Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Rek, Chazen
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha egy mezon leidezek egy szornyet, de nem tamadom meg, es a forduloban kesobb ujra erre a mezore lepek, akkor talalkozom az itt hagyott szornnyel?
Ki/mikor kérdezte:Koc - 2005-03-29 18:59:00
Kérdés kategóriája:Teo-Tau
Legvalószínűbb válasz:
Talalkozol vele.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.03.29. 22:27Szerinted ez a válasz:

Talalkozol vele.
 
Koc - 2005.03.29. 21:14A válasz nem értékelhető!
Sztem csak egyszer talalkozhatsz a szabaly, de vajon az, hogy leidezem, es nem harcolok vele, vajon talalkozasnak minosul-e?

Terkepen nem szerepel az igy leidezett szorny, szoval arra hajlok, hogy nem szamit annak.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.03.29. 21:03Szerinted ez a válasz:
Jó kérdés. Úgy tudom 1 körben 1 mezőn 1féle szörnnyel csak egyszer harcolhatsz, kivéve labirintusbeli csaták, akkor ez a szabály azt mondja, hogy másodikra is ott lesz, ha elsőre még nem támadtad meg.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz