Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
[21:29] Kati: BBB - kérlek, nekünk írjál, ha valami gond van és megoldjuk. :)
[21:14] Yoro: Ha vissza akarod kapni, az Ügyfélszolgálat.
[20:55] Bunkó's Big Ben: Ez került 35 zsetonba?
[20:02] Yoro: Te nem csatáztál, csak NJK-k egymás között.
[19:02] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom. De 35 zsetonba került
[19:01] Bunkó's Big Ben: De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:52] Yoro: A helyezettek NJK-k, ha nincs elég induló.
[18:45] Bunkó's Big Ben: én kaptam fordulót. De nincsen benne csata(k), helyezés és jutalom.
[18:16] patrik: Az nekem se :( ezt jó lenne pontosítani.
[18:12] albertus: Nekem nem működött az aut. jelentkezés.
[18:05] Bunkó's Big Ben: "Az első kategória nyertese, Kopasz Kázmér"
 
Jelenleg bejelentkezve:
albertus, Miko, Twang, Garaz
4 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha egy mezon leidezek egy szornyet, de nem tamadom meg, es a forduloban kesobb ujra erre a mezore lepek, akkor talalkozom az itt hagyott szornnyel?
Ki/mikor kérdezte:Koc - 2005-03-29 18:59:00
Kérdés kategóriája:Teo-Tau
Legvalószínűbb válasz:
Talalkozol vele.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz helyesnek tűnik. Cáfoljátok meg ha szükséges.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.03.29. 22:27Szerinted ez a válasz:

Talalkozol vele.
 
Koc - 2005.03.29. 21:14A válasz nem értékelhető!
Sztem csak egyszer talalkozhatsz a szabaly, de vajon az, hogy leidezem, es nem harcolok vele, vajon talalkozasnak minosul-e?

Terkepen nem szerepel az igy leidezett szorny, szoval arra hajlok, hogy nem szamit annak.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.03.29. 21:03Szerinted ez a válasz:
Jó kérdés. Úgy tudom 1 körben 1 mezőn 1féle szörnnyel csak egyszer harcolhatsz, kivéve labirintusbeli csaták, akkor ez a szabály azt mondja, hogy másodikra is ott lesz, ha elsőre még nem támadtad meg.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz