem, mert enc. szerint ezeket a tárgyakat azért nem tudom felvenni, mert a törp sisaknál pl. csak a törpök és árnymanók feje olyan kicsi, hogy rámenjen. Ha átváltozok egy törpe kalndozóvá, akkor marad a buci nagy fejem?
 
FlyXan - 2005.06.17. 07:31Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 484
Az alakváltás nem változtatja meg a tényleges fajod (ez esetben ugyanis elvesztenéd alakváltó képességeid ), de a nemed se. Maradsz alakvltó, csak a külső szemlélő lát másnak. Ergo nem használhatod mások faji tárgyait.
 
Marcsa - 2005.06.17. 00:15A válasz nem értékelhető!
szerintem nem...hiszen egy adott kalandoz alakjat tudod felvenni, nem fajet - legalabbis nekem igy remlik.

az az atvaltozas csak kulsore mukodik
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz