Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[20:03] karonfoll: kk
[17:42] Yoro: Június 11. 15 óra, de még a hírnök se jött.
[17:34] karonfoll: mi az olimpia jelentkezési határidő?
[15:28] neosaman: Akkor még egy darabig pihengetek :)
[09:24] Salle: még egy darabig igen ..
[09:22] neosaman: A sötétség kora még folyamatban van?
[22:10] Ussuk_ki: Upsz, köszi, megint tanultam valamit! átok (#294). Ehh.
[20:17] Yoro: Esetleg átok hatása alatt állsz.
[19:25] Pjtor: mennyi EP-d hianyzott hasznalatkor?
[18:11] Ussuk_ki: Az mitől lehet, hogy a gyógykenőcs csak 40-50 ÉP-t gyógyít? Éhezéstől pl. lehet? thx
[17:37] Yoro: Igen.
[17:17] Senn: a mostani eventben a halálkúpos fürkészek is erősödnek?
[15:29] Ussuk_ki: @Salle: Köszi! Írok levelet vagy PM-t itt, lenne egy kérdésem még. V
[13:59] Salle: alap mxtu számít itt, nem a tárgyakkal növelt
[13:57] Salle: TNO 6-nál nem növelheti a tag a vezető aktuális MxTUja fölé a sajátját
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1465 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] ... [21]

aukcio (nyilt level) (6. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


314Koc ::: 2006.06.09. 12:29  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nem is ez aggaszt, hanem a 25% EVA, 20%-ban meg kiegyeznek. De nem OFF ez egy kicsit?
 
313Zka ::: 2006.06.09. 12:29  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Köszönjük a JVnek a bölcs döntést CL te meg menj el nyaralni
 
312FlyXan ::: 2006.06.09. 12:28  Felhasználó ignorálásaVálasz erre

tehat 38% a vam (ez tobb mint a legdurvabb SZJA nem?).



Egyelőre...de jön a 36+4%-os felső adókulcs
(Hivatkozott üzenet: [Koc], 2006.06.09. 12:26)
 
311Koc ::: 2006.06.09. 12:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ja es arrol nem is szoltam, hogy a 8000 isteni konycsepp ha mondjuk 8 kehely van nyugaton a karinal, ami ott nem keves, akkor is 3000 TVP, marpedig egy TVP-nyi munkat atlag 5 aranyert lehet "eladni", szoval itt meg lejon 15K, marad az, hogy 40K-bol tulajdonkeppen 10K ment at.
 
310Koc ::: 2006.06.09. 12:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Egy kérdésem lenne: ha feltesz valaki az aukcióra 800*10 isteni könnycseppet 50 ap/tétel áron és ezt egy karakter veszi meg (vagyis átjuttat 400k aranyat keletről nyugatra), akkor az kiskapu, vagy az aukció szabályos működése és az aukciós ügynök nekiáll imádkozni és feltölteni az aukciós ház könnycsepp-készletét, h kielégítse a hirtelen megnövekedett igényt?


800*50 az csak 40000, ebbol a felajanlas maga 12000 ap, a jutalek meg 3200 ap, tehat 38% a vam (ez tobb mint a legdurvabb SZJA nem?).
Ugyanakkor gyanitom, hogy ha kikerul az uj szabalyzat (mert gondolom most akkor lesz ilyen), akkor abbol ki fog derulni, hogy sajat felelossegre kiprobalhatod.
(Hivatkozott üzenet: [WEASEL], 2006.06.09. 12:20)
 
309FlyXan ::: 2006.06.09. 12:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre


Egy kérdésem lenne: ha feltesz valaki az aukcióra 800*10 isteni könnycseppet 50 ap/tétel áron és ezt egy karakter veszi meg (vagyis átjuttat 400k aranyat keletről nyugatra), akkor az kiskapu, vagy az aukció szabályos működése és az aukciós ügynök nekiáll imádkozni és feltölteni az aukciós ház könnycsepp-készletét, h kielégítse a hirtelen megnövekedett igényt?


Szerintem egyértelműen kiskapu. Épp azt a kiskaput használja ki ez is, amit CL. Vagyis hogy az átlagár alapján mehetne a dolog, de a cél megintcsak az arany átpakolása.
(Hivatkozott üzenet: [WEASEL], 2006.06.09. 12:20)
 
308WEASEL ::: 2006.06.09. 12:20  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
...
Ezzel egyutt belatom, hogy abban, amit irtunk valtoztataskent, volt egy tovabbi kiskapu. Bar Zsolt szerint az ominozus telefonhivaskor mondta neked, hogy nem fogjuk atengedni a penzt, ennek ellenere a kiskapura vonatkozo kifogasodat elfogadom, es visszaadom a penzt.
...
a jatekvezeto


Ez teljesen korrekt.

Egy kérdésem lenne: ha feltesz valaki az aukcióra 800*10 isteni könnycseppet 50 ap/tétel áron és ezt egy karakter veszi meg (vagyis átjuttat 400k aranyat keletről nyugatra), akkor az kiskapu, vagy az aukció szabályos működése és az aukciós ügynök nekiáll imádkozni és feltölteni az aukciós ház könnycsepp-készletét, h kielégítse a hirtelen megnövekedett igényt?
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2006.06.09. 11:49)
 
307FlyXan ::: 2006.06.09. 12:17  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nem.
Viszont nem kéne a provokáció se, pláne nem CL részéről, mert szerintem róla már azt hiszik, hogy sportot űz abból, hogy megpróbálja hülyére venni őket (megj.: megpróbáltam feltételezni a Beholder alkalmazottainak gondolatait, ennek csak részben van köze ahhoz, amit én gondolok - értsd: az első tagmondat az én véleményem - ...és mint minden feltételezés, lehet, hogy hibás).

Namost akkor vegyük azt a példát, hogy a rendőröket hányszor provokálják és akarják hülyére venni... Ha most erre valamelyik fogná magát és lelőné a provokátort, az normális?
Van egy videóm. Valami utcai csetepaté. Egy illető elkezd futni (mindegy hogy pánikból, vagy mert volt nála valami), szó nélkül hasbalövik, és ott vérzik el a járdán... Lábon is lőhették volna....


Namost akkor olvasd el mit is írtam, aztán olvasd el még egyszer, aztán értsd meg és kiderül, hogy én is épp ezt írtam.
Egyébként is itt maximum arról lehetne szó, hogy a rendőrök gumibottal jól kupánvágják a provokátort.
(Hivatkozott üzenet: [Erril], 2006.06.09. 12:14)
 
306Koc ::: 2006.06.09. 12:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
visszaadom a penzt

Hurra! Nem szamitottam ra de nagyon remeltem, korrekt hozzaallas, sok a Kft-nek!
Ez most teljesen feldobta a napomat.

Remelem a szabalyzatot is frissitik.
 
305craslorg ::: 2006.06.09. 12:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sziasztok!

Bár nem volt erőm végfig olvasni ezt a sokszáz hozzászólást


Ezért írtunk ennyit? Pedig izgalmas részek is vannak

Egyébként a válasz és az eljárás az elmúlt nap-napok eseményeinek ismeretében szerintem teljesen korrekt.
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2006.06.09. 11:49)
 
304FlyXan ::: 2006.06.09. 12:14  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mik ki nem derülnek...na leginkább ezért nem szeretek a CL vs. Beho vitákban konkrétan valamelyik oldalára állni.
 
303Erril ::: 2006.06.09. 12:14  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A provokáció feljogosítja a Behot a szabályok felülbírálatára?

Nem.
Viszont nem kéne a provokáció se, pláne nem CL részéről, mert szerintem róla már azt hiszik, hogy sportot űz abból, hogy megpróbálja hülyére venni őket (megj.: megpróbáltam feltételezni a Beholder alkalmazottainak gondolatait, ennek csak részben van köze ahhoz, amit én gondolok - értsd: az első tagmondat az én véleményem - ...és mint minden feltételezés, lehet, hogy hibás).


Namost akkor vegyük azt a példát, hogy a rendőröket hányszor provokálják és akarják hülyére venni... Ha most erre valamelyik fogná magát és lelőné a provokátort, az normális?
Van egy videóm. Valami utcai csetepaté. Egy illető elkezd futni (mindegy hogy pánikból, vagy mert volt nála valami), szó nélkül hasbalövik, és ott vérzik el a járdán... Lábon is lőhették volna....
(Hivatkozott üzenet: [FlyXan], 2006.06.09. 00:25)
 
302Koc ::: 2006.06.09. 12:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
ha ezt hagynank ilyen atlatszo modon

Akkor trukkozve, sok kis tetelben, bujtatott modon szabad?
 
301Koc ::: 2006.06.09. 12:08  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
(Hivatkozott üzenet: [elek], 2006.06.09. 11:31)
 
300Condor ::: 2006.06.09. 12:01  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Tovabba azt is nehezen kepzelem el, hogy mivel elsore 200k aranyat akartal atadni, masodjara nem azert raktal fel dupla annyi (400k arany) tetelt, hogy bennunket "bosszants", vagy ahogy fogalmaztak paran: megrazd a pofonfat.

...

Ezzel egyutt belatom, hogy abban, amit irtunk valtoztataskent, volt egy tovabbi kiskapu. Bar Zsolt szerint az ominozus telefonhivaskor mondta neked, hogy nem fogjuk atengedni a penzt, ennek ellenere a kiskapura vonatkozo kifogasodat elfogadom, es visszaadom a penzt.

Na, ennek azért örülök.
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2006.06.09. 11:49)
 
299Erril ::: 2006.06.09. 11:52  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ki az a hulye, aki nem tudta a szogletes kovek felrakasakor, hogy ez lesz belole?
De ha mar itt tartunk, a provokaciora mi jogositotta fel CL-t? Nem erte kar, figyelmeztettek a rozsa miatt, nem?
Az tenyleg nagy szemetseg lett volna, ha egybol elveszik a rozsaert az aranyat. Ha nektek ez a szogletes koves dolog elfogadhato lepes es nem egy duzzogo kolyok csakazertis akcioja volt, akkor valami baj van az ertekrendetekkel.
Nem mondom, hogy CL a rossz a Beho a jo, csak rohadtul nem tetszik a sok elfogult velemeny, CL-t az egekbe magasztaljatok, barmit tesz/tett, az mekkora asz, mert megfricskazta az oroszlan orrat.
Ismered azt a viccet, hogy vadasz, vadasz te szopni jarsz ide!!!


Én speciel hülye vagyok, mert eszembe sem jutott, hogy a saját karakterének adja át a pénzt vele...
És én nem magasztaltam, veregettem a vállát, mégsem értek egyet ezzel a megoldással, amit a Beholder alkalmazott.
Újra MUDos példát hozva: ha indítok egy új karaktert, jóhogynem törölnek azért, mert az x ideje élő karakteremmel olyan holmikat juttatok neki, amikre esélye sincs egy teljesen kezdő karakternek, és mondjuk 3 hónap helyett 2 nap alatt maxolódok ki. Kicsit más a játékrendszer belátom, de azért mégis valahol ez van. És valóban, amíg ezzel nem rontja mások játékát, nem hinném hogy ezt kellene. Ahogy írtam előbb is, ha vele szemben ezt alkalmazták, alkalmazzák mással is. Senki ne licitálhasson pl saját karakterével egy tárgyra, amit ő rakott fel, így meglehetősen ki lehetne ezt szűrni.
(A hivatkozott üzenet azóta törölve)
 
298játékvezető ::: 2006.06.09. 11:49  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sziasztok!

Bár nem volt erőm végfig olvasni ezt a sokszáz hozzászólást, azért felraknám ide a teljes, ebben a témában folytatott levelezést.

A válaszunk CL első levelére:

Kedves Szirjak Csaba!

Nem ertem mi a gond: keleten a szogletes ko ara 0. Miutan az ugynok latta, hogy te milyen sokat fizetsz erte, az Aukcios Haz sajat keszletebol elegitette ki az igenyedet, mint ahogyan ezt elore jeleztuk is.
Masodsorban tisztazni szeretnek egy nagy tevedest: amikor az elso 200000 aranyas transzfert elallitottuk, nem tudtam, nem is figyeltem, hogy a te neved van a dolog hata mogott. Botorsag azt hinned, hogy mindig csak veled foglalkozunk.
Miutan az elso transzferedet letiltottuk, te felhivtad Farkas Zsoltot, es kozolted vele, hogy te akkor is at fogod vinni ezt a penzt. Gondolod, hogy ha elsore nem hagytuk, akkor most hagyni fogjuk? A szogletes ko nyugati ara irrealis, az Aukcios Haz fenn tartja a jogot barmilyen tetel torlesere, vagy irrealis vasarlas eseten sajat keszletbol torteno kielegitesere. Az Aukcios Haz tovabbra is a keleti es nyugati arakat egyarant figyeleli. Ezuttal ismet egy kiskaput probaltal hasznalni, ami valoban sokaig mukodott kisebb teteleknel, de nem 2000 szogletes konel. Raadasul ezt a kiskaput a multkori ertesitessel bezartuk. A 200000-es ugyleteddel egyidoben mas tetelt is toroltunk, ami irrealis volt, es a jovoben figyelni fogunk erre a dologra, mint ahogy azt a kozzetett hirben is irtuk, tehat nem csak teged "peceztunk ki". Azt hiszem, hogy magunkbol csinalnank hulyet, ha ezt hagynank ilyen atlatszo modon, mint ahogy ezt az elmult heten nem egy jatekos jelezte felenk.
Termeszetesen vannak dolgok, amikben hibazunk. Senki sem tokeletes, nem mindig a legjobb megoldast valasztjuk, bar torekszunk ra. De azert orulnek neki, ha nem jatszanad az artatlan barany szerepet. A level spamjaidert masok kirugattak volna az egyetemrol. A materias dolgot pedig azert "nyelted" le, mert te is tisztaban voltal vele, hogy az egy hiba, sot hazudtal is rola Farkas Zsoltnak. Ennek ellenere, bar ugy sem fogod elhinni, nem a szemelyed ellen cselekedtunk, hanem az ellen amit csinaltal, fuggetlenul attol, hogy ki csinalta.

a jatekvezeto


CL válasza, 1. levél:

Szia!

mar ne is haragudj, de en a teteleket nyugaton tettem fel es nem keleten. nem tudom hogy jon ide a keltei szogletes ko atlagara, mikor leirtam, hogy a keleti es nyugati tetelek kozott hihetetlen kulonbsegek vannak.
en elolvastam a szabalyt amit ti hoztatok, sehol nincs leirva, hogy eltiltas jarna az aukciorol csak azert, mert licitalok vagy teteleket teszek fel. sehol nincs leirva az sem, hogy az ugynok talalomra neha valakit megbuntet.
mennyi peldat hozzak ami irrealis arert kelt el? ha egyszer szabalyt alkottok tegyetek azt rendesen. nincs kedvem emiatt ennyi penzt bukni, mert nem tudtok valami megfogalmazni. ha nem tudom ezt a penzt nyugatra attolni,
akkor eladom hufert, amihoz amugy nem sok kedvem van, de ha mas lehetoseget nem hagytok akkor marad ez. mellesleg leirhatnad mi az a dolog amiert 400k ap nem lehet nyugaton. mit lehet azzal csinalni, amivel ennyire
fenyegetem az egesz TFes tarsadalmat.
ha mondasz egy indokot miert nem lehet nyugaton ennyi penz, akkor elfogadom, de hangsulyozom semilyen szabalyt nem szegtem meg ezert nem fogom hagyni a 400k ap elbukasat, amit ha eladok akkor a minimalber 2-3szorosat kapom.
mellesleg ezert a penzert rengeteg zsetont fizettem be, szal azert atgondolhatnatok es mondhatnatok olyan ervet ami korrekt.
a materias dologgal nem akarok foglalkozni, de azert megjegyzem, hogy honnan tudhattam volna hogy hiba van a jatekban es hogy mit is hazudtam rola, mert ezek olyan vadak amik mellett nem tudok elmenni...

Csaba


CL válasza, 2. levél:

szia!

meg annyi kiegeszitest irnek, hogy rohadtul nincs kedvem hadakozni. nem szeretnem ezt az egesz temat elnyujtani, nem is akarok erkolcsi gyozteskent kikerulni.
ha aszondod nyugatra nem mehet at a penz, akkor elfogadom. annyit kerek, hogy add vissza a penz, amit ugy gondolok es rajtam kivul meg joparan, hogy jogtalanul vettetek el.
igerem eladom az egeszet, sot az osszes TFel kapcsolatos dolgomat is. ha kell irok is egy levelet, hogy vegyetek majd ki a jatekbol az osszes karaktert amihez kozom van, nem
kivanok a jatekkal tovabb jatszani. de itt az a helyzet, hogy mar akkora anyagi hattere van a temanak, hogy ennyi penzt nem fogok csak ugy kidobni az ablakon, mert ebbol akar
siman elmehetek pl nyaralni ahelyett hogy hagynam, hogy valaki csak 1 gombnyomassal eltunteti ezt a penzt...

Csaba


A végső válaszom:

Kedves Csaba!

Bar telefonon mar beszeltunk, itt is reagalnek par dolgora. Eloszor is tisztazni szeretnek par dolgot. Egyreszt ez az egesz nem arrol szol, hogy jatszol-e a TF-en vagy nem. Az a te dontesed. Ha mi azt akarnank, hogy ne jatszal, akkor siman eltiltanank a jatektol, mint ahogy minden nagy online jatekban megtettek volna mar annak alapjan, amiket eddig tettel. Meg egyszer hangsulyozom: nem a szemelyedrol van szo, hanem a cselekedeteidrol.
Masreszt az arany nem Forint, es a mi szemunkben sosem lesz az. Nyilvan vannak akik eladjak vagy veszik az aranyat, ezt mi nem tudjuk megakadalyozni, de ettol sosem fogjuk tamogatni ezt, es a szemunkban az arany tovabbra is a jatek resze marad, amit anelkul vehetunk el valakitol, hogy anyagilag a valo vilagban karositanank.
Tovabba azt is nehezen kepzelem el, hogy mivel elsore 200k aranyat akartal atadni, masodjara nem azert raktal fel dupla annyi (400k arany) tetelt, hogy bennunket "bosszants", vagy ahogy fogalmaztak paran: megrazd a pofonfat.
Ezek utan terjunk ra a kiskapura. Valoban, letezett ez a kiskapu. Sokan ki is hasznaltak. Kisebb teteleknel a 8% vam elegnek tunt. Valoban mi sem nagyon figyeltunk erre eddig. A jovoben azonban fogunk. Nem az a celunk vele, hogy ha egy nyugati karinak kell 1000 arany, azt ne tudja atrakni modjuk egy 500 aranyat ero cuccert, hanem az, hogy a nagy penzmozgasokat megakadalyozzuk vele. Azt mondod, nem tudnal mit kezdeni ennyi penzzel nyugaton. Lehet, de ki tudja meg mit hoz a jovo. A jovoben sem fogunk engedni nagy osszegeket atvinni, vagy irrealis arakon vasarolni nyugati kariktol. Hiaba 200+ arany a szogletes ko nyugati ara a hasonlo manipulacioknak koszonhetoen, sem ennel sem mas hasonlo targynal nem fogjuk hagyni, hogy ilyen irrealis arakat fizessenek erte.
Ezzel egyutt belatom, hogy abban, amit irtunk valtoztataskent, volt egy tovabbi kiskapu. Bar Zsolt szerint az ominozus telefonhivaskor mondta neked, hogy nem fogjuk atengedni a penzt, ennek ellenere a kiskapura vonatkozo kifogasodat elfogadom, es visszaadom a penzt. Az aukciorol azonban tovabbra is le vagy tiltva amig az nem valtozik meg gyokeresen.

a jatekvezeto


A temát lezárom, a jövőben nem fogadjuk el ezt a "kiskaput", amire CL hivatkozott, mindenki csak saját felelősségére aukciózzon.

a játékvezető
 
297elek ::: 2006.06.09. 11:44  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Par provokativ felmondatot kihagytam volna a levelbol, mert csak azt fogjak eredmenyezni, hogy a sertodottseg ismet urra lesz a jozan logikan, de 98%-ban egyetertek.
A Behoban iszonyu nagyot csalodnek (termeszetesen pozitivan), ha visszaadna a penzt. Szamtalan ugyet lattunk mar, ahol logikatlanul sertett onerzettel jartak el, es eleddig soha nem sikerult higgadtan felulbiralniuk sajat allaspontjukat, mindig gyozott a makacssag.
Hogy csak egy olyat emlitsek, amihez az erintetteknek nincs koze, pont ilyen volt az OV-s pszi felejtos buli.


Köszi, hogy pont ezt említetted, jól esik. Még külön programot is írtam rá, hogy mikor érdemes elfelejteni, milyen erőnél milyen monsztára vadásszak, portyázzak, stb. Kb olyan időszak volt ez számomra, mint a TFes varkaudar inváziós, Ördögi Kör, Druida gyűléses időszak.
(Hivatkozott üzenet: [Koc], 2006.06.08. 11:21)
 
296elek ::: 2006.06.09. 11:39  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Én még mindig tartom magam a kb. negyedikként írt hozzászólásomhoz.
Az első pénzátadásnál mindenféle megkárosítás nélkül megtudta az illető, hogy nem akarja a Beho ha nyugatra kerül ennyi pénz (vagy legalábbis ilyen feltűnő módon). Erre próbálkozott vele még egyszer. Azaz kiprovokálta, hogy elvegyék a pénzét.
Részrehajlás nélkül nekem ennyi jött le a dologból.
Giv: miért baj az ha 200 fordulósan valaki ryukukhoz megy? Engem baromira nem érdekel. Ha ott szeretne kalandozni hát tegye. Most akkor aki 80 fordulósan átúszik az is baj?


Ez lehet igaz, stb. De a szabályokat akkor is be kell tartani. Ha ennyire nem megy a dolog, akkor írják oda, hogy bármely tétel esetén megcsinálhatják. Szerintem egy szabályokba nem ütköző kiskapu kihasználását nem szabad büntetni!!!!!
(Hivatkozott üzenet: [Raver], 2006.06.09. 11:26)
 
295elek ::: 2006.06.09. 11:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Anno OV-n hasonló cipőben jártam.
Pár csatabából kiszámoltam, hogy hogyan adja a tudai kohézio a lélekenergiát a pszi csaták után. Ezt kioptimalizáltam, azaz egy osztót a minimálisra csökkentettem. Tihorék szerint én bugoltam, holott csak optimalizáltam. Semilyen szabályt nem sértettem, a legjobb érve, hogy túl sok knot kaptam - bizonyos kemény tökű karakterek tobb knot kaptak 1 fordulóban mint én (csak nem 1 csata alatt)
Kaptam 200+ KNos buntetést (amit sikerült egyébként ügyesen megkerülni, úgy hogy a mai napig sem tudnak róla, hogy még abban a fordulóban visszaszereztem.:))))
Abbahagytam a játékot.
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] ... [21]