Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[22:10] Ussuk_ki: Upsz, köszi, megint tanultam valamit! átok (#294). Ehh.
[20:17] Yoro: Esetleg átok hatása alatt állsz.
[19:25] Pjtor: mennyi EP-d hianyzott hasznalatkor?
[18:11] Ussuk_ki: Az mitől lehet, hogy a gyógykenőcs csak 40-50 ÉP-t gyógyít? Éhezéstől pl. lehet? thx
[17:37] Yoro: Igen.
[17:17] Senn: a mostani eventben a halálkúpos fürkészek is erősödnek?
[15:29] Ussuk_ki: @Salle: Köszi! Írok levelet vagy PM-t itt, lenne egy kérdésem még. V
[13:59] Salle: alap mxtu számít itt, nem a tárgyakkal növelt
[13:57] Salle: TNO 6-nál nem növelheti a tag a vezető aktuális MxTUja fölé a sajátját
[13:56] Salle: max 90 alapból , és annyi amennyi a taglétszám, a változással együtt nő/ csökken az is.
[12:26] Ussuk_ki: KT-vezető MxTU értékére van valami max.? Taglétszám függvényében pl? Thx
[09:13] Pakmara: nem ide sry :-D
[09:13] Pakmara: szent tölgy
[20:56] Ussuk_ki: @Kregon: Köszi!
[13:43] Kregon: nekem aznap mar volt hogy igen
 
Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1465 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6]

Élelemszerzés változások (3. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


63pterois ::: 2020.12.04. 20:51  Felhasználó ignorálásaVálasz erre

Igy a kecske is megmarad es a kaposzta is jol lakik, vagy mi...

Inkább megesszük a kecskét és a káposztát is
(Hivatkozott üzenet: [Erynome], 2020.12.04. 19:32)
 
62Erynome ::: 2020.12.04. 19:32  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Közben péntek este van, senkinek a hétvégi lépkedését nem akarom elrontani. Ezért beraktam, hogy az E 1-re továbbra is 23% legyen az esély, lehet nyomni a makrókat. De a többi maradt, ha 1-nél többért adod ki, akkor tvp x 13%, tehát a fix 2 szörny E 16-ra is működik.

Szerintem mindenképp érdemes azért egy korlát, nem is feltétlenül leölt szörnyre, hanem konkrétan, E paranccsal levadászott szörnyre, ami után ez már nem működik (nyilván ésszerűen oda belőbe, ahol a top tart most) hogy ne kelljen a világ végéig 200 db E 1-ből álló fordulókat lépni.


Ez jo otlet, irni kell egy progit, ami megmondja ki tapolt belole a legtobbet (nyilvan en, nekem a legmagasabb a vadaszatom:D), igy kaphat egy szamlalot ez is a top ertekre, ha addig E 1-ezel akkor 25% lesz (bugmentesen 23% eleg:), ha elered a szamlalot, akkor visszaall a 13%-os ertekre. Aztan lefuttatod mindenkire es beallithato a szamlaloja:)

Igy a kecske is megmarad es a kaposzta is jol lakik, vagy mi...
(Hivatkozott üzenet: [Tihor Miklós], 2020.12.04. 19:27)
 
61Tihor Miklós ::: 2020.12.04. 19:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Közben péntek este van, senkinek a hétvégi lépkedését nem akarom elrontani. Ezért beraktam, hogy az E 1-re továbbra is 23% legyen az esély, lehet nyomni a makrókat. De a többi maradt, ha 1-nél többért adod ki, akkor tvp x 13%, tehát a fix 2 szörny E 16-ra is működik.

Szerintem mindenképp érdemes azért egy korlát, nem is feltétlenül leölt szörnyre, hanem konkrétan, E paranccsal levadászott szörnyre, ami után ez már nem működik (nyilván ésszerűen oda belőbe, ahol a top tart most) hogy ne kelljen a világ végéig 200 db E 1-ből álló fordulókat lépni.
 
60pterois ::: 2020.12.04. 19:20  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
De te pont ezért lobbizol sok éve, hogy legyen olyan dolog, amit egy üstökös nem tud utánad csinálni, ugyanolyan hatékonysággal, csak sokkal több fordulón keresztül, ez a dolog végre teljesült.

Ha ezt így szűrtétek le rólam az évek alatt, a megnyílvánulásaimból, a "lobbiból", akkor félreértettetek Miklós.
Én soha nem azt kértem, hogy valamit az utánam jövők ne tudjanak utánam csinálni, zárjunk be úgymond kapukat.
Én amellett emeltem szót, hogy ugyanazt a "jót" ne tudják 2* annyi ideig csinálni kihasználni ( mert mondjuk 500-1000 fordulóval hamarabb érnek már el mindenhova ), hanem hasonló mértékben tudja mindkét csoport. Hasonló mértékben profitálni belőle.

Bármilyen tápolást is találtok ki, egy üstökös ezt sokkal hamarabb, sokkal kifinomultabban el fogja tudni kezdeni. Erre utaltam azzal, hogy az üstökös már 2x annyi ideig fogja csinálni ugyanazt - kivéve, ha ő 2x annyi idő alatt ezt már csak kisebb hatékonysággal csinálja... akkor helyreáll az egyensúly.

Most a játék úgy néz ki, hogy az az optimális stratégia, ha a világ minden makrójában tolod az E 1-eket. Nem tudom, erre ki jött rá annak idején, és azt is értem, hogy ezt már évek óta használjátok, de gondolj bele, most, hogy ennyire publikus lett az egész, és hogy mitől is függ, bárki utánatok tudja már csinálni. Sokkal hamarabb, sokkal gyorsabban, sokkal hatékonyabban. És egyszercsak jön valaki, aki már 50000 szörnyet öl meg feleannyi idő alatt, mint te, Neal.

Nem véletlenül mondtam, hogy oké, tegyük az egészet "legálissá". Szedjük ki belőle a bugokat is, ami miatt ez besült, a kevésbé profiknak meg egyáltalán nem működött. De egyúttal hozzuk egy normális szintre. Ne erről szóljon már a TF, hogy kiadsz a fordulódban 200 db E 1 parancsot.

A legjobb megoldás talán az lenne, ha ez a tápolás mindenki számára egyforma módon lenne elérhető.
Pl. marad a program így, ahogy volt, de ha az összesen megölt szörnyeid száma kevesebb, mint X, akkor nem 13%, hanem 20% lenne a szorzó.


Pl. az én egyáltalán nem üstökös karakterem 960 forduló alatt ölt 17932 szörnyet. Arról se feledkezzünk meg, hogy mondjuk ebben nekem 100+ (111 + VV labik 22 szintje) labirintus kipucolása is benne van, amikor mindenféle "extra" generálás nélkül is akár 60+ szörny volt leölve. Meg persze még akkor indultam vele, mikor nem jött első N lépésre szörny és volt sima nullás fordulóm is így A játék mostani szakasza, amikor 1-1 labirintust 1-2 forduló alatt egymás után takarítok ki, eléggé megdobja a fordulónkénti darabszámokat, de még így is az átlagom 18/forduló.
Ekkor az "X" hogyan lenne meghatározva? Ha teszemazt fordulónkénti 25 szörny alatt vagyok, akkor jönne a 20% szorzó, ha meg felette, akkor 13% ?
(Hivatkozott üzenet: [Tihor Miklós], 2020.12.04. 18:47)
 
59Tihor Miklós ::: 2020.12.04. 18:47  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
De te pont ezért lobbizol sok éve, hogy legyen olyan dolog, amit egy üstökös nem tud utánad csinálni, ugyanolyan hatékonysággal, csak sokkal több fordulón keresztül, ez a dolog végre teljesült.

Ha ezt így szűrtétek le rólam az évek alatt, a megnyílvánulásaimból, a "lobbiból", akkor félreértettetek Miklós.
Én soha nem azt kértem, hogy valamit az utánam jövők ne tudjanak utánam csinálni, zárjunk be úgymond kapukat.
Én amellett emeltem szót, hogy ugyanazt a "jót" ne tudják 2* annyi ideig csinálni kihasználni ( mert mondjuk 500-1000 fordulóval hamarabb érnek már el mindenhova ), hanem hasonló mértékben tudja mindkét csoport. Hasonló mértékben profitálni belőle.


Bármilyen tápolást is találtok ki, egy üstökös ezt sokkal hamarabb, sokkal kifinomultabban el fogja tudni kezdeni. Erre utaltam azzal, hogy az üstökös már 2x annyi ideig fogja csinálni ugyanazt - kivéve, ha ő 2x annyi idő alatt ezt már csak kisebb hatékonysággal csinálja... akkor helyreáll az egyensúly.

Most a játék úgy néz ki, hogy az az optimális stratégia, ha a világ minden makrójában tolod az E 1-eket. Nem tudom, erre ki jött rá annak idején, és azt is értem, hogy ezt már évek óta használjátok, de gondolj bele, most, hogy ennyire publikus lett az egész, és hogy mitől is függ, bárki utánatok tudja már csinálni. Sokkal hamarabb, sokkal gyorsabban, sokkal hatékonyabban. És egyszercsak jön valaki, aki már 50000 szörnyet öl meg feleannyi idő alatt, mint te, Neal.

Nem véletlenül mondtam, hogy oké, tegyük az egészet "legálissá". Szedjük ki belőle a bugokat is, ami miatt ez besült, a kevésbé profiknak meg egyáltalán nem működött. De egyúttal hozzuk egy normális szintre. Ne erről szóljon már a TF, hogy kiadsz a fordulódban 200 db E 1 parancsot.

A legjobb megoldás talán az lenne, ha ez a tápolás mindenki számára egyforma módon lenne elérhető.
Pl. marad a program így, ahogy volt, de ha az összesen megölt szörnyeid száma kevesebb, mint X, akkor nem 13%, hanem 20% lenne a szorzó.
 
58McS ::: 2020.12.04. 18:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Jó, jó, de most akkor mi lesz a hétvégével? Vettem sört meg whiskeyt meg be van hűtve a pezsgő is persze - lépnék;;))
Remélem jó megoldás lesz kecskével, káposztával...
 
57Neal ::: 2020.12.04. 18:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ery képlete a korábbinak egy boostolt változata, ami azt jelentené, hogy az összes bug megszűnt, ennek köszönhetően felmegy átlagosan duplájára az esély, és továbbra is adod ki a nyolcmillió E 1-et, mert az az optimális, csak most már még több szörny jön rá.

Akkor lehet egyszerubb, ha visszacsinalod a bugos verziot, azzal mar megtanultunk egyutt elni, max szidjuk egymast, ha otthagy valaki alattunk egy aranykecsket, mint eddig:)


+ arra is van megoldás az új vari ami eltakarít minden lényt a mezőről
(Hivatkozott üzenet: [Erynome], 2020.12.04. 18:08)
 
56Erynome ::: 2020.12.04. 18:08  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ery képlete a korábbinak egy boostolt változata, ami azt jelentené, hogy az összes bug megszűnt, ennek köszönhetően felmegy átlagosan duplájára az esély, és továbbra is adod ki a nyolcmillió E 1-et, mert az az optimális, csak most már még több szörny jön rá.

Akkor lehet egyszerubb, ha visszacsinalod a bugos verziot, azzal mar megtanultunk egyutt elni, max szidjuk egymast, ha otthagy valaki alattunk egy aranykecsket, mint eddig:)
(Hivatkozott üzenet: [Tihor Miklós], 2020.12.04. 15:20)
 
55Spunk ::: 2020.12.04. 17:43  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Közben számolgattam a 27-es HSZ-ben lévő statomat alapl véve.

(direkt beleszámolom azokat a fordulókat is, amiben pl. semmi nem jött, hiszen a parancsot kiadtam, TVP-t levonta, csak szörny nem jött, mert alám idéztek valamit)

Előtte - E1 -ekkel
30246 TVP
30246 parancshely
7037 szörny

Utána, E16-al számolva ez várható
30246 TVP
1890 parancshely
3780 szörny (46,28%-kal kevesebb) (1890*2)

Utána, E15-el számolva ez várható
30246 TVP
2016 parancshely
3931 szörny (44,14%-kal kevesebb) (2016+2016*0,95)

Utána, E1-el számolva ez várható
30246 TVP
30246 parancshely
3931 szörny (30246*0,13)

Jól látható, hogy az elszúrt fordulók mellett (110 kör alatt 2 bukott kör) is jóval több szörny generálódott, mint az új rendszer szerint fog.
Olyannyira, hogy a 110 fordulóból ha 50-szer megszívom, akkor is jobb szörnyátlagot generált a régi rendszer, mint az új.
@Miklós: biztos jó ez így? Kérlek gondold át.
 
54Neal ::: 2020.12.04. 17:36  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
De te pont ezért lobbizol sok éve, hogy legyen olyan dolog, amit egy üstökös nem tud utánad csinálni, ugyanolyan hatékonysággal, csak sokkal több fordulón keresztül, ez a dolog végre teljesült.

Ha ezt így szűrtétek le rólam az évek alatt, a megnyílvánulásaimból, a "lobbiból", akkor félreértettetek Miklós.
Én soha nem azt kértem, hogy valamit az utánam jövők ne tudjanak utánam csinálni, zárjunk be úgymond kapukat.
Én amellett emeltem szót, hogy ugyanazt a "jót" ne tudják 2* annyi ideig csinálni kihasználni ( mert mondjuk 500-1000 fordulóval hamarabb érnek már el mindenhova ), hanem hasonló mértékben tudja mindkét csoport. Hasonló mértékben profitálni belőle.
A dolog szerintem nagyon nem ugyanaz.

E parancs:
Vagyis most se "öröm", meg cél, hogy ezzel a köv nemzedék rosszul járjon.
Én ezzel a változtatással annyit látok most, hogy a Síkos karaktereim, a kb 250 megölt szörnyből ugyanazon erőforrásokat ( H safikő, VV 299 vagyis TVP ráfordítás + parancshelyráfordítások ) kihasználva kb 60 lénnyel kevesebbet kapnak innentől. Vagyis a fordulónkénti szörnyszám negyede huss elszállt..
VAGY, tudok ugyanennyit generálni, de akkor E2-k kellenek, vagyis dupla erőforrásigény, ami elég jelentős és mástól veszi el a nyersanyagot.
És tudom hogy ezzel a síkokon járok nagyrésze is így van, gyak. évek óta beállt erre, így lehet haladni, ez a járható út:
Síkokon lépés, kutatni másznivalók, küldizés stb, DE kiugrálás KF bozótosra remetézni, sárfánykövet termelve. Amiből lesz TVP a rengeteget igénylő EFekre, TF, re E-re , mindenre.
(Hivatkozott üzenet: [Tihor Miklós], 2020.12.04. 16:13)
 
53McS ::: 2020.12.04. 16:41  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Spunk: az E parancsra írtam, hogy a nyomkövetés nem csinál semmit. A TF-nél megvan ez, az alap 33%-kot növeli a nyomkövetés, jogos az észrevétel.

McS: hogy érted, hogy TVP farmolás? Hogy lehet az élelemszerzéssel TVP-t farmolni?


KF-en bozótoson gyakori vendég a csodálatos remete, aminek kincse a sáfránykő. Mire ideérünk nem 1% az esély, hogy szerezzünk tőle és így +100 TVP-t, hanem sokkal magasabb.
Azaz TVP-t termelés nagyüzem van.

Mivel a játékban ez már hosszú évek óta így működik és ennek van egy "beállt aránya", ezt nem szabad szerintünk elrontani. Számlálóról volt már ugyan szó, de én meg sem merném becsülni ide milyen szám kerülne (legtöbbet remetéből kifarmolt sáfránykőre gondolok).
(Hivatkozott üzenet: [Tihor Miklós], 2020.12.04. 16:36)
 
52Spunk ::: 2020.12.04. 16:37  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Azért egy dolgot kérlek nézzetek meg, méghozzá KF-en a bozótoson történő E 1 parancs hatékonyságát. Én is meglestem pár kört, nekem 22,5% volt a siker átlagosan

Lásd 27-es HSZ.
Igen, most ha ez az új rendszer lesz, akkor E2-vel kell menni (ha szigorúan nézem mondjuk E7-el, vagy E15-el az 91%, E8-nál már 4%-ot pazarolsz, E15-re 195% E16-nál 8%-ot pazarolsz), viszont nem fogod megszívni ha valaki aládrak egy szörnyet és otthagyja.

Parancshelyben nem érzem viszont spórolósabbnak, így is úgyis elviszi a makrót, mert e mellé nyelni kell a sáfrányport is illetve megy a VV 299 299 299 is, a kérdés az, hogy a maradék 10-11 sorba mit rakjon most akkor az ember.
Igen kicsit kevesebb szörny fog jönni, de az stabilabban, megbízhatóbban. Az tuti, hogy kevesebb lesz olyan jellegű GN post, hogy "már megint miért nem jött egy darab szörny sem 40 sornyi makróból" illetve pl. tervezhetőbb lesz a VP fogyása is.
(Hivatkozott üzenet: [McS], 2020.12.04. 16:26)
 
51Tihor Miklós ::: 2020.12.04. 16:36  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Spunk: az E parancsra írtam, hogy a nyomkövetés nem csinál semmit. A TF-nél megvan ez, az alap 33%-kot növeli a nyomkövetés, jogos az észrevétel.

McS: hogy érted, hogy TVP farmolás? Hogy lehet az élelemszerzéssel TVP-t farmolni?
 
50McS ::: 2020.12.04. 16:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Azért egy dolgot kérlek nézzetek meg, méghozzá KF-en a bozótoson történő E 1 parancs hatékonyságát. Én is meglestem pár kört, nekem 22,5% volt a siker átlagosan, de ennyi szórás belefér. Ha itt ez 13%-ra csökken az nagyon durva TVP elvonás mindenkitől, aki még nem ért oda.
Ott nem szabad csökennie a generált lény/tvp aránynak, mert ott nem lény, hanem TVP farmolás történik.

Ha az eltolódik, a következő generációnak ténylegesen közel lehetetlen lesz összehozni az áhított olimpiai helyet.
 
49Spunk ::: 2020.12.04. 16:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Köszönjük, hogy foglalkozol a dologgal, Miklós, van itt még egy dolog ami már ha így felmerült, rákérdezek.

"A nyomkövetés szakértelem eddig se csinált semmit az E parancsban (bár fejlődött tőle), a vadászat szakértelem, ami számított, a szerzett kaja mennyiségét növelte."

Ez akkor világos, illetve
" (TF-nél meg marad a fix 33% esély, ha min 10 TVP-ért adtad ki)."


A szakértelem revamp cikkben arról van szó, hogy
Nyomkövetés: 40 szintenként 1 %-kal (max. 17 %) növeli az esélyt, hogy jön szörny a TF parancsra.

Ezek szerint az alap esély a 33% (egy 11. fordulós karakternek is) és erre jön rá a nyomkövetésből származó max 17%, ezzel elvileg 50%-ot el lehet érni? Ez így valid, ez így működik jelenleg, meg tudod ezt erősíteni? Illetve akkor ezek szerint a nyomkövetés csak és kizárólag a TF-nél generált szörnyre vonatkozik és sehol máshol?
(Hivatkozott üzenet: [Tihor Miklós], 2020.12.04. 16:13)
 
48Tihor Miklós ::: 2020.12.04. 16:13  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
várjátok meg még a javitást légyszi, hamarosan felmásoljuk! A nyomkövetés szakértelem eddig se csinált semmit az E parancsban (bár fejlődött tőle), a vadászat szakértelem, ami számított, a szerzett kaja mennyiségét növelte.

Neal: persze, te döntöd el, hogy E 1 vagy E 16, de ha ipari mennyiségben csinálod, akkor a nagy számok törvénye alapján teljesen mindegy, hogy 16 E 1-et adsz ki, vagy 1 E 16-ot, a végeredmény ugyanaz lesz.
Azt, hogy ki jár jól/rosszul elég nehéz megmondani, a bug, a random, és a körülmények miatt elég nagy szélsőértéke volt ennek az egésznek. Én úgy számoltam, ÁTLAGBAN a hatékonyság ugyanaz marad. Ha mindig mindent tökéletesen csináltál, sosem hibáztál, tudtál olyan dolgokat, ami nem volt publikus, és ez alapján optimalizáltál, akkor ahhoz képest a hatékonyságod csökkenni fog. De te pont ezért lobbizol sok éve, hogy legyen olyan dolog, amit egy üstökös nem tud utánad csinálni, ugyanolyan hatékonysággal, csak sokkal több fordulón keresztül, ez a dolog végre teljesült. Az átlag, nem top-über-üstökösoptimalizátor játékosok számára pedig a hatékonyság jelentősen javulni fog, sokkal jobb játékélményt adva.

És az viszont egészen biztos, hogy irdatlan tömegű parancshelyet meg tudsz spórolni. Amit akár arra is használhatsz, hogy TF X 10-eket adsz ki ahelyett, hogy hagynád, hogy a gép a forduló végén a plusz TVP-det TF X 40-ekre lője el, ez elég sok plusz szörnyet tud jelenteni, pl.
 
47McS ::: 2020.12.04. 15:53  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Én most nem igazán értem ezt még, valaki dobjon már be 1-2 UL-t klasszikban mondjuk, E 3 meg E 8 parancsokkal síkságon és ossza meg, ahogy én tettem. Második tesztre had' legyen már más;)
 
46Pjtor ::: 2020.12.04. 15:51  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nyomkovetesnek az uj kepletben lesz valami szerepe? Magyaran van ertelme fejleszteni100-200-500-csillagoseg magassagokba?
 
45Neal ::: 2020.12.04. 15:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Jól értelmezem, mivel a 25% korábban sem volt 25%, így pl. a Síkokon lépve nem lesz észrevehetően kevesebb lény ugyanazzal a metódussal generálva ahogy eddig?

Csak én döntöm el h sok makróból és paranccsal, lutrizok, hogy hányszor adja be VAGY kiadom a biztos 1/2 szörny generálásához kellő TVP-re a parancsot?

Ha mégsem így van, hanem ugyanannyi erőforrást / phelyet ráköltve felével/harmadával/nemtudommennyivel kevesebb lény jön ezekután, az nem lenne jó..

Köszönjük hogy foglalkozol vele Miklós!
 
44Tihor Miklós ::: 2020.12.04. 15:20  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Update: sikeresen leértem a nyúl üregének mélyére, visszafejtettem, hogyan működik az egész.

Ahogy elsőre láttam, ez egy fundamentálisan hibás függvény volt, ami nemcsak a mozgásnál, de az E és TF parancsnál is döntött arról, jöhet-e szörny, van sem, és ha igen, mekkora valószínűséggel, és ezt olyan feltételek alapján, aminek az E és TF parancshoz nem kellett volna, hogy bármi köze legyen.

Ennek köszönhetően az átlagos esély NEM 25% volt, hanem sokkal kevesebb. Ez helyzettől függött, volt, amikor elérte a 25%, volt, amikor 5% volt, ide bizonyos tárgyak, varázslatok és KT képességek is számítottak.

Ezt most egyszer s mindenkorra korrigálom. Ez a függvény mindig "igaz" értéket fog visszaadni E és TF parancsnál, tehát a szörnytalálkozás nem fog függeni semmitől, csak attól, hogy az E parancsot hány TVP-ért adtad ki (TF-nél meg marad a fix 33% esély, ha min 10 TVP-ért adtad ki).

A képlet marad, amit írtam, TVP*13% esély, tekintve a korábbiakat, nem nerf, hanem inkább a rendszer igazságossá és következetessé tétele. Nem lesz többé olyan, hogy nem jön a szörny, vagy csak csóválod a fejed, hogy "milyen szarul dobott a gép" mert csak 5-10% eséllyel jött. Ha kiadod az E 16-ot, és találsz kaját, mindig fog jönni a 2 szörny, a TF-re pedig fix 33% esély lesz, ezt nem csökkenti semmilyen ködös módosító.

Ery képlete a korábbinak egy boostolt változata, ami azt jelentené, hogy az összes bug megszűnt, ennek köszönhetően felmegy átlagosan duplájára az esély, és továbbra is adod ki a nyolcmillió E 1-et, mert az az optimális, csak most már még több szörny jön rá.

Abban igazatok van, hogy így rengeteg parancshelyet megspóroltok, és mi kvázi "bevételtől esünk el". De ezt akkor is korrektebbnek érzem így, szerintem ez egy nagyon pozitív változás lesz, nem tágul annyira a szakadék az "optimalizátorok" és a casual játékosok közt, és kisebb karik kifejezetten élvezetesebben tudnak tápolni majd.
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6]