Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:16] Yoro: Nem a nagy piros gombot kell megnyomni, amihez az van írva, hogy ne nyomd meg?
[10:29] Chan: Ha esetleg nem direkt, valaki nyomna egy zöld gombot?
[10:29] Chan: Simán lehet, hogy szándékos, de épp off-on van a letöltő.
[09:14] Salle: gyűrű ára sem tud elszállni nagyon, mert thargodan kufárok bőszen kínálgatják
[10:11] Pakmara: Az se jó mert akkor a nem alapvető élelmiszernek szamító angyalok gyűrűje szál el 🙂
[09:43] albertus: Âr stoppot rà !!!😀
[19:05] Pakmara: Kevés a tolvaj :-) ? Felment a sáfrányport ára..
[23:30] Salle: már pár napja okés a küldés :P
[22:04] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma :(
[20:41] Katerina: ez akkor mar mara igy marad?
[18:09] Salle: noooo, pont most akartam lépni párat :(
[18:02] albertus: Ki nyírta ki ?
[10:39] Kristos: Thx Neal!
[00:35] Bunkó's Big Ben: ismét UL probléma
[02:07] Bunkó's Big Ben: UL-lel, aukcióval ismét gond van...
 
Jelenleg bejelentkezve:
Jakab, Garaz
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1138 felhasználó
1484 karakter
Legutóbb: Xanathar
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0806%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Kérdés:Vortexen vortex amulett nélkül varázsolva történhet-e pozitív hatás?
Ki/mikor kérdezte:Karcsi - 2005-03-04 15:23:00
Kérdés kategóriája:Tereptárgy, növény
Legvalószínűbb válasz:Én sokaig azt hittem, hogy nem. Azért is tettem fel ezt a kérdést, mert kiváncsi voltam, hogy más tudja-e.
Ma akartam amulettel varázsolni, de a Vortexen volt egy sárkány, és a csata után gyogyítanom kellett:
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Materializálódik előtted egy vörös zyel [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]

Persze a többség szivás volt, de ez kárpotolt.
Állapot: Van igaznak választott válasz
Bírálat: A válasz bizonyított. Cáfoljátok meg ha tudjátok.

Válasz feed: http://ghalla.pbm.hu/rss.php?channel=2

Vissza a tudásbázishoz

Fear'A Wee - 2012.06.14. 15:39 0 Szerinted ez a válasz:
A válaszadók szerint ez a válasz: Igaz (100%), Hamis (0%) relevancia: 36
Igen, ősvortexen a vortex amulett nélkül varázsolva is történhet pozitív hatás (a negatív és semleges hatások mellett). Néhány példa a saját fordulóimból:

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Trollként kezdesz regenerálni (+41 életpont). [-15 varázspont.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Energia cikázik végig a testeden (+29 életpont). [-15 varázspont.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Varázspontod a maximális lett! [-15 varázspont.]
 
Karcsi - 2005.03.08. 15:23A válasz nem értékelhető!
Elég minimális az esélye. De, van egy olyan gyanum is, ami nagyon halvány gyanu, hogy VV-vel 0% esélye van a vörös zyelnek. Több olyan fordulot átnéztem, ahol valaki vortexen aludt, de én sehol se láttam, hogy kapott volna zyelt. Nekem a totemes varázslásra jött a zyel, azaz sima V parancsot használtam.
Kiváncsi lennék, másnak mi a véleménye erről a gyanuról.
 
syraly - 2005.03.08. 14:54A válasz nem értékelhető!
vortex amulett nelkuli v. zyelnek milyen az eselye?
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.03.06. 07:15Szerinted ez a válasz:
anno Birka is igy talalta az elso voros zyelt, hogy ratevedt egy osvortexre, amulett nelkul, es ott kapta
 
Koc - 2005.03.05. 00:42 0 A válasz nem értékelhető!
Biztos, hogy tortenhet, ezt sztem mindenki ismeri:
Gyorsvarázsolsz! Trollként kezdesz regenerálni (+25 életpont).
 
skaven - 2005.03.04. 22:05A válasz nem értékelhető!
Nem ugy leptel ra a mezore, hogy mar rajtad volt a vortex amulett?
 
Zka - 2005.03.04. 16:36A válasz nem értékelhető!
bár az amulett is kulcsszó lehet, végül ezt is javítottam
 
Zka - 2005.03.04. 16:35A válasz nem értékelhető!
Karcsi, kevesebb elírást please, mert aztán engem fognak szidni hogy nem találják meg az emberek amit keresnek :) Mondjuk itt egyik kulcsszó sincs elírva de az unkreációs kérdésedben el volt...
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.03.04. 16:27 0 Szerinted ez a válasz:
Én sokaig azt hittem, hogy nem. Azért is tettem fel ezt a kérdést, mert kiváncsi voltam, hogy más tudja-e.
Ma akartam amulettel varázsolni, de a Vortexen volt egy sárkány, és a csata után gyogyítanom kellett:
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Materializálódik előtted egy vörös zyel [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]

Persze a többség szivás volt, de ez kárpotolt.
 
(Felhasználónév értékelésig rejtve) - 2005.03.04. 16:27Szerinted ez a válasz:
nem
 
FlyXan - 2005.03.04. 16:26A válasz nem értékelhető!
Persze, ha pl. chd hívőként demelsz, az igen pozitív hatás
 
Új válasz postázása


Vissza a tudásbázishoz