Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[19:59] Biborhold: Ebben a formában még egy darabig folymatban is lesz. Lassan haladunk azokkal a rombolásokkal.
[20:03] karonfoll: kk
[17:42] Yoro: Június 11. 15 óra, de még a hírnök se jött.
[17:34] karonfoll: mi az olimpia jelentkezési határidő?
[15:28] neosaman: Akkor még egy darabig pihengetek :)
[09:24] Salle: még egy darabig igen ..
[09:22] neosaman: A sötétség kora még folyamatban van?
[22:10] Ussuk_ki: Upsz, köszi, megint tanultam valamit! átok (#294). Ehh.
[20:17] Yoro: Esetleg átok hatása alatt állsz.
[19:25] Pjtor: mennyi EP-d hianyzott hasznalatkor?
[18:11] Ussuk_ki: Az mitől lehet, hogy a gyógykenőcs csak 40-50 ÉP-t gyógyít? Éhezéstől pl. lehet? thx
[17:37] Yoro: Igen.
[17:17] Senn: a mostani eventben a halálkúpos fürkészek is erősödnek?
[15:29] Ussuk_ki: @Salle: Köszi! Írok levelet vagy PM-t itt, lenne egy kérdésem még. V
[13:59] Salle: alap mxtu számít itt, nem a tárgyakkal növelt
 
Jelenleg bejelentkezve:
Pjtor, vyrydy, pterois, Neal, Alaria, Miko
6 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1465 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]

Yaurri titkosírás verseny (4. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


73Dras ::: 2022.08.18. 21:58  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hát igazából úgy kéne, hogy lemaradás nélkül azaz 20 forduló alatt meg lehessen csinálni a 600 killt, tehát olyan 8 kúpot ki kell túrnia egy síkos karakternek is per forduló.

Igazából az is elég lenne szerintem, ha minden síkon lenne egy tápsor sűrűn lepakolt kúpokkal, nyilván ez is szuboptimális, mert aki ezen mászkálna, az mást nem tud csinálni.
 
72játékvezető ::: 2022.08.18. 15:36  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Neg sík: Hát itt a sík harmada városmező. Nem gondoltam, hogy abból probléma lesz, hogy itt "túl könnyű" az event.

Pontozás: Minden minieventben ugyanúgy megy a pontozás. Soha nem változik. nem is tervezünk rajta változtatni.

Kúpok a síkokon: Rakhatok fel még kúpokat, de kézzel kell felraknom ezeket, szóval olyan túl sokat nem tudok felrakni, de síkonként kb. 10-et még bevállalok. Holnap délelőtt igyekszem sort keríteni rá.
 
71Salle ::: 2022.08.18. 14:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Miko +1

Tényleg be kellene rakni síkokra legalább dupla sűrűn kúpokat, a neg.síkos városon pedig szerintem nem fair a korábbi síkokon lévőkkel szembe.

Továbbá pontozás hogy van? Mert tegnap léptem egy karakteremmel Poz.síkon és KFen is kikutatva 1-1 kúpot. Utóbbiban 1/8 pontot kapott. Egyelőre nem tudom hogy csináljam vele, mert 5%dvk-val megyek pozsík elején, a küldisorhoz még nincs meg minden, 40% massza vele biztos nem megy. RFre pedig csak emiatt nagyon nincs kedvem kijárni, semmi sincs ott ami igazán kellene. A másik karakteremnek meg még hiányzik 3 kf dragnit, de így láttam, hogy az se lesz meg , mert csak az utolsó ellenfél massza , így gondolom RabuTbiztos csak azon a sloton jöhet.
Nem tudom, ftv szempontjából így jobb, de esemény szemoontjából nekem jobban adná ha mindegyik szörny massza lenne...

Apropó, KF óriás kúpban gigantikus massza jön #7401, a síkos kúpban massza #217 . Ennek van valami oka?
 
70Miko ::: 2022.08.18. 13:49  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Léptem egy kört a föld síkos kis karimmal és gondolkoztam, hogy milyen köröket kéne menni. Az a véleményem, hogy ezt a 600 killt nagyon nehéz lesz összehozni 1 teleporttal és 1 tudatáthelyezéssel. Küldetésekkel haladni kell, arra mindenképp kell a kettőből az egyik marad egy teleport. Mozgással irreálisan távol vannak egymástól a kúpok, így szerintem kettőt fogok tudni megcsinálni körönként. 600/8=75 forduló. Ennyi nem fog menni október 7ig.
Az az érzésem a Síkokon úgy terveztétek az eventet, hogy mindenkinek van 2 tiltott, 2 tudatáthelyezés, korlátlan táborhely ami nagyon jól jön most, de sajnos nincs mindenkinek.


A korábbi pozitív síkos és föld síkos karakter után most léptem egyet egy negatív sikos karakterrel. Elképedve láttam, hogy itt a városban vannak a kúpok, ez nagyon nincs így kibalanszolva.

föld síkos karakter: alacsony fordulószám emiatt nincs két tiltott, nincs két tudatáthelyezés, nincs korlátlan táborhely, föld sík miatt nincs jokonbia/repülés és 10!!! mezőnként vannak a kúpok, tehát 10 mozgásba kerül.

negatív síkos karakter: van két tiltott, van két tudatáthelyezés, van korlátlan táborhely, van repülés és 1 db mozgásért elérhető a kúp (v 416).

Ha minden más faktort figyelmen kívül hagyunk (nem szabadna ... a tervezéskor figyelembe kellene venni, hogy mennyivel több lehetősége van egy síkok végén járó karakternek a síkokat most kezdőhöz képest), és csak a mozgást nézzük, 10szeres áldozat a föld síkosnak vs negatív sík.

Kérlek ezt SOS balanszírozzátok ki, és lehetőleg ne úgy h kiszeded a városokból, hanem sűrűbben kellene lenniük a korábbi síkokon!!
(Hivatkozott üzenet: [Miko], 2022.08.17. 11:29)
 
69Falgi ::: 2022.08.18. 10:37  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Persze, érthető. Szerintem nyiss egy sört ebben a hőségben és Relax.
 
68Elindendale ::: 2022.08.18. 10:02  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Egyébként, ha biztosra akarsz menni megnezted a két forduló közötti eseményeket a honlapon és láthatod, hogy "A játékvezető átadott neked x db moa ékkövet" és máris tudod tervezni a fordulódat.

a 328/58 egy legenerált, létező fordulóban található valós számérték. Ezt lehet két forduló között 'javítani' de ez visszamenőleg nem segít, nem tudom, ez érthető e....
(Hivatkozott üzenet: [Falgi], 2022.08.18. 09:51)
 
67Falgi ::: 2022.08.18. 09:51  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Egyébként, ha biztosra akarsz menni megnezted a két forduló közötti eseményeket a honlapon és láthatod, hogy "A játékvezető átadott neked x db moa ékkövet" és máris tudod tervezni a fordulódat.
 
66Elindendale ::: 2022.08.18. 09:32  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nem volt szándékomban számon kérni semmit, csak megpróbáltam kulturált módon levezetni az abból adódó frusztrációmat, hogy így sikerült a kezdés...
Nézd, 328/58, ok utólag beírod a hiányzó hetet, de bakker, akkor is,
szomorú, hogy nekem úgy kell terveznem a fordulómat, hogy megvárom, amíg fizikailag is látom a 60 követ a zsákban, mert ha balfäx módon benézem, hogy az event úgy működik, ahogy ki van írva, akkor megpróbálom összerakni, bekf-elni, feltalálni belőle a következőt, és hopp 3 parancshely megy a levesbe...
Nem nagy szám, persze, de azért a nyugati kövületeknek az a 40 ph + 3 makró amit össze lehet kaparni/venni nem sok ám...
Mindegy, emberek vagyunk, nem kell ezt túl ragozni, csak nem egyformán látjuk a dolgokat...
 
65játékvezető ::: 2022.08.18. 09:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
328/58 most

Téves. 65 van nálad... 8.55-kor írtam a a posztot, akkor változott 65-re...
 
64Elindendale ::: 2022.08.18. 09:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Elindendale : Köszi a szemantikai elemzést, tisztában vagyok a magyar nyelvvel, így a kedvedért leírom részletesen...
Javítottuk: mivel Miklós programozta, én kipróbáltam, hogy esik-e a masszából, ha arra ér a számláló. Közös munka, ergó többesszám.
Beírtam: Ez azt jelenti így egyes számban, hogy én számoltam ki, én írtam be. Nem közösen, nem Miklós.
No more comment...

Az éjjel még nem volt jó, ez csak és kizárólag az én hibám, csak magamnak okoztam vele némi plusz munkát. Javítottam.

328/58 most
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2022.08.18. 08:55)
 
63avas ::: 2022.08.18. 09:01  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mind emberek vagyunk, hibazunk. Koszonjuk szepen a javitast!
 
62játékvezető ::: 2022.08.18. 08:55  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Elindendale : Köszi a szemantikai elemzést, tisztában vagyok a magyar nyelvvel, így a kedvedért leírom részletesen...
Javítottuk: mivel Miklós programozta, én kipróbáltam, hogy esik-e a masszából, ha arra ér a számláló. Közös munka, ergó többesszám.
Beírtam: Ez azt jelenti így egyes számban, hogy én számoltam ki, én írtam be. Nem közösen, nem Miklós.
No more comment...

Az éjjel még nem volt jó, ez csak és kizárólag az én hibám, csak magamnak okoztam vele némi plusz munkát. Javítottam.
 
61Elindendale ::: 2022.08.18. 06:58  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Meg is történt. Javítottuk a dolgot, beírtam moa ékköveket azoknak, akiknek kevesebb volt mint a kill/5 lefelé kerekítve.

Ha valaki kicsit jártas a hermeneutika és a szemantika világában, továbbá a kontextuális szinergia (szövegértés) illetve a kognitív szintézis (lényeglátás) terén, az tudja, hogy komplett monográfiát lehetne írni a fenti mondat alapján.
Soha nem jelent jót, ha mondaton belül ugrálunk az egyes ill többes szám között attól függően hogy saját erényeinket fényezzük (beírtam) az egyértelműen pozitív végkicsengésű iterációknál, de elbújunk az általunk képviselt autoritás mögé (javítottuk), ha nem tudjuk előre, hogy mi várható...

(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2022.08.17. 15:36)
 
60Danair ::: 2022.08.17. 22:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mióta meg lett javítva, rosszabb lett a moa ékkő dobása...
 
59Elindendale ::: 2022.08.17. 22:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Meg is történt. Javítottuk a dolgot, beírtam moa ékköveket azoknak, akiknek kevesebb volt mint a kill/5 lefelé kerekítve.

Én most léptem egyet és 31 szörny után 4 kavics esett, szóval még valami nem teljesen kerek.


nálam 28/3
(Hivatkozott üzenet: [pterois], 2022.08.17. 21:20)
 
58pterois ::: 2022.08.17. 21:20  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Meg is történt. Javítottuk a dolgot, beírtam moa ékköveket azoknak, akiknek kevesebb volt mint a kill/5 lefelé kerekítve.

Én most léptem egyet és 31 szörny után 4 kavics esett, szóval még valami nem teljesen kerek.
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2022.08.17. 15:36)
 
57Falgi ::: 2022.08.17. 15:53  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Meg is történt. Javítottuk a dolgot, beírtam moa ékköveket azoknak, akiknek kevesebb volt mint a kill/5 lefelé kerekítve.

Köszi szépen a gyors korrekciót!
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2022.08.17. 15:36)
 
56játékvezető ::: 2022.08.17. 15:36  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Meg is történt. Javítottuk a dolgot, beírtam moa ékköveket azoknak, akiknek kevesebb volt mint a kill/5 lefelé kerekítve.
 
55játékvezető ::: 2022.08.17. 14:56  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Kérdésem ez normális működés, így lett tervezve?

Nem, nem így volt tervezve, csak a tesztelés alatt nekem nem jött elő, hogy pont 5-tel osztható kill legyen a massza. Hamarosan javítjuk, és pótoljuk a moa ékköveket azoknál, akiknél kimaradt.
 
54Falgi ::: 2022.08.17. 13:32  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Megolt szörnyek : 288, Moa ékkő 43. Mindig minden szörny lement, nálam ez nem minden 5. Szörny után ritka kincs... Elvileg 57 nek kellene lennie. Másnak hasonló tapasztalat?

Úgy látom más a helyzet: Az első 3 szörny minősül "eventes" szörnynek a 4. ami a kúpban alapból jönne és azt nem számolja. Így kijön a matek: (288*0,75)/43 az ki is adja az 5-ös átlagot.

Kérdésem ez normális működés, így lett tervezve?
(Hivatkozott üzenet: [Falgi], 2022.08.17. 09:57)
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]