Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[12:55] pterois: és micsoda meglepivel indult újra :)
[10:39] játékvezető: Újraindult a táplálás.
[09:27] játékvezető: Leállítom a táplálót kicsit hosszabb időre.
[09:21] Salle: éjfél körül léptem 2+1 kört, nem volt semmi probléma
[21:54] Roante: Visszaigazolas nekem jott. Leptem ma 4 fordulot, igy nem tudom, h az megjon-e.
[20:47] Mad: Már megvolt a 2. is :(
[20:45] Salle: küldd el még egyszer, hátha csak benyelte a letöltő az UL-t. Szokta néha. Most elvileg zöld út van.
[20:38] Mad: Sziasztok! Ti megkapjátok a fordulótokat? 2 órája küldtem el, de semmi nem jött azóta
[20:12] Yoro: Vagy gyorsabbra. :)
[14:16] Pjtor: kisse megkesve, de megjott az olimpiai kuldonc. jo lenne lecserelni a tintacsigat valami modernebbre
[19:59] Biborhold: Ebben a formában még egy darabig folymatban is lesz. Lassan haladunk azokkal a rombolásokkal.
[20:03] karonfoll: kk
[17:42] Yoro: Június 11. 15 óra, de még a hírnök se jött.
[17:34] karonfoll: mi az olimpia jelentkezési határidő?
[15:28] neosaman: Akkor még egy darabig pihengetek :)
 
Jelenleg bejelentkezve:
pterois, Shaden
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1466 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]

Kalandozók Versenye (2. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


237Bruti ::: 2021.05.11. 08:46  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az esti lepesemben megugrottak a TP-k, most mar muxik az Omega. De buko a 10% a teleport bug miatt:P
Szerencsere nem az elso fordulora jott be, hanem az utolsora
 
236Salle ::: 2021.05.10. 22:15  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
* - Javítottuk az omega kristály működését.
DVK 50 - ERO 50

- orkanur: 948 638, 937 466, 911 103, 936 587,
- parazsur: 727 990, 724 428,
- bazaltur: 846 443, 808 508, 827 446,840 466

A szintjuk is folyton valtozik ugyanazon erosites melett? mert 2x sem kapok ugyanannyi pontot?


Ha megnézed a Hyper/Szörnyek listáját, akkor ahol egy szörnynek fix a hp-ja, pl. Annihilátor, Kreátor, Szinkronizátor, a labirnitus boss-ok többsége, stb. , azoknál mindig! adott DVK-nál ugyanannyi lesz minden statjuk, szintjük és így a számított XP is!
Az összes többinél, ahol változó a HP valamilyen tartományban (pl. 18000-20000) ott a DVK százalékosan felszorozza a szintet, statokat , HP-t szintén az aktuális kidobott értékhez (pl. az egyik szörny 18235 HP-ja lesz , a másiknak meg 19528) és ezzel együtt fog változni is arányosan a kapott XP.
(Hivatkozott üzenet: [Katerina], 2021.05.10. 19:53)
 
235Katerina ::: 2021.05.10. 19:53  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
* - Javítottuk az omega kristály működését.
DVK 50 - ERO 50

- orkanur: 948 638, 937 466, 911 103, 936 587,
- parazsur: 727 990, 724 428,
- bazaltur: 846 443, 808 508, 827 446,840 466

A szintjuk is folyton valtozik ugyanazon erosites melett? mert 2x sem kapok ugyanannyi pontot?
 
234avas ::: 2021.05.10. 15:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
ossze-vissza adja az xp-t nekem, ugyanolyan erovel es dvk val mikor mennyit kapok... en most 25 omegaval megyek de nem veszek eszre jelentosebb kulombseget.

JV-nek jelezve lett?

Igen, tudnak rola, lesz patch ra elvben.


(Hivatkozott üzenet: [Erynome], 2021.05.10. 14:51)
 
233Erynome ::: 2021.05.10. 14:51  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
ossze-vissza adja az xp-t nekem, ugyanolyan erovel es dvk val mikor mennyit kapok... en most 25 omegaval megyek de nem veszek eszre jelentosebb kulombseget.

JV-nek jelezve lett?


Igen, tudnak rola, lesz patch ra elvben.
(Hivatkozott üzenet: [avas], 2021.05.10. 14:40)
 
232avas ::: 2021.05.10. 14:40  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
ossze-vissza adja az xp-t nekem, ugyanolyan erovel es dvk val mikor mennyit kapok... en most 25 omegaval megyek de nem veszek eszre jelentosebb kulombseget.


JV-nek jelezve lett?
(Hivatkozott üzenet: [Katerina], 2021.05.08. 21:38)
 
231Katerina ::: 2021.05.08. 21:38  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
ossze-vissza adja az xp-t nekem, ugyanolyan erovel es dvk val mikor mennyit kapok... en most 25 omegaval megyek de nem veszek eszre jelentosebb kulombseget.
 
230Miko ::: 2021.05.08. 14:18  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Omega kristalyt gyartott mar vki? Megnott a kapott TP?
Nekem nem. 14 db-ot gyartottam, ennyinel kellett volna legyen latvanyos novekedes, de ugyanazok a szornyek a masznivaloban ugyanugy 6,4-6,6 mio TP-t ernek, mint korabban. Pedig kristalyok birtokaban mar 7,3-7,5-ot vartam volna...
ERO allitas nem volt.
 
229Pjtor ::: 2021.05.07. 13:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Azzal sem lennek beljebb, erositve lebillentenek, nem tudok vedekezni ellene. Grokba most sem jarok, nincs ertelme 90TVP-t elloni mikor 3bol jo ha 1x megy vegig.

Van egy uj terulet amit elvileg mindegy mikor csinalsz es lehetne a sajat tempodban nyomni az aktualis teruleted mellett, de az esemeny belekenyszerit hogy ezt KELL csinalni ha reszt akarsz venni. Ja, ha eddig nem csinaltad szopni fogsz.
 
228Neal ::: 2021.05.07. 11:08  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Várj, lehet hogy itt is célszerű lesz Résföldre kiugrani a Síkokról ( Víz és Lég főleg ha ott nem működik az event gyakorlatilag ).
Ott megtalálhatóak dombság és hegység tereptípusok.
Hátha a pontszám sem lesz RF-en csökkentett.
 
227Pjtor ::: 2021.05.07. 11:02  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Víz síkon és Levegő síkon légmezőn nem lehet.


Namindegy, majd 1.5 ev mulva talan lesz kulonleges erc-akarmim...
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2021.05.07. 09:22)
 
226pterois ::: 2021.05.07. 09:54  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Leírom, hogy mi a terv. Lehet rajta finomítani, de nem ígérek semmit biztosra.

Bányászás:
Minden terepen lehet bányászni, ahol eddig is lehetett.
Síkokon is lehet amúgy már most is, minden síkon, csak most nem találsz semmit.
Síkokon csak elementáris csákánnyal lehet majd bányászni. Most csak a Föld síkon követelmény ez.
Víz síkon és Levegő síkon légmezőn nem lehet.
Használható ásó, bányászcsákány, régészásó, Trákin csákánya, elementáris csákány.
A bányászás fixen 12 TVP-be kerül, minden eszközzel, minden módosító nélkül.
H-val és HH-val is lehet bányászni, FÁS-sal nem.

Szörny:
Adott fordulóban minden mezőn az első ásásnál generál 3 szörnyet a program.
A szörnygenerálás úgy zajlik, mint most a grokban. Azaz a VV/morf invázió szörnygenerálását használja a program.
A szörnyeknél nincs eventes kincs, de a saját kincsüket dobhatják.

Érc:
Minden ásásnál megtörténik a normál ásás rutin, azaz találhatsz fémet, vagy bármi mást, amit eddig is találhattál bányászásnál.
Lesz egy speciális érc, ami CSAK az esemény alatt bányászható.
Ez az érc nem a normál ércekhez hasonlóan generálódik, hanem minden ásásnál lesz esély rá.
Az ércből lehet készíteni tápos cucco(ka)t.

Kincs:
A szörnyeknél ugyan nem lesz eventes kincs, de az esemény során lehet majd kincsesládát bányászni bizonyos feltétellel, amiből esnek kincsek is.

Pont, jutalom:
600 szörnynél, és 80.000 pontnál ugyanaz a jutalom lesz, mint minden eseményben.
A pontozás pont úgy zajlik mint a mászásnál.
600 szörny után nem jön majd szörny ásásra, de az érc/kincsesláda továbbra is bányászható lesz.
(A dőlt részt még átgondoljuk.)






Akkor lássuk jól értem-e.

Rálépek egy mezőre, ott kiadok egy H, vagy HH parancsot valamelyik ásóeszközre, akkor ha azon a mezőn abban a fordulóban ezt először teszem, akkor jön szörny a bányászás eredményeként. Magyarul ha az esemény miatt akarok bányászni, akkor célszerűen egyetlen paraméteres M parancs után adjam ki a H ásóeszköz parancsot, így mondjuk KF-en pegazussal 26 parancsból generálok 78 szörnyet (ha meg törpe bánya is lesz, akkor ott az eredeti kiírás szerint +1).

Ezek a bányászások 12TVP-be fognak kerülni, s nem hat rájuk a szörnyek segítése. A többi bányászat, ami FAS-ból jön, az marad (mondjuk periszkóp csigával 4TVP)?

A szörnyek erősítése gondolom ismét nulláról indul?

Az a speciális érc gondolom nem átadható és nem lopható lesz, az értéke pedig olyan, hogy a KREáció se működjön, érckonverzióba nem lesz bekötve. Ez az érc jöhet FAS-ra is, vagy csak a kiadott kb. 200 darab H/HH parancsra? Minden területen ugyan azt az ércet fogja dobni a rendszer? Az említett cucc(ok) terület, vagy szintkorlátosak lesznek? Csak mert ugye nem mindegy, hogy például nyugaton összeszedem az alkotóelemeket, legyártom belőle a bányászat apró mütyürjét és kapok onnantól +200maxÉP-t, ami közel duplázza az értékeim, s így vígan végigdarálok mindenkit, vagy ugyan ezt KF-en teszem meg és ez pont arra elég, hogy kicsit jobbak legyenek az esélyeim... (nem savanyú a szőlő, csak ne úgy legyen majd belőve egy ezt követő fejlesztés, hogy ha peched van és nem esik elég érc, akkor meg kell várnod a következő évet, míg ismétlődik az esemény, mert nélkülözhetetlen lesz ez a táp is)
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2021.05.07. 09:22)
 
225játékvezető ::: 2021.05.07. 09:22  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Leírom, hogy mi a terv. Lehet rajta finomítani, de nem ígérek semmit biztosra.

Bányászás:
Minden terepen lehet bányászni, ahol eddig is lehetett.
Síkokon is lehet amúgy már most is, minden síkon, csak most nem találsz semmit.
Síkokon csak elementáris csákánnyal lehet majd bányászni. Most csak a Föld síkon követelmény ez.
Víz síkon és Levegő síkon légmezőn nem lehet.
Használható ásó, bányászcsákány, régészásó, Trákin csákánya, elementáris csákány.
A bányászás fixen 12 TVP-be kerül, minden eszközzel, minden módosító nélkül.
H-val és HH-val is lehet bányászni, FÁS-sal nem.

Szörny:
Adott fordulóban minden mezőn az első ásásnál generál 3 szörnyet a program.
A szörnygenerálás úgy zajlik, mint most a grokban. Azaz a VV/morf invázió szörnygenerálását használja a program.
A szörnyeknél nincs eventes kincs, de a saját kincsüket dobhatják.

Érc:
Minden ásásnál megtörténik a normál ásás rutin, azaz találhatsz fémet, vagy bármi mást, amit eddig is találhattál bányászásnál.
Lesz egy speciális érc, ami CSAK az esemény alatt bányászható.
Ez az érc nem a normál ércekhez hasonlóan generálódik, hanem minden ásásnál lesz esély rá.
Az ércből lehet készíteni tápos cucco(ka)t.

Kincs:
A szörnyeknél ugyan nem lesz eventes kincs, de az esemény során lehet majd kincsesládát bányászni bizonyos feltétellel, amiből esnek kincsek is.

Pont, jutalom:
600 szörnynél, és 80.000 pontnál ugyanaz a jutalom lesz, mint minden eseményben.
A pontozás pont úgy zajlik mint a mászásnál.
600 szörny után nem jön majd szörny ásásra, de az érc/kincsesláda továbbra is bányászható lesz.
(A dőlt részt még átgondoljuk.)


 
224Yoro ::: 2021.05.06. 20:43  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Most, hogy a mászókás elég jól beállt, lassan szerintem elkezdhetnénk a következő minieseményről is beszélgetni...
Nekem egyetlen apró kérdésem, hogy a HH parancsra nem lehetne megoldani, hogy ugyan úgy generáljon szörnyet, mintha H ásószerszám parancsot adnánk ki - értem, hogy a HH azért nincs, hogy ne egy parancsból jöjjön 9-12 szörny, ezért kérdem, hogy nem lehetne-e leredukálni inkább? Persze egy metakőfarmoló makróval egyben így sok szörny is jöhetne, de makrózni a sima H-t is lehet majd, csak több tárgyhely kell hozzá (H ásó, H trákin, H bányászcsákány, mi van még?).

Régészásó, elementáris csákány.
(Hivatkozott üzenet: [pterois], 2021.05.06. 20:20)
 
223pterois ::: 2021.05.06. 20:20  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Most, hogy a mászókás elég jól beállt, lassan szerintem elkezdhetnénk a következő minieseményről is beszélgetni...
Nekem egyetlen apró kérdésem, hogy a HH parancsra nem lehetne megoldani, hogy ugyan úgy generáljon szörnyet, mintha H ásószerszám parancsot adnánk ki - értem, hogy a HH azért nincs, hogy ne egy parancsból jöjjön 9-12 szörny, ezért kérdem, hogy nem lehetne-e leredukálni inkább? Persze egy metakőfarmoló makróval egyben így sok szörny is jöhetne, de makrózni a sima H-t is lehet majd, csak több tárgyhely kell hozzá (H ásó, H trákin, H bányászcsákány, mi van még?).
Az rendben van, hogy a feltételes bányászatra nem fog bekattani az esemény - a kelljen tenni érte (direkt céltudatosan add ki a generálj nekem szörnyet parancsot) elvet követve.
 
222avas ::: 2021.05.06. 17:38  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Igen.

(Hivatkozott üzenet: [Falgi], 2021.05.06. 17:08)
 
221Falgi ::: 2021.05.06. 17:08  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Igen.
 
220avas ::: 2021.05.06. 15:47  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Johet ill. jott mar valakinek neves leny grokban?
 
219Salle ::: 2021.05.05. 17:03  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Urak, hogy is van ez az EROsités a másznivalókban? ​Ha jól értem az enc.et és a cikket, a másznivalók lakói kettő monszterenként automatikusan erősödnek, de az ERO parancs csak a visszavételhez jó, emelni nem lehet.

És hogy számolja ​a pontot? TP alapján?

Kérem, magyarázza el valaki egy ovisnak... (A pontosság kedvéért: mélynyugati kiskarakter) Örök hvala!


600 kill-ig tart az esemény, és mindenképpen lezárul jún.21-el.
Utána másik esemény lesz, a grok-ok lekerülnek a térképről, és több xp sem jár a szörnyekért mászásra.

Minden 2. megölt szörnyért mászásnál - mindegy milyen másznivalóban- erősödnek a szörnyek 1%-ot, mintha dvk lenne rajtuk. Minden mászivalónál +1 szörny jön, ami utolsóként jöhet, ezt ki lehet kapcsolni a h másznivaló 1 psranccsal ha túl erős úgy, de akkor ugye a 600 öléshez többször kell másznod. Ahogy ölöd a szörnyeket, tehát úgy erősödnek is . Ha már nem tuadod megölni őket akkor az ERO x paranccsal ezt vissza tudod venni, be tudod fixálni. X nem lehet nagyobb mint az éppen aktuális erősítés %od. A szörnyek 50%kal több xpt érmek mászásra alapból , illetve az erősödésnek megfelelően is.
A szörnyekért a területeden kapsz 100+erősítés pontot. Eddig úgy volt, hogy 600 kill-ig kaptad a pontokat. Tehát pl. 320 megölt szörnynél kiadod az ERO 60t akkor a következő szörny +160% erősítéssel jönne(vagyis 260%), de ero miatt csak +60%os lesz, e szerint kapsz xp-t és 100+60 pontot ezután minden ilyen szörnyért.

80000 pont elérésekor jár 1rúna és 600megölt szörnynél egy másik fajta. Továbbá ha mind a 7 rész-eseményben kiszeded hadonlóan az 1-1 rúnát akkor azt beválthatod egy erősebb verzióra. A 7 esemény szumma pontja alapján leszünk területenként szétosztva és a korábbi eseményekhez hasonlóan valószínűleg kapunk medálokat.
(Hivatkozott üzenet: [PapMiska], 2021.05.05. 16:15)
 
218PapMiska ::: 2021.05.05. 16:15  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Urak, hogy is van ez az EROsités a másznivalókban? ​Ha jól értem az enc.et és a cikket, a másznivalók lakói kettő monszterenként automatikusan erősödnek, de az ERO parancs csak a visszavételhez jó, emelni nem lehet.

És hogy számolja ​a pontot? TP alapján?

Kérem, magyarázza el valaki egy ovisnak... (A pontosság kedvéért: mélynyugati kiskarakter) Örök hvala!



 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]