Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[14:39] jokesz: köszönöm!
[12:47] Pakmara: Beho oldal: változások listájára nézz rá: 2023-02-17.-i post alapján nincs már megkötés.
[12:10] jokesz: nem kell tennem semmit hozzá, már elfogadják a 40 sort?
[12:04] Pakmara: van, simán
[12:02] jokesz: van lehetőség 40 soros UL küldésére nyugaton 200. forduló előtt?
[23:03] jokesz: köszönöm szépen, ez most tényleg sokat segített! :)
[22:45] Salle: küldtem pár apróságot, használd egészséggel :)
[12:11] jokesz: 1489 és 5108
[09:23] Salle: karakterszámod?
[01:06] jokesz: a kérdés az lett volna, hogy hány aranyért tudok tharr keresztjét vásárolni, de már megtaláltam :)
[01:01] jokesz: arany vásár
[10:01] Garaz: ahh, megyen az. :)
[09:56] Garaz: Manó? a manóba...
[21:39] Bunkó's Big Ben: Csak nem tudtam, hogy ez ok, vagy nem ok!
[21:36] Bunkó's Big Ben: Kösz! Írtam.
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1136 felhasználó
1485 karakter
Legutóbb: Ascyra
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Ha sikeresen SZK-zok egy szörnyet, de nem tudom lenyomni, akkor forduló elején T-vel megtámadom?
Ki/mikor kérdezte:Koc - 2005-03-08 14:06:00
Kérdés kategóriája:SZK, szörnytartás
Legvalószínűbb válasz:Nem, mert egy mezőn a -labik, és egyéb építmények kivételével-, egy fajta szörnyből csak eggyel csatázhatsz.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

skaven - 2005.03.09. 00:21A válasz nem értékelhető!
az "(anyad)" a legjobb az egeszben...
 
Koc - 2005.03.08. 18:16 0 A válasz nem értékelhető!
Fx: ezt nem vitatta senki, a lenyeg az, hogy hol van a fordulo hatara. Ld. varazskotores tabrozas kozben.

Mindenesetre kiprobaltam ma, de sajnos valoban ugy ahogy mondjatok:

Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ongóliant hadúr (#178) nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza. [...]
Ellenfeled elmenekül. [994 : 574] (anyad)
[...]
t 178 támadod a 178. szörnyet
FT 178 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 566.]
 
FlyXan - 2005.03.08. 17:51 0 A válasz nem értékelhető!
Szia!

Egy forduloban egy mezon egy fajta szornybol csak eggyel csatazhatsz. Ez
a teleporrtokkal valo tapolas elkerulese matt van foleg igy.

a jatekvezeto
 
Koc - 2005.03.08. 17:43A válasz nem értékelhető!
Ugy ertem kalandozocsataknal is volt meglepodes, hogy most melyik fordulohoz is tartozik.
 
Koc - 2005.03.08. 17:43A válasz nem értékelhető!
Ezt tippeled, vagy probaltad?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.03.08. 15:09Szerinted ez a válasz:
Nem, mert egy mezőn a -labik, és egyéb építmények kivételével-, egy fajta szörnyből csak eggyel csatázhatsz.
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz