Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[09:35] Erynome: Alaria: a zöld gomb 10 perc után vált pirosra csak, ha jól emlékszem
[22:58] Alaria: Tudom csak mar zold volt a letolto aztan "bepirosodott" azert esten kis panikba :)
[19:12] Erynome: Yoro: az gyors, de akkor fut a backup is, az a lassabb :)
[17:46] Yoro: Éjfélkor frissülnek az NJK-k, van aukciós nap, addig nincs letöltés.
[00:18] Alaria: Nah bekurbliztak csak szolni kell! :)
[00:17] Alaria: Na most megadta magat vagy mi?
[19:38] Ussuk_ki: Az arénát, arlénát és a garnélát is.
[19:37] Ussuk_ki: @Salle & @Alaria: Köszi! Igen, nyugati kövület, szopatnak, sokszor bukom az arlénát miattuk.
[15:48] Erynome: cabal: munkaidőben ilyen előfordul:)
[14:13] cabal: áll a letöltő...
[09:12] Salle: plusz mire esik addigra ezek simán mennek 50+ dvk-val is :)
[09:12] Salle: nem esik annyi hogy fordulónként használja.
[09:11] Salle: vagyis közelében sincs hogy eshessen neki egyáltalán gömb. és az is csak egyszer használatos ,
[09:09] Salle: q.halálgömb persze működhet, DE ha valaki így kérdezi, akkor tuti arénában szív még a 2 döggel,
[00:34] Alaria: quwarg halalgombbel esetleg
 
Jelenleg bejelentkezve:
torryl, Pjtor, Pakmara
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1134 felhasználó
1477 karakter
Legutóbb: DrHappyFace
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0714%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Vissza a hírekhez!
[1] [2]

Yaurri bányászverseny 2. (1. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


27Bruti ::: 2023.07.31. 16:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
persze hogy jeleztem
 
26Spunk ::: 2023.07.31. 15:39  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ügyfélszolgálaton jelezted? Este még tervezek lépni, hátha még javítható ma.
 
25Bruti ::: 2023.07.31. 15:24  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A munkában a periszkóp csiga segít. Mivel most hosszabb ideig akarsz háborítatlanul dolgozni, biztosítod a környéket, a magad módján. Itt egy Mnebolath, megtámadod! {szintje: 21.} {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (582,79)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (582,79)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (582,79)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 19 071 tapasztalati pontot kaptál.

KF-en jo latni az ilyeneket....
Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy domináns morf. {szintje: 12.} {támadása: 26.}

Yuin szelleme felgyorsítja a mozgásodat. Ellenfelednek szemmel láthatólag nehézséget okoz, hogy kövesse a gyors mozdulataidat. (Támadása és védekezése csökken.) Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs II varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+20 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy éberség varázst. (+23 védekezés és szerencse.) A szilánk működik (+20 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy isteni átok III varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled -63 szerencsét és védekezést kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+20 életpont). Egy dezintegráció varázslatot dobsz ellenfeledre. (Spóroltál 1 anguaxin váladékot.) 2594 életpontot sebeztél. Ellenfeled részlegesen megbénul. A szilánk működik (+20 életpont). [+2% tau] A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 495 tapasztalati pontot kaptál.

Utolso napra valami hiba lett.
 
24Yoro ::: 2023.07.23. 19:42  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
És kizárólag KF-en áskálódtál? Mert ha igen, akkor én sem értem.

Ez alatt most arra célzol, ha visszaugrok SF-re ásni, akkor ugyanazok az ellenfelek jönnek, mint KF-en, csak épp nem kapok értük pontot, mert akkor agyvérzést kapok?
Akkor mi értelme van máshol áskálódni? Régen az volt, hogy aki visszateleportált másik területre, annak lepkefing ellenfelek jöttek, cserébe a nulla pontért. Gondoltam, most ezen változtattak, ha visszaugrok, akkor is a saját területemnek megfelelő ellenfél jön, ugyanazért a pontért.
E helyett most úgy néz ki ugyanúgy nem kapok értük pontot, cserébe ölhettem a 300%-os KF-es elementálokat? Ugye nem jól értem? Mondd, hogy nem jól értem.

Jól érted. Korábban volt egy szavazás arról, hogy az eseményekben szinthez, vagy területhez generálódjanak az ellenfelek. Az előbbi nyert (én az utóbbira szavaztam), de a pontozás megmaradt úgy, ahogy korábban is volt (korábbi területen felezett pont ugyanazért az ellenfélért, még korábbin semmi). Ezért csak a besorolásodnak megfelelő területen van értelme eventezni, amennyiben a pont is számít neked, vagy nem rejtőzködést akarsz húzni.
(Hivatkozott üzenet: [Spunk], 2023.07.22. 22:52)
 
23pterois ::: 2023.07.23. 06:51  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Tehát mivel kihagytam a legelsőt, mivel épp nem TF-eztem, így hiába maxolom ki a másik 6-ot, túró a fülembe. Há'köszike.

Nem teljesen. A következő miniesemény sorozatnál fogod tudni kiütni annak az első rúnáját és azt válthatod majd vissza erre a rúnára. Gyakorlatilag a nemjátszó időszakod görgeted magad előtt ezzel.
Erről volt egy kis vita/beszélgetés a JV-vel valamelyik topikban és ez lett a vége.
(Hivatkozott üzenet: [Spunk], 2023.07.22. 23:00)
 
22Spunk ::: 2023.07.22. 23:00  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Visszanéztem az esemény leírását.

Minden aleseményben egy parancs/tevékenység során szörnyek generálódnak. A generált szörnyek mindig a karakter maximális X koordinátájának megfelelő szörnyek lesznek, függetlenül attól, hogy hol generálódnak.

Ez tiszta, ezt történt a gyakorlatban is.

Sehol egy büdős szó nem esik arrók, hogy pontban büntetés járna, ha visszább lévő területen öldöklök ellenfelet.

ellenben ez kicsit bassza a csőröm:

A jutalom egy-egy rúna lesz, minden aleseményben ugyanaz, de ha valaki mind a 7 aleseményben megszerzi, akkor a relikviagyűjtőnél átválthatja egy nagyobb jutalomra.

Tehát mivel kihagytam a legelsőt, mivel épp nem TF-eztem, így hiába maxolom ki a másik 6-ot, túró a fülembe. Há'köszike.
 
21Spunk ::: 2023.07.22. 22:52  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
És kizárólag KF-en áskálódtál? Mert ha igen, akkor én sem értem.

Ez alatt most arra célzol, ha visszaugrok SF-re ásni, akkor ugyanazok az ellenfelek jönnek, mint KF-en, csak épp nem kapok értük pontot, mert akkor agyvérzést kapok?
Akkor mi értelme van máshol áskálódni? Régen az volt, hogy aki visszateleportált másik területre, annak lepkefingg ellenfelek jöttek, cserébe a nulla pontért. Gondoltam, most ezen változtattak, ha visszaugrok, akkor is a saját területemnek megfelelő ellenfél jön, ugyanazért a pontért.
E helyett most úgy néz ki ugyanúgy nem kapok értük pontot, cserébe ölhettem a 300%-os KF-es elementálokat? Ugye nem jól értem? Mondd, hogy nem jól értem.
(Hivatkozott üzenet: [Yoro], 2023.07.22. 21:15)
 
20Yoro ::: 2023.07.22. 21:15  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
És kizárólag KF-en áskálódtál? Mert ha igen, akkor én sem értem.
 
19Spunk ::: 2023.07.22. 15:57  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mit rontottam el, hogy ilyen kevés pontom lett?

Megölt szörnyek: 599. Szerzett pont: 98432. Beállított erő: 0 Összpont: 98432

KF-es kari, KF-es max X koordinátával, ERO parancsot soha ki nem adta, a vége felé nagyon nagyon NAGYON rezgett a léc, hogy minden lemenjen (108 argumérccel zártam). Mások hogy szednek ki 149700 pontot? Nem értem.
 
18Alaria ::: 2023.07.19. 22:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nem ment minden mindig siman, nem tudom hanyszor futhattam ugy hogy nem volt meg a 3 kill, majd megnezem, de reklamalni ezert nem fogok. Majd legkozelebb jobban figyelek. Tobbi karival sima volt pici mano meg hat nem tul eros...
 
17Erynome ::: 2023.07.19. 22:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nem kell argumcsákány az argumérc találásához (az a kincshez kell).

Latszik, hogy nem jatszom :D
(Hivatkozott üzenet: [Spunk], 2023.07.19. 21:15)
 
16Spunk ::: 2023.07.19. 21:15  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nem kell argumcsákány az argumérc találásához (az a kincshez kell).
 
15Erynome ::: 2023.07.19. 20:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Akkor rohadtul nem jon ki a matek vagy iszonyat szerencsetlen voltam... 96 erc lett a vege, igy jaras... Majd talan jovore (ha lesz).

Akkor talalhatsz 100 db alatt, ha sokszor elfutottal/demeltel a szornyektol. Ugye kincsre (es argumercre) esely csak az utolso szorny legyozese utan van, ha odaig nem jutsz el, akkor no a szamlalod (ha legyozod pl. az 1. szornyet), de nem kapsz kincset. Illetve akkor is, ha nem hasznaltal argumcsakanyt az elejetol. Ha mindent poccre levertel es argumcsakanyt is hasznaltal a legelejetol akkor reklamalj a JV-nel, szerintem meggyozheto, hogy adjon 4 db ercet (meg egy Nyulsapkat:)
(Hivatkozott üzenet: [Alaria], 2023.07.16. 10:54)
 
14Alaria ::: 2023.07.16. 10:54  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Persze, ertem, vilagos, de ezt a mini eventet mar elengedem nem tudna ilyen sokat befolyasolni mar. Amugy rohadtul szar az, hogy ha le is olom a 3 szornyet kapok kincset es akkor mar NEM kaphatok argumercet! Mindenfele szir szart bedobal es most is hiaba vertem le 9*3 azaz 27 moncot abbol csak 4 argum esett. Szoval meg a random se szeret.

Kovi valtoztatasra fek kell irni, hogy elobb vizsgalja meg a program, hogy johet e argum, ha nem johet e kincs, vagy argum ÉS kincs is eshessen egyutt. Legroszabb esetben semmi. Szerintem igy jobb lenne!

Elvileg először nézi az argumércet, mint kincset, majd utána a kincsesládát, mint kincset. Persze mindkettőre viszonylag kicsi az esély, így arra, hogy együtt jöjjön, még kisebb. Az elmúlt 30 fordulómban nekem se jött együtt a kettő...


Akkor rohadtul nem jon ki a matek vagy iszonyat szerencsetlen voltam... 96 erc lett a vege, igy jaras... Majd talan jovore (ha lesz).
(Hivatkozott üzenet: [pterois], 2023.07.16. 08:13)
 
13pterois ::: 2023.07.16. 08:13  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Persze, ertem, vilagos, de ezt a mini eventet mar elengedem nem tudna ilyen sokat befolyasolni mar. Amugy rohadtul szar az, hogy ha le is olom a 3 szornyet kapok kincset es akkor mar NEM kaphatok argumercet! Mindenfele szir szart bedobal es most is hiaba vertem le 9*3 azaz 27 moncot abbol csak 4 argum esett. Szoval meg a random se szeret.

Kovi valtoztatasra fek kell irni, hogy elobb vizsgalja meg a program, hogy johet e argum, ha nem johet e kincs, vagy argum ÉS kincs is eshessen egyutt. Legroszabb esetben semmi. Szerintem igy jobb lenne!


Elvileg először nézi az argumércet, mint kincset, majd utána a kincsesládát, mint kincset. Persze mindkettőre viszonylag kicsi az esély, így arra, hogy együtt jöjjön, még kisebb. Az elmúlt 30 fordulómban nekem se jött együtt a kettő...
(Hivatkozott üzenet: [Alaria], 2023.07.16. 00:42)
 
12Alaria ::: 2023.07.16. 00:42  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nagyon regi fun karakter, alacsony tulajdonsagokkal. Hatra van meg par dolog azert nem kapkodok vele. Amugy ha atmenne ryukura az miben valtoztatna? Ott is ilyen eros szornyek jonnenek nem? Kitartast megtanulom az valoban hianyzik, bar szerintem a pontokat elengedem, talan a 100 argum meg meglehet.

Annyin változtatna, hogy "hirtelen" erősödne meg a karakter. Legalábbis nekem hirtelennek tűnt, hogy 838. fordulómban áthajóztam Ryukura, dög erősek voltak a szörnyek, volt, amit le se tudtam verni. Majd a 990. fordulómban már KF-en voltam és vidáman arattam az alapszörnyeket. Mindezt úgy, hogy közben sok forduló ugye ment a levesbe, mert simán csak elszúrtam, vagy éppen nem Ryukus folyamot csináltam, mert mondjuk végzetverme is volt. Így 152 forduló alatt gyakorlatilag végigrohantam Ryukun és elképesztő különbség volt ahhoz képest, mikor megérkeztem. Mondjuk ha csak az átlag 160-as tulajdonságokat hasonlítom az átlag 200-hoz, az is hatalmas különbség, de ott van még a +1500maxÉP és hasonlók.
Nem azt mondom, hogy menj át mielőbb, csak azt, hogy ott hamarabb jutnál el odáig, hogy leverd ezeket a szörnyeket és ne is jelentsenek gondot. Persze 220-on ha a küldiket végig akarod csinálni, akkor ne siess átmenni, mert utána visszajönni szarabb, ha valami kimaradt (pl. nekem a szekérkaraván miatt kellett visszajönni, mert előbb voltam 220-on, minthogy játékba kerültek volna és így sose éreztem igényét velük foglalkozni)


Persze, ertem, vilagos, de ezt a mini eventet mar elengedem nem tudna ilyen sokat befolyasolni mar. Amugy rohadtul szar az, hogy ha le is olom a 3 szornyet kapok kincset es akkor mar NEM kaphatok argumercet! Mindenfele szir szart bedobal es most is hiaba vertem le 9*3 azaz 27 moncot abbol csak 4 argum esett. Szoval meg a random se szeret.

Kovi valtoztatasra fek kell irni, hogy elobb vizsgalja meg a program, hogy johet e argum, ha nem johet e kincs, vagy argum ÉS kincs is eshessen egyutt. Legroszabb esetben semmi. Szerintem igy jobb lenne!
(Hivatkozott üzenet: [pterois], 2023.07.15. 17:22)
 
11pterois ::: 2023.07.15. 17:22  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nagyon regi fun karakter, alacsony tulajdonsagokkal. Hatra van meg par dolog azert nem kapkodok vele. Amugy ha atmenne ryukura az miben valtoztatna? Ott is ilyen eros szornyek jonnenek nem? Kitartast megtanulom az valoban hianyzik, bar szerintem a pontokat elengedem, talan a 100 argum meg meglehet.

Annyin változtatna, hogy "hirtelen" erősödne meg a karakter. Legalábbis nekem hirtelennek tűnt, hogy 838. fordulómban áthajóztam Ryukura, dög erősek voltak a szörnyek, volt, amit le se tudtam verni. Majd a 990. fordulómban már KF-en voltam és vidáman arattam az alapszörnyeket. Mindezt úgy, hogy közben sok forduló ugye ment a levesbe, mert simán csak elszúrtam, vagy éppen nem Ryukus folyamot csináltam, mert mondjuk végzetverme is volt. Így 152 forduló alatt gyakorlatilag végigrohantam Ryukun és elképesztő különbség volt ahhoz képest, mikor megérkeztem. Mondjuk ha csak az átlag 160-as tulajdonságokat hasonlítom az átlag 200-hoz, az is hatalmas különbség, de ott van még a +1500maxÉP és hasonlók.
Nem azt mondom, hogy menj át mielőbb, csak azt, hogy ott hamarabb jutnál el odáig, hogy leverd ezeket a szörnyeket és ne is jelentsenek gondot. Persze 220-on ha a küldiket végig akarod csinálni, akkor ne siess átmenni, mert utána visszajönni szarabb, ha valami kimaradt (pl. nekem a szekérkaraván miatt kellett visszajönni, mert előbb voltam 220-on, minthogy játékba kerültek volna és így sose éreztem igényét velük foglalkozni)
(Hivatkozott üzenet: [Alaria], 2023.07.15. 10:33)
 
10Alaria ::: 2023.07.15. 10:33  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nagyon regi fun karakter, alacsony tulajdonsagokkal. Hatra van meg par dolog azert nem kapkodok vele. Amugy ha atmenne ryukura az miben valtoztatna? Ott is ilyen eros szornyek jonnenek nem? Kitartast megtanulom az valoban hianyzik, bar szerintem a pontokat elengedem, talan a 100 argum meg meglehet.
 
9pterois ::: 2023.07.15. 06:02  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Itt azért valami nem kerek. Jobb+bal kéz saccra olyan 2500 minimum amit sebzel (gondolom) az 3 kör alatt 7500, de magas erővel lehet 8000+ is, erre jön távfegyver, varázslat, miegymás. Egy draklennek van mondjuk 4700 ÉP-je max, varázslattal a 70-80%-os erősítés simán vállalható kellene legyen.
A harci körök számát amúgy kitartással tudod növelni (+20 VP regnből megvehető). Támadóvari (és teo/tau illetve egyéb tényezők) függvényében ez még simán tovább növelhető.
Jah és mi a jó fenét csinálsz még 220-on 63. szinten?


Az eseményekkel sokkal gyorsabban lép szintet, minthogy az amúgy megcsinálható küldetésekkel végezne. Vagy ha az nem szempont, csak a legyen meg a hajózás és húzz át Ryukura, akkor tényleg...
(Hivatkozott üzenet: [Spunk], 2023.07.15. 00:37)
 
8Spunk ::: 2023.07.15. 00:37  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Itt azért valami nem kerek. Jobb+bal kéz saccra olyan 2500 minimum amit sebzel (gondolom) az 3 kör alatt 7500, de magas erővel lehet 8000+ is, erre jön távfegyver, varázslat, miegymás. Egy draklennek van mondjuk 4700 ÉP-je max, varázslattal a 70-80%-os erősítés simán vállalható kellene legyen.
A harci körök számát amúgy kitartással tudod növelni (+20 VP regnből megvehető). Támadóvari (és teo/tau illetve egyéb tényezők) függvényében ez még simán tovább növelhető.
Jah és mi a jó fenét csinálsz még 220-on 63. szinten?
 
[1] [2]