Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Jakab
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Taborozas kozben elhasznaltam egy manakrityot kalandozocsata miatt. Ez meg az elozo forcsiba szamolodik, vagy az ujba fog majd?
Ki/mikor kérdezte:skaven - 2005-04-07 21:09:00
Kérdés kategóriája:Tanácsok, taktikák
Legvalószínűbb válasz:Beho honlapról:

2004.05.20.
Egy kis szabályfrissítés: a varázskövekből körönként kettőt lehet törni, a manakristályból egyet. A körhöz tartoznak ebben az esetben a következő fordulód elejéig lezajló, táborozás alatt történő események is.

Tehát ha jól értelmezem, akkor a táborozás közben elhasznált krityó az előző fordulódba számolódik.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Ci - 2005.04.09. 23:15A válasz nem értékelhető!
Te okos, legalabb emlekezhetnel, Clodnal mi tortent, es ezert irtak le egyertelmuen es hivatalosan, hogy az elozobe szamit
 
Givangel - 2005.04.08. 16:22A válasz nem értékelhető!
Szerintem ezzel valami gaz van (utana fogok jarni) ugyanis szinte 100%ig biztos vagyok, hogy az adott korhoz tartozik a manakristalytores (Voltak ugyanis olyanok akik 2-2 manakristalyt tortek fordulonkent taborozas alatt es forcsi kozben)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.08. 00:46 0 Szerinted ez a válasz:
Beho honlapról:

2004.05.20.
Egy kis szabályfrissítés: a varázskövekből körönként kettőt lehet törni, a manakristályból egyet. A körhöz tartoznak ebben az esetben a következő fordulód elejéig lezajló, táborozás alatt történő események is.

Tehát ha jól értelmezem, akkor a táborozás közben elhasznált krityó az előző fordulódba számolódik.
 
Koc - 2005.04.08. 00:39A válasz nem értékelhető!
Igen?
Nekem az remlik, hogy egyesek sirtak, hogy meg a regihez szamit, ezert nem tortek semmit, es leesett a vampirizacio.
Mikor volt ilyen valtozas?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.07. 23:19Szerinted ez a válasz:
Az ujba. Voltak ezzel bugolasok, emiatt a friss forduloba
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz