Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[15:29] Ussuk_ki: @Salle: Köszi! Írok levelet vagy PM-t itt, lenne egy kérdésem még. V
[13:59] Salle: alap mxtu számít itt, nem a tárgyakkal növelt
[13:57] Salle: TNO 6-nál nem növelheti a tag a vezető aktuális MxTUja fölé a sajátját
[13:56] Salle: max 90 alapból , és annyi amennyi a taglétszám, a változással együtt nő/ csökken az is.
[12:26] Ussuk_ki: KT-vezető MxTU értékére van valami max.? Taglétszám függvényében pl? Thx
[09:13] Pakmara: nem ide sry :-D
[09:13] Pakmara: szent tölgy
[20:56] Ussuk_ki: @Kregon: Köszi!
[13:43] Kregon: nekem aznap mar volt hogy igen
[13:10] Ussuk_ki: Csáó, banki átutalás esetében sacc/kb. mennyi idő alatt jelenik meg a zseton a számlán? thx
[17:55] Roante: Annyi kulonbseggel, h meg a JVnek is irtam, o hivta fel a figyelmem, h 20/20 :)))
[17:54] Roante: En is jartam mar igy
[15:30] Kregon: 0:42 kaptam ul ok..fel 3kor meg nem jott fordulo elkuldtem meg 2x..erre nezem 20/20..:D csak 3 ora v
[14:24] John Jack: jaja, 13-58-kor még ment, most nincs ul OK
[14:10] Salle: ul fogadó rip :(
 
Jelenleg bejelentkezve:
Neal
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1465 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6]

Gyogyitas es jatekegyensuly (5. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


23Axillon ::: 2005.11.17. 11:34  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mellesleg a gonoszok is sirhatnanak, hogy amig meg nem szerzik az osi gyogyitast addig SEHOL nincsenek gyogyitas szempontjabol a jok/semlegesek-tol, mert nem mindenki olyan krozus, hogy a csatornan atesve azonnal sotet italt kezd el vedelni.
 
22skaven ::: 2005.11.17. 11:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
sotydo: az oke, hogy a semleges vegyen gyogyito targyakat, de akkor kitalalhatnad azt is, hogy miket, mert ilyen kb. nincs. a huddens baromira nem jon olyan mennyisegben, mint a kb. vegtelenitett szent jogar. meg a sotet italt is macerasabb beszerezni, mint azt.
 
21Axillon ::: 2005.11.17. 11:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A huddens elixir alapanyagai kb ugyanakkora aron erhetok el mint most egy kesz sotet ital, a szent jogar meg olyan szinten olcso hogy azert is lehetne sirni. Azt hogy 5 tvp-ert kell gyartani 1 italt az a budos?
 
20sotydo ::: 2005.11.17. 10:52  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Na inkabb konnyizzel, mert holnap akkor nem kapsz semmit:)
Amugy is titok, hogy mit viszek:)
 
19Zka ::: 2005.11.17. 10:50  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Te meg egy szerencsetelen:))) Ennyi erovel en is kerhetnem, hogy a imadkozasra ne gyogyuljak, hanem a szerencsem TF-elodjon... Bazze mekkora tap hosszu tavon, nem?:)

Az biztos :)) De játékegyensúlyról nem úgy vitatkozunk, hogy kilóra nyomjuk az érveket, egy súlyossal szemben egy súlytalan érv nem érv :) Csak ennyit akartam mondani, uff. Holnap mit hozol, abszint? :))
(Hivatkozott üzenet: [sotydo], 2005.11.17. 10:47)
 
18sotydo ::: 2005.11.17. 10:47  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Te meg akkor gyujtsel 777 josag ponto vagy 666 gonoszsag pontot xxx TVP-ert ennyi erovel... Jaa, az idorol meg nem is beszelve!

Sotyo, full hülye vagy a játékegyensúlyhoz :)) Az az abszolút jellem egy egyszeri kb 3000 TVP-s kiadás. A karkötő viszont cserébe azért, hogy azonnal elérhető, örökre foglalja a slotot, vagy buksz 5 papi erőt ami sokat jelenthet.


Te meg egy szerencsetelen:))) Ennyi erovel en is kerhetnem, hogy a imadkozasra ne gyogyuljak, hanem a szerencsem TF-elodjon... Bazze mekkora tap hosszu tavon, nem?:)
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2005.11.17. 10:44)
 
17Zka ::: 2005.11.17. 10:45  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Szerintem meg nem, inkabb akkor a papi karkoto legyen slotmentes...

Támogatom, de akkor legyen szintlimites, mondjuk az arany 20-25...
(Hivatkozott üzenet: [avas], 2005.11.17. 10:38)
 
16Zka ::: 2005.11.17. 10:44  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Te meg akkor gyujtsel 777 josag ponto vagy 666 gonoszsag pontot xxx TVP-ert ennyi erovel... Jaa, az idorol meg nem is beszelve!

Sotyo, full hülye vagy a játékegyensúlyhoz :)) Az az abszolút jellem egy egyszeri kb 3000 TVP-s kiadás. A karkötő viszont cserébe azért, hogy azonnal elérhető, örökre foglalja a slotot, vagy buksz 5 papi erőt ami sokat jelenthet.
(Hivatkozott üzenet: [sotydo], 2005.11.17. 10:32)
 
15avas ::: 2005.11.17. 10:38  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
3. Szerintem eltúlzott a mostani állás szerint a semlegesek hátránya... Nekem az a -1 karkötő slot is fáj... Továbbá már rég esedékes lenne sztem, a Luthius slotmentessé tétele is...

Szerintem meg nem, inkabb akkor a papi karkoto legyen slotmentes...

(Hivatkozott üzenet: [Danair], 2005.11.17. 10:27)
 
14sotydo ::: 2005.11.17. 10:32  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Teljesen egyetértek manussal:
1. Nincs abszolút semlegesség, papi karkötő MINDÍG helyet foglal a karodon!
2. Gonoszoknak van pvégzet alapból, vámpírvért szerezhetnek, ami eleve nagy táp. Jóknak ott a jogar, ami könnyen beszerezhető, és nem is drága.
3. Szerintem eltúlzott a mostani állás szerint a semlegesek hátránya... Nekem az a -1 karkötő slot is fáj... Továbbá már rég esedékes lenne sztem, a Luthius slotmentessé tétele is...

Megoldás: teljes gyógy megszerzésének lehetősége 10 vagy max 20 vp regenért, vagy küldiért ill. speckó dologért megszerezhető legyen!


Te meg akkor gyujtsel 777 josag ponto vagy 666 gonoszsag pontot xxx TVP-ert ennyi erovel... Jaa, az idorol meg nem is beszelve!
(Hivatkozott üzenet: [Danair], 2005.11.17. 10:27)
 
13Danair ::: 2005.11.17. 10:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Teljesen egyetértek manussal:
1. Nincs abszolút semlegesség, papi karkötő MINDÍG helyet foglal a karodon!
2. Gonoszoknak van pvégzet alapból, vámpírvért szerezhetnek, ami eleve nagy táp. Jóknak ott a jogar, ami könnyen beszerezhető, és nem is drága.
3. Szerintem eltúlzott a mostani állás szerint a semlegesek hátránya... Nekem az a -1 karkötő slot is fáj... Továbbá már rég esedékes lenne sztem, a Luthius slotmentessé tétele is...

Megoldás: teljes gyógy megszerzésének lehetősége 10 vagy max 20 vp regenért, vagy küldiért ill. speckó dologért megszerezhető legyen!
 
12sotydo ::: 2005.11.17. 10:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Te osztod mindig az eszt ocsem:)
 
11Zka ::: 2005.11.17. 09:53  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sotyó, nem rájöttek, hanem a játék változott körülöttük. Nagy különbség. De ha ezt nem látod be akkor ne oszd itt az észt :)
 
10sotydo ::: 2005.11.17. 09:44  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nemazért, de meséld már el sotyóka, miben szopnak a jók annyira, ami ezzel öszzevethető. Ja nincs pvégzetük? Na az majdnem ilyen szar, de csak a játék 1 területén (220), és CSAK anyagilag. A Fairlightos meg végigszopja a játékot a gyógyítás miatt. Nyugodtan be lehetne tenni egy mondjuk 40. szinttől használható kevésbé szent jogart a semlegeseknek és akkor Jakab is jól járna :)

Zka, regebben egyetlen tap volt a JO karakterekben, meg pedig a gyogyitas, semmi mas! A jatek elejen ezt szo szerint leszarta mindenki! Mondtak: jo vagy, neked ez valo, gyogyits ocsem! Most hogy haladunk a jatekban, az emberek rajonnek, hogy milyen fasza is gyogyitani, na hat akkor most ne sirjanak megint feleslegesen! Fairlightos karakter idezzen purihajakat, azt adja el jo penzert, abbol meg vegyen gyogyitos targyakat, kesz!
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2005.11.17. 08:57)
 
9Ababo ::: 2005.11.17. 09:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Teljesen egyetertek a dologgal.
Na, persze nem csak azert, mert a "legnagyobb" karim Tharros es latom, hogy igy 220 fele mar kezd "viccesse" valni a gyogyitasra forditando mindenfele eroforras, hanem mert ossze tudom hasonlitani sajat tapasztalat alapjan egy jo jellemu karakteremmel.
(Nem tul tapos a kislany, de 1,5 szinttel van jelenleg Ababo 133.szintu allasa alatt (most 52. szintu))
Neki vannak jogarai! Ez is nagyon sokat szamit! 2TVP-ert maxba, ahelyett, hogy 80-100TVPert gyogyulna 80% kore!
 
8Zka ::: 2005.11.17. 09:13  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az nem baj, nem is nekik készült.
 
7Jakab ::: 2005.11.17. 09:08  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hat az karakterek zomenek (vagy 97%) nem jo a katonai kotszer, ez teny.
 
6Zka ::: 2005.11.17. 09:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Kötszer egész jó, de 100++ gyógyítás kell hozzá, hogy érdemes legyen. Igaz, akik FGYvel mennek, azoknak enélkül nagyon lehetetlen volna a ryuku. Így is gáz lesz mert megáll a gyógyításuk...
 
5Jakab ::: 2005.11.17. 09:01  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nekem a katonai koztszer is tokeletes... bar hosszu tavon ha emelkedne az ara akkor nem tudom finanszirozni..akkor marad majd az osi gyogyitas.
 
4Zka ::: 2005.11.17. 08:57  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nemazért, de meséld már el sotyóka, miben szopnak a jók annyira, ami ezzel öszzevethető. Ja nincs pvégzetük? Na az majdnem ilyen szar, de csak a játék 1 területén (220), és CSAK anyagilag. A Fairlightos meg végigszopja a játékot a gyógyítás miatt. Nyugodtan be lehetne tenni egy mondjuk 40. szinttől használható kevésbé szent jogart a semlegeseknek és akkor Jakab is jól járna :)
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6]