Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[14:39] jokesz: köszönöm!
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
 
Jelenleg bejelentkezve:
Gwill, torryl, jokesz, Shaden
4 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha a kihívás tornyában stuki lövedéket kell készítenem, akkor is kell, hogy moa stuki legyen nálam?
Ki/mikor kérdezte:Norbertina - 2005-04-11 09:57:00
Kérdés kategóriája:Kihívás tornya
Legvalószínűbb válasz:biztos vagyok benne, hogy nem kell moa stuki. a sallank karomhoz sem kell hosszú íj a toronyban. ráadásul itt egy forcsi ahol lövedéket gyártottak stuki nélkül.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Yoro - 2009.10.04. 18:21A válasz nem értékelhető!
A tárgyat legyártod, és a HU rajta marad. Mindez nyomon követhető a következő fordulókban 1954_310, 311 és 320.
 
ssanya - 2009.10.02. 23:20A válasz nem értékelhető!
Mi van akkor, ha HU-ban van az elkészítendő tárgy? Attól még simán legyártom a kért tárgyat, és a HU sem kerül le róla?
 
ssanya - 2007.01.10. 10:22A válasz nem értékelhető!
Vagy egy vacak formázó mintát, amit el is hajítok
 
Ababo - 2007.01.10. 10:14A válasz nem értékelhető!
Ugyanmar!
Eleg, ha van nalad feneketlen bugyor!
Vagy varazstekercset vagy csontot talalsz, ha nem a lovedeket...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2007.01.10. 10:07Szerinted ez a válasz:
Biztos, hogy kell kőkalapács, meg egyéb? Szerintem nem...

Ugyanis: [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.]
 
Kaq - 2005.04.11. 13:38A válasz nem értékelhető!
Hát akkó néköd van igazad.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.11. 12:58 0 Szerinted ez a válasz:
biztos vagyok benne, hogy nem kell moa stuki. a sallank karomhoz sem kell hosszú íj a toronyban. ráadásul itt egy forcsi ahol lövedéket gyártottak stuki nélkül.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.11. 12:38Szerinted ez a válasz:
Szerintem szükséges. Mivel az enc.-e írja, hogy nálad kell lennie, ugyanolyan nem elhasználódó komponensnek számít a stuki, mint a kőkalapács. Márpedig egyéb kovácsolásnál is kell lennie nálad kőkalapácsnak, a toronyban is...
ld.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz