Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[17:42] Yoro: Június 11. 15 óra, de még a hírnök se jött.
[17:34] karonfoll: mi az olimpia jelentkezési határidő?
[15:28] neosaman: Akkor még egy darabig pihengetek :)
[09:24] Salle: még egy darabig igen ..
[09:22] neosaman: A sötétség kora még folyamatban van?
[22:10] Ussuk_ki: Upsz, köszi, megint tanultam valamit! átok (#294). Ehh.
[20:17] Yoro: Esetleg átok hatása alatt állsz.
[19:25] Pjtor: mennyi EP-d hianyzott hasznalatkor?
[18:11] Ussuk_ki: Az mitől lehet, hogy a gyógykenőcs csak 40-50 ÉP-t gyógyít? Éhezéstől pl. lehet? thx
[17:37] Yoro: Igen.
[17:17] Senn: a mostani eventben a halálkúpos fürkészek is erősödnek?
[15:29] Ussuk_ki: @Salle: Köszi! Írok levelet vagy PM-t itt, lenne egy kérdésem még. V
[13:59] Salle: alap mxtu számít itt, nem a tárgyakkal növelt
[13:57] Salle: TNO 6-nál nem növelheti a tag a vezető aktuális MxTUja fölé a sajátját
[13:56] Salle: max 90 alapból , és annyi amennyi a taglétszám, a változással együtt nő/ csökken az is.
 
Jelenleg bejelentkezve:
John Jack
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1465 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]

osvari hatarok (6. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


46Koc ::: 2005.09.25. 18:05  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Én pedig sajnos nem értek veled egyet. Nem azokra a játékosokra kellene tervezni, akik 5-6 karakterrel, full segítséggel, gyakorlatilag korlátlan erőforrásokkal fejlesztik a karakteriket.
Ma már sok 600 fordulós karakter rohangál: kiváncsi lnnék a tau átagukra.


Tehat szerinted a magia abszolut csimborasszoja es netovabbra 600. fordulora mindenkinek automatikusan jar fuggetlenul attol, hogy gyur-e ra, vagy sem?

Mert ugye ha mindent megvettel onnantol magia szempontbol sok fejlodesi lehetoseg mar nincs elotted.

Mert hogy nem 520 az biztos. Márpedig, ha neked lenne igazad, akkor a nyilt fordulókban nekem ekkora taukat kellene látnom náluk. De még 250-300 felettieket is csak ritkán látni

Igen hat ezert van par szempont amit figyelmen kivul hagysz. Egyreszt a lehet nem azt jelenti, hogy mindenkinek ennyi van. Masreszt elfelejted, hogy nemreg meg teljesen taptalan volt a taumaturgia a teologiahoz kepest, elobbit szinte mindenki hanyagolta az utobbi kedveert.

- pedig azért a nyilt fordulók közt is van pár "tápos " karakternek a fordulója. Ha nekik nincs ennyi , akkor mikorra lesz ennyi egy csak lépegető játékosnak?

Csak lepegeto jatekosnak soha. Elso es nelkulozhetetlen feltetel, hogy legalabb varazsolj.

A játék szemszögéből nézve beláthatatlan időn belül.

Attol fugg mennyi ido belatasara erzed magad kepesnek ;).

Amit te irsz, az kb olyan egyedi dolog, mint Wart átlagos karaktersége.

Meg mindig nem azt irtam, hogy mindenkinek meglesz, hanem azt hogy aki akarja az magia runa nelkul 600. fordulora osszeszedi. Mondom en ezt ugy, hogy nekem pl. 200. forduloban 30-as se volt. Pedig addigra egy jol fejlesztett karinak 150-200 siman lehet.

Nem 1-2esetből kell általánosítani, hanem valóban ajátékosok full átlagát kell nézni.

Hol altalanositottam?

Kell a távoli cél de látótávolságon belül:D

Nem ertek egyet az olyan celnak, hogy elerj egy fejlodesi maximumot, ahonnan nincs tovabb fejlodes nem kell belathato tavolsagban lennie. Ilyen alapon azt is varhatnank, hogy a "Nyertel, itt a jatek vege" szoveg minenkinek belathato tavolsagban legyen.
(Hivatkozott üzenet: [Ped], 2005.09.25. 11:15)
 
45Koc ::: 2005.09.25. 17:58  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Rughar familiaris kimaradt.
+4
 
44Spunk ::: 2005.09.25. 16:13  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Szerintem nagyon jo egy olyan fejlesztes, ami akar eveken keresztul is foglalkoztathatja a karaktereket.
Szvsz marha unalmas, amit mashol is olvastam, hogy Hetfon beraknak a jatekba vmi fejlesztest, Pentekre mar vegig is jartak...
Meg aztan talan nem mondok ujat, ha azt mondom, hogy a TF hosszu tavu jatek, kellenek igen hosszu tavu fejlodesi lehetosegek is (ugy hogy azert latod az alagut veget).
 
43skaven ::: 2005.09.25. 14:41  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
ezt mar akkor is lehetett tudni, mikor beraktak az ostaut...
 
42Marcsa ::: 2005.09.25. 13:42  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mint ahogy a 12-es hozzászólásomban leírtam, a jelenleg legmagasabb taumaturgia 389/86, amelyben nyilván benne van a mágia rúnája.És még így is csak ennyi. Ha ráteszi azt a 69-et,

amely 69 egy resze mar lehet hogy benne van a 389-ben...
szoval nem olyan egyszeru ez az 500+, abban egyeterthetunk ugye?
(Hivatkozott üzenet: [Thoron Laure], 2005.09.25. 11:57)
 
41Annak ::: 2005.09.25. 13:29  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
És ez a legmagasabb, nem az átlagérték. Szerintem az átlag olyan 300 körül lehet.

Jó az 200-nak is... És akkor fölé becsültem...
(Hivatkozott üzenet: [Thoron Laure], 2005.09.25. 11:57)
 
40Thoron Laure ::: 2005.09.25. 11:57  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mint ahogy a 12-es hozzászólásomban leírtam, a jelenleg legmagasabb taumaturgia 389/86, amelyben nyilván benne van a mágia rúnája.És még így is csak ennyi. Ha ráteszi azt a 69-et, amit itt alább többen kiszámoltak, akkor is még csak 458-nál tart. Persze, nem biztos, hogy 600 fordulós, de azért gondolom közel áll hozzá...

És ez a legmagasabb, nem az átlagérték. Szerintem az átlag olyan 300 körül lehet.
 
39Ped ::: 2005.09.25. 11:15  Felhasználó ignorálásaVálasz erre

Engedd meg, hogy megfogalmazzam egyet nem ertesemet.
Sztem 600. fordulora siman elerheto az 500-as tau magiaruna nelkul. Persze gyurni kell ra, de en nem banom, hogy vannak a jatekban tavoli celok. Sot inkabb az tud zavarni, ha valamibol nincs hova fejlodni.


Én pedig sajnos nem értek veled egyet. Nem azokra a játékosokra kellene tervezni, akik 5-6 karakterrel, full segítséggel, gyakorlatilag korlátlan erőforrásokkal fejlesztik a karakteriket.
Ma már sok 600 fordulós karakter rohangál: kiváncsi lnnék a tau átagukra. Mert hogy nem 520 az biztos. Márpedig, ha neked lenne igazad, akkor a nyilt fordulókban nekem ekkora taukat kellene látnom náluk. De még 250-300 felettieket is csak ritkán látni- pedig azért a nyilt fordulók közt is van pár "tápos " karakternek a fordulója. Ha nekik nincs ennyi , akkor mikorra lesz ennyi egy csak lépegető játékosnak?
A játék szemszögéből nézve beláthatatlan időn belül.
Amit te irsz, az kb olyan egyedi dolog, mint Wart átlagos karaktersége. Nem 1-2esetből kell általánosítani, hanem valóban ajátékosok full átlagát kell nézni.
Kell a távoli cél de látótávolságon belül:D
(Hivatkozott üzenet: [Koc], 2005.09.23. 18:04)
 
38Marcsa ::: 2005.09.25. 08:28  Felhasználó ignorálásaVálasz erre


MÁGIADAGÁLY (#132. VARÁZSLAT)

Martianbol barki megveheti
 
37Givangel ::: 2005.09.25. 01:51  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Chara-dinnak es 69, mivel neki is van magiadagaly.
 
36syraly ::: 2005.09.25. 00:52  Felhasználó ignorálásaVálasz erre

Ossz: 69

Ashym


dornodon hiveinek ok a 69, de
fairlight - leah - chara-din 59
a töbinek meg marad a 49

(Hivatkozott üzenet: [Ashym], 2005.09.24. 00:55)
 
35Balázs ::: 2005.09.24. 14:21  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Valahogy így tervezem.
Úgyis megyes SF-re épületet őrizni, meg avatárt idézni és akkor benézek a két kicsiért, a többit majd 520-nál, 10 év múlva
 
34Marcsa ::: 2005.09.24. 07:52  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
vagy az elejn megveszel mutatob 1 v 2 kicsit es akkor nem kell annyival tobbet koltened a nagyokhoz...de az osXed meg fejlodik
 
33Balázs ::: 2005.09.24. 01:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az a baj, hogy ha valakinek eleve volt 520-as tau/teo, akkor mindent meg tud venni.
Ha 250 alatt indulsz neki, akkor megveszed a kicsiket és a nagyokhoz sokkal többet kell költened. Szóval nem volt túl szerencsés a korlát itt sem.
 
32Givangel ::: 2005.09.24. 00:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Wow, az agyértágítóról teljesen elfelejtkeztem.
Igaz, esélytelen vagyok benne, mert az ötféle talizmánból egy-egy darab leadásához 60 forduló kellett, és ez alatt 2 vortexet szedtem össze.
De mondjuk az is probléma, hogy 100 vp-s hhaar burka + izomernyesztés párosra nem lenne vp-m.


Givvel emiatt vagyok most SFen. Taumot novelni... Ejfattyak vegzete 100 vpert, illetve hhaar burkat es izomernyesztest lovok, mert igy is leesik mindenki.
(Hivatkozott üzenet: [Annak], 2005.09.24. 00:33)
 
31Ashym ::: 2005.09.24. 00:55  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
leirna valaki mely targyakkal lehet loni a taumot?
jo lenne kis osszefoglalo, hogy ne nekem kelljen :)


#913 kyorg karkoto 5
#531 liderckorona 10
#533 tuzur csizmaja 8
#944 eben nyaklanc 10
#853 kreiton fokusz 1
#727 zulit fulkarikaja 6
#969 drakolder gyuru 5
#1136 tuzhaj diadem 8
#462 urgod kesztyuje 2
#559 Fairlight ove 4
magiadagaly 10

Ossz: 69

Ashym
(Hivatkozott üzenet: [Dohren], 2005.09.23. 23:46)
 
30Annak ::: 2005.09.24. 00:33  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Wow, az agyértágítóról teljesen elfelejtkeztem.
Igaz, esélytelen vagyok benne, mert az ötféle talizmánból egy-egy darab leadásához 60 forduló kellett, és ez alatt 2 vortexet szedtem össze.
De mondjuk az is probléma, hogy 100 vp-s hhaar burka + izomernyesztés párosra nem lenne vp-m.
 
29Koc ::: 2005.09.24. 00:32  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ki mondta, hogy KNO-zd?
 
28 Antares (#1029) ::: 2005.09.24. 00:18  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az o.k., hogy novelni lehet a taumot, de 250 felett a korlat ota mi ertelme?? Azert tegyem ra a KNO-t, hogy megvegyek egy nyomi nekrofun teremtest vagy osi hurrikant??
Mikor a pszit van is ertelme novelnem pl. azert mert nincs korlatja orjonges no tole stb.
 
27Dohren ::: 2005.09.23. 23:46  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
leirna valaki mely targyakkal lehet loni a taumot?
jo lenne kis osszefoglalo, hogy ne nekem kelljen :)

 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]