Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[11:52] játékvezető: valójában csak beírtuk annak, aki jelezte
[11:51] játékvezető: rossz szóhanálat volt, hogy "javítottuk"
[11:41] Danair: nem, nem jelentek meg
[10:41] Miko: javitottak, megjelentek a jutalmak
[10:20] Pjtor: itt a bizonyitek ra, hogy rossz a szamlaszamod
[09:59] Danair: Jaja nincsenek befizetési jutalmak
[08:24] Neal: Grat a helyezetteknek!
[13:51] Chan: Alaria: grat! :)
[11:36] Gwill: valami fura random probléma lehet, mert több embernek sem jelentek meg az ikonok
[11:33] cobal: A problémám a kis ikonok hiánya.
[10:51] Titusz mester: Azokat szet lehet osztani. Ld . Karakterek mellett a kis ikonok
[09:35] cobal: Sziasztok! Befizetési jutalmak késve érkeznek? Csak zsetonokat kaptam.
[04:37] Alaria: Minden idok legsikeresebb olimpiam lett! :)
[23:05] cabal: Köszönjük a szervezést és a levezetést a résztvevőknek! :)
[20:52] Garaz: Kati,köszönjük a szervezést, megint jó volt a tali!
 
Jelenleg bejelentkezve:
Jakab, játékvezető
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Taborozas kozben elhasznaltam egy manakrityot kalandozocsata miatt. Ez meg az elozo forcsiba szamolodik, vagy az ujba fog majd?
Ki/mikor kérdezte:skaven - 2005-04-07 21:09:00
Kérdés kategóriája:Tanácsok, taktikák
Legvalószínűbb válasz:Beho honlapról:

2004.05.20.
Egy kis szabályfrissítés: a varázskövekből körönként kettőt lehet törni, a manakristályból egyet. A körhöz tartoznak ebben az esetben a következő fordulód elejéig lezajló, táborozás alatt történő események is.

Tehát ha jól értelmezem, akkor a táborozás közben elhasznált krityó az előző fordulódba számolódik.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Ci - 2005.04.09. 23:15A válasz nem értékelhető!
Te okos, legalabb emlekezhetnel, Clodnal mi tortent, es ezert irtak le egyertelmuen es hivatalosan, hogy az elozobe szamit
 
Givangel - 2005.04.08. 16:22A válasz nem értékelhető!
Szerintem ezzel valami gaz van (utana fogok jarni) ugyanis szinte 100%ig biztos vagyok, hogy az adott korhoz tartozik a manakristalytores (Voltak ugyanis olyanok akik 2-2 manakristalyt tortek fordulonkent taborozas alatt es forcsi kozben)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.08. 00:46 0 Szerinted ez a válasz:
Beho honlapról:

2004.05.20.
Egy kis szabályfrissítés: a varázskövekből körönként kettőt lehet törni, a manakristályból egyet. A körhöz tartoznak ebben az esetben a következő fordulód elejéig lezajló, táborozás alatt történő események is.

Tehát ha jól értelmezem, akkor a táborozás közben elhasznált krityó az előző fordulódba számolódik.
 
Koc - 2005.04.08. 00:39A válasz nem értékelhető!
Igen?
Nekem az remlik, hogy egyesek sirtak, hogy meg a regihez szamit, ezert nem tortek semmit, es leesett a vampirizacio.
Mikor volt ilyen valtozas?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.07. 23:19Szerinted ez a válasz:
Az ujba. Voltak ezzel bugolasok, emiatt a friss forduloba
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz