Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha a kihívás tornyában stuki lövedéket kell készítenem, akkor is kell, hogy moa stuki legyen nálam?
Ki/mikor kérdezte:Norbertina - 2005-04-11 09:57:00
Kérdés kategóriája:Kihívás tornya
Legvalószínűbb válasz:biztos vagyok benne, hogy nem kell moa stuki. a sallank karomhoz sem kell hosszú íj a toronyban. ráadásul itt egy forcsi ahol lövedéket gyártottak stuki nélkül.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Yoro - 2009.10.04. 18:21A válasz nem értékelhető!
A tárgyat legyártod, és a HU rajta marad. Mindez nyomon követhető a következő fordulókban 1954_310, 311 és 320.
 
ssanya - 2009.10.02. 23:20A válasz nem értékelhető!
Mi van akkor, ha HU-ban van az elkészítendő tárgy? Attól még simán legyártom a kért tárgyat, és a HU sem kerül le róla?
 
ssanya - 2007.01.10. 10:22A válasz nem értékelhető!
Vagy egy vacak formázó mintát, amit el is hajítok
 
Ababo - 2007.01.10. 10:14A válasz nem értékelhető!
Ugyanmar!
Eleg, ha van nalad feneketlen bugyor!
Vagy varazstekercset vagy csontot talalsz, ha nem a lovedeket...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.01.10. 10:07Szerinted ez a válasz:
Biztos, hogy kell kőkalapács, meg egyéb? Szerintem nem...

Ugyanis: [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.]
 
Kaq - 2005.04.11. 13:38A válasz nem értékelhető!
Hát akkó néköd van igazad.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.11. 12:58 0 Szerinted ez a válasz:
biztos vagyok benne, hogy nem kell moa stuki. a sallank karomhoz sem kell hosszú íj a toronyban. ráadásul itt egy forcsi ahol lövedéket gyártottak stuki nélkül.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.11. 12:38Szerinted ez a válasz:
Szerintem szükséges. Mivel az enc.-e írja, hogy nálad kell lennie, ugyanolyan nem elhasználódó komponensnek számít a stuki, mint a kőkalapács. Márpedig egyéb kovácsolásnál is kell lennie nálad kőkalapácsnak, a toronyban is...
ld.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz