Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[18:11] Ussuk_ki: Az mitől lehet, hogy a gyógykenőcs csak 40-50 ÉP-t gyógyít? Éhezéstől pl. lehet? thx
[17:37] Yoro: Igen.
[17:17] Senn: a mostani eventben a halálkúpos fürkészek is erősödnek?
[15:29] Ussuk_ki: @Salle: Köszi! Írok levelet vagy PM-t itt, lenne egy kérdésem még. V
[13:59] Salle: alap mxtu számít itt, nem a tárgyakkal növelt
[13:57] Salle: TNO 6-nál nem növelheti a tag a vezető aktuális MxTUja fölé a sajátját
[13:56] Salle: max 90 alapból , és annyi amennyi a taglétszám, a változással együtt nő/ csökken az is.
[12:26] Ussuk_ki: KT-vezető MxTU értékére van valami max.? Taglétszám függvényében pl? Thx
[09:13] Pakmara: nem ide sry :-D
[09:13] Pakmara: szent tölgy
[20:56] Ussuk_ki: @Kregon: Köszi!
[13:43] Kregon: nekem aznap mar volt hogy igen
[13:10] Ussuk_ki: Csáó, banki átutalás esetében sacc/kb. mennyi idő alatt jelenik meg a zseton a számlán? thx
[17:55] Roante: Annyi kulonbseggel, h meg a JVnek is irtam, o hivta fel a figyelmem, h 20/20 :)))
[17:54] Roante: En is jartam mar igy
 
Jelenleg bejelentkezve:
Ussuk_ki, albertus, torryl
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1465 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]

A TF hyper jövője (7. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


33Jakab ::: 2007.06.21. 19:46  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ebben a dolgoban számomra kizárólag kockázat van. Az "infocenter" létrehozása, költségei összesen valószínűleg hatszámjegyű összeg lenne és nem 1-el kezdődne az eleje. Gondolom ezek után érted, hogy miért akarom felmérni az igényeket ill véleményeket és miért nem a "rögtön belevágni" verziót csinálom.

Szerintem Jakab minden vallalkozasban van kockazat, ebben is. Lehet miutan elkeszitetted derul majd ki, hogy a jatekosoknak tul draga. Nekem szinte minden penzt meger, en amugy is tok lusta vagyok:) Amilyen osszegeket felvetettel azok elviselhetoek, akinek az sem felel meg az majd nem hasznalja. Nyilvan szamlahoz legyen kotheto az elofizetes, johogy nem minden inaktiv karakterem utan majd fizetni fogok:) Amugy amiket irtal fejlesztesnek nekem nagyon tetszenek!
(Hivatkozott üzenet: [Fushi], 2007.06.21. 19:30)
 
32Jakab ::: 2007.06.21. 19:43  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A (lehetséges) infocenterbe feltöltött fordulókból automatán készülne az online map. Nyílván az infocenter potenciális használóinak számától is függne meg az általuk feltöltött karaktereik számától is az, hogy mennyire lenne látható, illetve aktuális a térkép. Sok, mapot nyílvánossá tevő felhasználó esetén, kvázi verhetetlen aktualitású online hypert lehetne csinálni. Nyílván egy offline map lehetne "konkurencia" (de akár az onlineből is lehetne napi offline-t csinálni), DE van elég sok ötlet és terv az infocenterel kapcsolatban, amelyek miatt lehet, hogy mégis megérné rá feljelentkezni.

Engem érdekel fizetős hyper is, szintén rengeteget köszönhetek neki+Jakabnak.


-A beho most is kuldi a mupcut-okat, csak azt kell ledumalni, hogy ne csak Ery kapja meg oket, hanem mondjuk egy nyilvanos FTP-re toljak ki. Amugy meg a fordulo feltolteses resz miatt az interaktiv terkep meg jobban lejon ugye. Lassuk be, hogy a tavolbalatast vagy mit eddig se kezelte a terkep, csak ha raszantam napi 4 orat, hogy frissitsem, amig volt ra idom..


Jaja, én is szeretnék kapni belőlük, hogy naprakész legyen a térkép frissítőm. Tényleg Jakab, ez akkor rontani fogja az üzletedet?

Távolbalátásos fordulót tudna küldeni valaki? Tesztelés céljából kellene...
(Hivatkozott üzenet: [Lüke], 2007.06.21. 19:31)
 
31krisz ::: 2007.06.21. 19:37  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az mellett, hogy igencsak sokan elismerjük munkádat sajna szembe kell nézned a technikai megvalósítással is ehhez pedig a Beho tudna nagyon jelentős segítséget adni. És szerintem Miklós is tudja, hogy a játékosok 98%-a használja napi rendszerességgel a hypert. Szóval valamilyen szinten ez az Ő dolga is, kérdés, hogy ha nyújt valami segítséget ebben, akkor mennyire akar majd beleszólni a munkádba...

Ne érts félre engem is érdekelne a fizetős is, csak esetleg meg lehetne úgy oldani, hogy kevésbé fájjon...

A helyzet az, hogy bármennyire is szeretem csinálni a hypert, egyszerűen nem tudom, nem szabad abban a formában csinálni tovább, ahogy korábban csináltam. Mitöbb, korábban sem szabadott volna, ha józan emberként gondolkodom. A hyper készítésének elején abban az erősen naív hitben éltem, hogy majd a játékosokkal közösen csinálom a hypert. Ők elküldik az információkat, én beteszem a megfelelő helyre és ennyi. Namost ebből lett kvázi 4,5 év szélmalomharc. Napi nem ritkán 12-18 óra munka, rendszerint szombat-vasárnap is. Összesen úgy 175000 és 20000 közöttire teszem a hyperbe fektetett munkaidőt. Ez 4,5 év alatt, napi 8 órás munkával számolva, saccra vagy 6-6,5 év munka (nem számoltam ki pontosan). Azt hiszem belátható, hogy már jóval korábban abba kellett volna hagyni az ilyen módon való hyper-készítést.
Az esetleges visszaéléseket illetően nem nagyon tudok hirtelen mit mondani. Biztos, hogy nehezíteni lehet a visszaélők dolgát, de az is biztos, hogy teljesen megszüntetni a visszaéléseket sem lehet.
Miklóssal leveleztem, illetve beszéltem is a TF találkozón. Teljesen korrekt volt, reálisan látja a helyzetet. Tud a map/hyper és egyéb problémáról ő is. Amúgy felkínált egy lehetőséget, a megoldás egy módját, amelyről abban maradtunk, hogy gondolkodom. Emellett náluk is készül valamilyen megoldásféle, amely a honlapon lesz elérhető. Mivel erről bővebbet nem tudok, így véleményezni sem tudom. Az természetes, hogy ez a Beholder honlapon megjelenő segédlet is befolyásolja az esetleg kifejlesztendő "infoközpont" sorsát.
(Hivatkozott üzenet: [Jakab], 2007.06.21. 19:27)
 
30Jakab ::: 2007.06.21. 19:34  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az AK-ban megjelenő anyagok a Beholder Kft tulajdonát képezik, mint ilyen nyílván csak engedéllyel kerülhetne be a hyperbe. DE... Mi érdeke lenne a Beholder Kft-nek abban, hogy az ott megtalálható fizetős tartalom megjelenjen 1:1-ben automatikusan az általam tulajdonolt hyper hasábjain? Amúgy a játékot magát érintő konkrét és fontos információk nem 1:1-ben, de tartalmukat, mondanivalójukat tekintve mindig is bekerültek a hyperbe. Így születtek pl az egyes *-os megjegyzések a különböző enciklopédiák alatt. (Igen, egyesével végignéztem az összes GN-t, AK-t stb. és felvezettem a hyperbe a fontos információk lényegi tartalmát.)

En nem tudom, hogy hogy lehetne ezt megoldani, de ha meglehet, es naprakesz lesz, akkor en szivesen fizetnek a hyper szolgaltatasaiert. Mondjuk ha havonta kellene utalgatni az elegge necces, de biztos megoldhato lenne ez is.
esetleg ha meg el lehetne erni az AKbal lekozolt tanacsokat/cikkeket az is tok jo lenne.

Akarhogy is lesz koszi, hogy eddig csinlatad, nekem sokat segitett (sajnos en nem szoktam allandoan itt logni, vagy ehhez hasonlo helyeken infot gyujteni - erre a hyper idealis volt).
(Hivatkozott üzenet: [xorxy], 2007.06.21. 19:21)
 
29Lüke ::: 2007.06.21. 19:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Engem érdekel fizetős hyper is, szintén rengeteget köszönhetek neki+Jakabnak.


-A beho most is kuldi a mupcut-okat, csak azt kell ledumalni, hogy ne csak Ery kapja meg oket, hanem mondjuk egy nyilvanos FTP-re toljak ki. Amugy meg a fordulo feltolteses resz miatt az interaktiv terkep meg jobban lejon ugye. Lassuk be, hogy a tavolbalatast vagy mit eddig se kezelte a terkep, csak ha raszantam napi 4 orat, hogy frissitsem, amig volt ra idom..


Jaja, én is szeretnék kapni belőlük, hogy naprakész legyen a térkép frissítőm. Tényleg Jakab, ez akkor rontani fogja az üzletedet?

Távolbalátásos fordulót tudna küldeni valaki? Tesztelés céljából kellene...
 
28Fushi ::: 2007.06.21. 19:30  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Szerintem Jakab minden vallalkozasban van kockazat, ebben is. Lehet miutan elkeszitetted derul majd ki, hogy a jatekosoknak tul draga. Nekem szinte minden penzt meger, en amugy is tok lusta vagyok:) Amilyen osszegeket felvetettel azok elviselhetoek, akinek az sem felel meg az majd nem hasznalja. Nyilvan szamlahoz legyen kotheto az elofizetes, johogy nem minden inaktiv karakterem utan majd fizetni fogok:) Amugy amiket irtal fejlesztesnek nekem nagyon tetszenek!
 
27Jakab ::: 2007.06.21. 19:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A helyzet az, hogy bármennyire is szeretem csinálni a hypert, egyszerűen nem tudom, nem szabad abban a formában csinálni tovább, ahogy korábban csináltam. Mitöbb, korábban sem szabadott volna, ha józan emberként gondolkodom. A hyper készítésének elején abban az erősen naív hitben éltem, hogy majd a játékosokkal közösen csinálom a hypert. Ők elküldik az információkat, én beteszem a megfelelő helyre és ennyi. Namost ebből lett kvázi 4,5 év szélmalomharc. Napi nem ritkán 12-18 óra munka, rendszerint szombat-vasárnap is. Összesen úgy 175000 és 20000 közöttire teszem a hyperbe fektetett munkaidőt. Ez 4,5 év alatt, napi 8 órás munkával számolva, saccra vagy 6-6,5 év munka (nem számoltam ki pontosan). Azt hiszem belátható, hogy már jóval korábban abba kellett volna hagyni az ilyen módon való hyper-készítést.
Az esetleges visszaéléseket illetően nem nagyon tudok hirtelen mit mondani. Biztos, hogy nehezíteni lehet a visszaélők dolgát, de az is biztos, hogy teljesen megszüntetni a visszaéléseket sem lehet.
Miklóssal leveleztem, illetve beszéltem is a TF találkozón. Teljesen korrekt volt, reálisan látja a helyzetet. Tud a map/hyper és egyéb problémáról ő is. Amúgy felkínált egy lehetőséget, a megoldás egy módját, amelyről abban maradtunk, hogy gondolkodom. Emellett náluk is készül valamilyen megoldásféle, amely a honlapon lesz elérhető. Mivel erről bővebbet nem tudok, így véleményezni sem tudom. Az természetes, hogy ez a Beholder honlapon megjelenő segédlet is befolyásolja az esetleg kifejlesztendő "infoközpont" sorsát.

Egyetértek Veled, mondjuk nekem 2 aktív karakterem van, de a lényeg ugyanaz a TF kezd egy "kicsit" eldrágulni(40 soros UL, AK)ilyesmik és akkor most még ez is.

Másrészt értem Jakab hozzáállását is miért fektetne munkát bele ingyen. És arról nem lehet szó, hogy esetleg Miklóssal megegyeznél és beleépítenék a forduló árába(mondjuk a következő áremelésnél +10-20HUF Neked)?
Ebben a formában szerintem elég nehéz dolgod lesz, egy csomó visszaéléssel kell szembenézned(1 psw-hez 10 játékos stb)

Egy 40 soros forcsi ara 460 HUF, ami bizonyos szint felett elengedhetetlen. Ha nincs lemaradasod, akkor havi 4-5 fordulo 1840-230 HUF + AK 400HUF, ami szinten kotelezo a kuponok miatt. Mert lassuk be a legtobben csak azert veszik. Nekem szemely szerint 1 karim van, es nem is kell tobb (igy is draga). A hyper kell, ez teny, de a vegen mar 6-700 HUF-ra jon ki 1 fordulo. Nem sok ez kicsit?
(Hivatkozott üzenet: [krisz], 2007.06.21. 19:10)
 
26xorxy ::: 2007.06.21. 19:21  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
En nem tudom, hogy hogy lehetne ezt megoldani, de ha meglehet, es naprakesz lesz, akkor en szivesen fizetnek a hyper szolgaltatasaiert. Mondjuk ha havonta kellene utalgatni az elegge necces, de biztos megoldhato lenne ez is.
esetleg ha meg el lehetne erni az AKbal lekozolt tanacsokat/cikkeket az is tok jo lenne.

Akarhogy is lesz koszi, hogy eddig csinlatad, nekem sokat segitett (sajnos en nem szoktam allandoan itt logni, vagy ehhez hasonlo helyeken infot gyujteni - erre a hyper idealis volt).
 
25krisz ::: 2007.06.21. 19:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Egyetértek Veled, mondjuk nekem 2 aktív karakterem van, de a lényeg ugyanaz a TF kezd egy "kicsit" eldrágulni(40 soros UL, AK)ilyesmik és akkor most még ez is.

Másrészt értem Jakab hozzáállását is miért fektetne munkát bele ingyen. És arról nem lehet szó, hogy esetleg Miklóssal megegyeznél és beleépítenék a forduló árába(mondjuk a következő áremelésnél +10-20HUF Neked)?
Ebben a formában szerintem elég nehéz dolgod lesz, egy csomó visszaéléssel kell szembenézned(1 psw-hez 10 játékos stb)

Egy 40 soros forcsi ara 460 HUF, ami bizonyos szint felett elengedhetetlen. Ha nincs lemaradasod, akkor havi 4-5 fordulo 1840-230 HUF + AK 400HUF, ami szinten kotelezo a kuponok miatt. Mert lassuk be a legtobben csak azert veszik. Nekem szemely szerint 1 karim van, es nem is kell tobb (igy is draga). A hyper kell, ez teny, de a vegen mar 6-700 HUF-ra jon ki 1 fordulo. Nem sok ez kicsit?
(Hivatkozott üzenet: [RBL], 2007.06.21. 18:47)
 
24Spunk ::: 2007.06.21. 18:58  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Na, a végén amikor az élen-járókat írtam, ott igazándiból azokra gondoltam, akiknek sok a lemaradásuk. A heti egyet lépők nem nagyon fognak felfedezni...
 
23RBL ::: 2007.06.21. 18:47  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Egy 40 soros forcsi ara 460 HUF, ami bizonyos szint felett elengedhetetlen. Ha nincs lemaradasod, akkor havi 4-5 fordulo 1840-230 HUF + AK 400HUF, ami szinten kotelezo a kuponok miatt. Mert lassuk be a legtobben csak azert veszik. Nekem szemely szerint 1 karim van, es nem is kell tobb (igy is draga). A hyper kell, ez teny, de a vegen mar 6-700 HUF-ra jon ki 1 fordulo. Nem sok ez kicsit?
 
22Nyul ::: 2007.06.21. 18:46  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Szerintem csak ár kérdése - kereslet és kínálat. Én RENGETEG infót köszönhetek a hypernek, és már csak ezért is biztosan előfizető lennék az online hyperre, ha elfogadható ára lesz. Természetesen anyagi helyzetem időközben tendálhat negatív irányba is, mely lehetetlenné tenné (pl kirúgnak) a fizetést, de nekem KELL hyper ahhoz, hogy tudjak kalandozni. És le a kalappal Jakab előtt, hogy eddig egyáltalán ilyen kuuurva sok energiát fektetett bele!!!
 
21Jakab ::: 2007.06.21. 18:44  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Igazából nem gondoltam ennyire részletesen végig. Eredetileg /fő-ben gondolkodtam, de így (is) kijátszható a dolog. Nem tudom még mi lenne az üdvözítő megoldás. Lehet, hogy tényleg karakterlebontás kéne. Nem tudom. Gondolkodni kell még majd rajta, amennyiben a megvalósítás mellett döntenék.

Az a baj, hogy a TF jovoje is inog, jon az uj jatek, szerintem azt fejlesztik ezerrel! Amugy karilebontas kene, mert kulonben tul kevesen leszunk, es az egy ember egy karinak tul sok.
(Hivatkozott üzenet: [Rami], 2007.06.21. 18:24)
 
20Jakab ::: 2007.06.21. 18:34  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Emberenként. Egy ember bármennyi karakterét feltölthetné a rendszerbe.

400 ft+áfa = 500 HUF/hó működne
Hi!

Igaz, mar nem akartam kerdezni, de azert csak megkerdem: ez most szamlaszamonkent vagy karakterenkent fizetendo osszeg lenne?
Vagy mint az AK-s kupon 3 karakterenkent pl.
(Hivatkozott üzenet: [Tib], 2007.06.21. 18:14)
 
19Jakab ::: 2007.06.21. 18:29  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A válaszokat beszúrtam.

Na lássuk, mik szúrtak nekem szemet.
* Ezt neked fizetnénk, vagy a Behonak? Azért mert pl. zsetonból nyomonkövethető (és automatikusan levonható lenne az ára - ld. AK)

Ezt a cégemnek fizetnétek, nem a Behónak.

* Ha neked kéne fizetni, hogyan? Átutalás, fizetős sms stb?

Pl: átutalás, csekk, paypal. A fizetős SMS-sel problémák vannak, amelyeket nem tudom meg lehet -e oldani, alaposabb tájékozódást igényel a következők miatt: amit én láttam neten megoldást, ott nagyon nagy árrésekkel dolgoztak az ilyen szolgáltatást nyújtó cégek, azaz kb 20% haszna maradt végén az embernek. Namost, 400 Ft-os árért ezek szerint 1000 Ft feletti sms kellene küldeni. Ezt pedig gondolom senki nem szeretné.

* Mennyire lennének frissek az infók? Azaz ugyanúgy, mint eddig játékosi beküldések alapján üzemelne, vagy a Behó támogatna infóval? (ugyanezen megfontolásból lenne-e beleszólása a többi játékosnak, mi kerülhet bele, vagy mi nem, vagy csak korlátozott mértékben)

Az infókat a mostani hyperben felfrissíteném és az infocenter létrejöttéig naprakészen vezetném. Azt az alapvető tévedést viszont szeretném eloszlatni benned, hogy a mostani hyper a játékosok infobeküldési hajlandósága miatt volt olyan amilyen. Nem mondom, sok dolgot kuldtek be játékosok, pontosabban azoknak is egy szűk cc. 15-20 fős rétege (amit ezúton is köszönök nekik), de alapvetően azért volt olyan a hyper amilyen, mert látástól vakulásig azon dolgoztam, hogy olyan legyen (info kutatás, elemzés, info felvitel stb.).

Az infocenter forduló feltöltéssel működne, így automatikusan (részben) kerülne ki a fordulókból az infó, és kerülne a hyper megfelelő helyére. Azt, hogy melyik info, kerüljön be vagy sem (játékosi titkolózás fentartási lehetősége) még nem gondoltam át, hogy lehessen e szabályozni.

* mi van az offline hyperrel? Most ugye elérhető egy aránylag friss verzió. Lenne-e elérhető verzió belőle és nem vetné-e ez vissza az "üzletet" ?

Az offline verzió kérdése jogos, nyilván visszavetné az "üzletet" ha lenne, de bízom abban, hogy a rengeteg extra funkció miatt talán használnák a játékosok az "infokozpontot". Másrészt azt lehet szabályozni, hogy az offline hyper mikor készüljön. Azaz ha pl. offline hyper csak mondjuk fél évente egyszer van, az arra ösztönözheti az embereket, hogy használják az online verziót.

* A friss map tényleg tuti lenne, de sztem ehhez tuti kéne a Beho segítsége.

Az online map állna egyrészt a játékosok infocenterre feltöltött fordulójából kiszedett mapból, másrészt igen, a Beholdernél állítható módon is lehetne akár (vagy mindkettőt egyszerre) küldeni.

* Ha lenne kedvezmény az infókat beküldők között (ld. Tib ötlete), akkor megint az élenjáróknak lenne jó (mint eddig a játékban álttalában), ha pedig nem lenne kedvezmény akkor mi ösztönözné őket, hogy beküldjék az infókat (ld. mindeféle titkolózás).

Ösztönözni utóbbi esetben nem ösztönözné semmi őket.

Ezeket is végiggondoltad a fél év alatt? Amúgy támogatom az ötlet nem rossz, csak alaposan végig kell gondolni.
És legfőképp szem előtt tartani: Olyan, hogy mindenkinek minden megfelel, sosem lesz.


Nagyon sokat gondolkodtam már és gondolkodom most is az egészen.
(Hivatkozott üzenet: [Spunk], 2007.06.21. 18:02)
 
18Rami ::: 2007.06.21. 18:24  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az a baj, hogy a TF jovoje is inog, jon az uj jatek, szerintem azt fejlesztik ezerrel! Amugy karilebontas kene, mert kulonben tul kevesen leszunk, es az egy ember egy karinak tul sok.
 
17Tib ::: 2007.06.21. 18:14  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
400 ft+áfa = 500 HUF/hó működne
Hi!

Igaz, mar nem akartam kerdezni, de azert csak megkerdem: ez most szamlaszamonkent vagy karakterenkent fizetendo osszeg lenne?
Vagy mint az AK-s kupon 3 karakterenkent pl.
(Hivatkozott üzenet: [Jakab], 2007.06.21. 18:07)
 
16Spunk ::: 2007.06.21. 18:12  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Birka én a helyedben vennék gépelési órákat

(edit: ezt a 11-es HSZ-re értem, mert látom azóta írtál még)
 
15Birka ::: 2007.06.21. 18:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Spunki sorban:

-Jakab nem Beho alkalmazott, tehat gondolom van egy cege, es gondolom megbeszelte a Behoval...

-Egy bankszamlaszamra utalas, akar 1 eves dijat elore? Akinek nincs bankszamlaja, annak postan rozsaszin csekk?

-Eddig menynire voltak frissek az infok? Mi koze a behonak a hyperhez infofrissitesehez? Hol marad a felfedezes orome, ha minden fejlesztesnel kapasbiol minden infot megkapsz?

-Offline hyper letezo dolog, de ki fogja arra szanni az idejetg, hogy manualisan leszedje es betegye egy offline hyperbe az adatokat ffolyamatosan? Raadasul egy naponta frissulo, kesobb extrakkal ellatott adatbazis irdatlan nagy melo koppintani allandoan...

-A beho most is kuldi a mupcut-okat, csak azt kell ledumalni, hogy ne csak Ery kapja meg oket, hanem mondjuk egy nyilvanos FTP-re toljak ki. Amugy meg a fordulo feltolteses resz miatt az interaktiv terkep meg jobban lejon ugye. Lassuk be, hogy a tavolbalatast vagy mit eddig se kezelte a terkep, csak ha raszantam napi 4 orat, hogy frissitsem, amig volt ra idom..

-Ha megnezed a mostani fejleszteseket, akkor boven nem mondhato el roluk, hogy csak az elenjarokat erintik. fenektlen to, ikerboly, nyugati neves mobok, avatarok, csonterod vagy mi, TK-k stb... Ezekbol pl Wart mint ryukus karakter semmit nem kapott meg eddig (1 avatar kivetel). Behol oldalon elindult egy szemlelet mod valtas, es a koztes teruletekre egyre tobb fejelsztest kaptunk, minek hatasara messze nem csak az elmezon tud felfedezni...
 
14Tib ::: 2007.06.21. 18:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
hanem egyaltalan hajlando lennel-e fizetni erte, es utana majd gondolom Jakab benyogi, hogy 2 vagy 4 sor arat kene becsengetned, ha akarsz valamit....

Ok, ez esetben NEM kivanok fizetos hypert, reformattal ( van olyanom ), uj mappal ( szerintem nagyon jo mapom van, ryuku nagy resze fel van rajta deritve pl ), tudasbazissal ( itt van a GNen ), go-go girlekkel ( tudok telefonszamokat ), TF barbieval ( van eleg memoriam, hogy eszben tartsam a dolgokat, kb mire es hogyan is van szuksegem ).
Hasznalom a hypert, jo, mar egyre inkabb atalltam, hogy sajat fordulokban keresek infokra, ami nincs benne, ha nem fogok hozzajutni az online dolgokhoz, usse kavics, megoldom.
Nem szeretnek fizetni erte ( ha a mostani allapotaban megmarad, az nekem eleg, ha eltunik, akkor usse kavics, ez van ).
Ha valasztani kell akkor en a "gonosz" oldalra allok es abba is hagyom a postolast akkor ide, hogy nem foglaljam az erdemi hozzaszolasok elol a helyet.
(Hivatkozott üzenet: [Birka], 2007.06.21. 18:05)
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]