Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
[17:31] Yoro: Túl kevés volt az induló.
[17:12] Bunkó's Big Ben: de utána már NEM léptem
[16:42] Bunkó's Big Ben: mert akkor 35 zseton volt a semmi.
[16:41] Bunkó's Big Ben: BUL-ban neveztem, de utána már léptem, ez számít?
[16:39] Bunkó's Big Ben: Az 1 kategória csatái(m) nincsenek benne a fordulómban
 
Jelenleg bejelentkezve:
Pakmara, Yoro
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Taborozas kozben elhasznaltam egy manakrityot kalandozocsata miatt. Ez meg az elozo forcsiba szamolodik, vagy az ujba fog majd?
Ki/mikor kérdezte:skaven - 2005-04-07 21:09:00
Kérdés kategóriája:Tanácsok, taktikák
Legvalószínűbb válasz:Beho honlapról:

2004.05.20.
Egy kis szabályfrissítés: a varázskövekből körönként kettőt lehet törni, a manakristályból egyet. A körhöz tartoznak ebben az esetben a következő fordulód elejéig lezajló, táborozás alatt történő események is.

Tehát ha jól értelmezem, akkor a táborozás közben elhasznált krityó az előző fordulódba számolódik.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Ci - 2005.04.09. 23:15A válasz nem értékelhető!
Te okos, legalabb emlekezhetnel, Clodnal mi tortent, es ezert irtak le egyertelmuen es hivatalosan, hogy az elozobe szamit
 
Givangel - 2005.04.08. 16:22A válasz nem értékelhető!
Szerintem ezzel valami gaz van (utana fogok jarni) ugyanis szinte 100%ig biztos vagyok, hogy az adott korhoz tartozik a manakristalytores (Voltak ugyanis olyanok akik 2-2 manakristalyt tortek fordulonkent taborozas alatt es forcsi kozben)
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.08. 00:46 0 Szerinted ez a válasz:
Beho honlapról:

2004.05.20.
Egy kis szabályfrissítés: a varázskövekből körönként kettőt lehet törni, a manakristályból egyet. A körhöz tartoznak ebben az esetben a következő fordulód elejéig lezajló, táborozás alatt történő események is.

Tehát ha jól értelmezem, akkor a táborozás közben elhasznált krityó az előző fordulódba számolódik.
 
Koc - 2005.04.08. 00:39A válasz nem értékelhető!
Igen?
Nekem az remlik, hogy egyesek sirtak, hogy meg a regihez szamit, ezert nem tortek semmit, es leesett a vampirizacio.
Mikor volt ilyen valtozas?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.04.07. 23:19Szerinted ez a válasz:
Az ujba. Voltak ezzel bugolasok, emiatt a friss forduloba
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz