Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha a kihívás tornyában stuki lövedéket kell készítenem, akkor is kell, hogy moa stuki legyen nálam?
Ki/mikor kérdezte:Norbertina - 2005-04-11 09:57:00
Kérdés kategóriája:Kihívás tornya
Legvalószínűbb válasz:biztos vagyok benne, hogy nem kell moa stuki. a sallank karomhoz sem kell hosszú íj a toronyban. ráadásul itt egy forcsi ahol lövedéket gyártottak stuki nélkül.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Yoro - 2009.10.04. 18:21A válasz nem értékelhető!
A tárgyat legyártod, és a HU rajta marad. Mindez nyomon követhető a következő fordulókban 1954_310, 311 és 320.
 
ssanya - 2009.10.02. 23:20A válasz nem értékelhető!
Mi van akkor, ha HU-ban van az elkészítendő tárgy? Attól még simán legyártom a kért tárgyat, és a HU sem kerül le róla?
 
ssanya - 2007.01.10. 10:22A válasz nem értékelhető!
Vagy egy vacak formázó mintát, amit el is hajítok
 
Ababo - 2007.01.10. 10:14A válasz nem értékelhető!
Ugyanmar!
Eleg, ha van nalad feneketlen bugyor!
Vagy varazstekercset vagy csontot talalsz, ha nem a lovedeket...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.01.10. 10:07Szerinted ez a válasz:
Biztos, hogy kell kőkalapács, meg egyéb? Szerintem nem...

Ugyanis: [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.]
 
Kaq - 2005.04.11. 13:38A válasz nem értékelhető!
Hát akkó néköd van igazad.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.11. 12:58 0 Szerinted ez a válasz:
biztos vagyok benne, hogy nem kell moa stuki. a sallank karomhoz sem kell hosszú íj a toronyban. ráadásul itt egy forcsi ahol lövedéket gyártottak stuki nélkül.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.11. 12:38Szerinted ez a válasz:
Szerintem szükséges. Mivel az enc.-e írja, hogy nálad kell lennie, ugyanolyan nem elhasználódó komponensnek számít a stuki, mint a kőkalapács. Márpedig egyéb kovácsolásnál is kell lennie nálad kőkalapácsnak, a toronyban is...
ld.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz