Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[09:35] Erynome: Alaria: a zöld gomb 10 perc után vált pirosra csak, ha jól emlékszem
[22:58] Alaria: Tudom csak mar zold volt a letolto aztan "bepirosodott" azert esten kis panikba :)
[19:12] Erynome: Yoro: az gyors, de akkor fut a backup is, az a lassabb :)
[17:46] Yoro: Éjfélkor frissülnek az NJK-k, van aukciós nap, addig nincs letöltés.
[00:18] Alaria: Nah bekurbliztak csak szolni kell! :)
[00:17] Alaria: Na most megadta magat vagy mi?
[19:38] Ussuk_ki: Az arénát, arlénát és a garnélát is.
[19:37] Ussuk_ki: @Salle & @Alaria: Köszi! Igen, nyugati kövület, szopatnak, sokszor bukom az arlénát miattuk.
[15:48] Erynome: cabal: munkaidőben ilyen előfordul:)
[14:13] cabal: áll a letöltő...
[09:12] Salle: plusz mire esik addigra ezek simán mennek 50+ dvk-val is :)
[09:12] Salle: nem esik annyi hogy fordulónként használja.
[09:11] Salle: vagyis közelében sincs hogy eshessen neki egyáltalán gömb. és az is csak egyszer használatos ,
[09:09] Salle: q.halálgömb persze működhet, DE ha valaki így kérdezi, akkor tuti arénában szív még a 2 döggel,
[00:34] Alaria: quwarg halalgombbel esetleg
 
Jelenleg bejelentkezve:
torryl
1 felhasználó
 
Regisztrált:
1134 felhasználó
1477 karakter
Legutóbb: DrHappyFace
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0714%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]

Kalandozók Versenye (9. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


97kvib ::: 2021.04.22. 07:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
DVK-s erősítés nem növeli a pontot....
 
96Dras ::: 2021.04.22. 07:04  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hat legalabb a pontokat kene ugy beloni, hogy ne kelljen dvk a teljesiteshez, mert egy olyan karakternek aki frissen erkezett akarhova, ez mission impossible. Az elet sik extremitasairol mar nem is beszelve.
 
95Neal ::: 2021.04.21. 23:04  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ja és a pontverseny megnyerése nem érdekel, annyit szeretnék kihozni, hogy minden eventrészben meglegyen a 600 kill és a minimum pont a másik badgehez, bármennyi is lesz. És mindezt érdemi fordulókkal lelépve lehetőleg ( vagyis Résföldön ahol van még teljesítésre váró játékelem ), ha ez nem megoldható akkor átgondolom mik a lehetőségeim, a kardomba nem fogok dőlni.
De mindezt a JV-től hallva nem egy játékostárs által lehurrogva..
 
94Neal ::: 2021.04.21. 22:55  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
OK srácok értem ezt a vezérelvet, a beszólogatást mondjuk kevésbé.
Én meg azon a véleményen vagyok, hogy ha valamin lehet ötletelni, és kis befektetéssel jobbá tenni, akkor az nem időpocsékolás.

És itt nem hiszem el hogy az én 5 karim mellett nem ugyanígy érint kb 15-20 másik Neg síkost, Élet síkon kb minden átlag vagy nem sokkal erősebb karit ( 50% DVK nem fog menni nekik ) ill minden Víz síkon járót. Utóbbi 2 nem fogja tudni a minimumot se hozni pontban, a Neg síkot végzettek meg hadd haladjanak már a Résfölddel..

Mondjátok azt h nem megfelelő a megoldási javaslatom,
vagy mégjobb ->mondjatok jobbat, szívesen fogadom de azt plz ne, hogy kár róla beszélni is..
 
93Erynome ::: 2021.04.21. 22:35  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
-Én se okosítalak meg ha neked az a megfelelő út h elfogadod a V1 verziót és égeted a lemaradást, plz te se tedd visszafele mert én esetleg máshogy gondolom. A minden egyes kommentedben benne rejlő személyeskedést meg odamondogatást meg nem tudom hova tenni, lehet csak vicceskedni akarsz, valahogy nem jön most át.
A gátoljunk meg gáncsoljunk el bármi csiszolást - hozzáállást végképp nem értem, ha neked így is jó ah most van, meg úgy is ha változik akkor nem értem mi a gond, te jól jársz..


Poennak szantam, nekem tok mindegy ebben az eventben, hogy ki nyer, mint a korabbi nehany eventben is tok mindegy volt, a VV1-nel meg tepertem, csak kar volt:)

Elso gondolatom az volt, hogy hogy lehet kihozni a legtobbet a mostani eventbol es amit leirtam 2 megoldast, mindketto profi verzio programvaltoztatas nelkul is. Raadasul az egyikkel 10 fordulo alatt letudod az eventet:

Negativ Sikon kb. 14(15) masznivalot siman megcsinalsz 1 fordulo alatt, ebbol 8 egigero grok (7 szorny), 7 jeghasadek (6 szorny). Az fordulonkent 98 szorny, 6.1 fordulot kell lepni az egesz event alatt, pipa, en ezt nem erzem tragedianak, pedig kb annyi lemaradasom van, mint neked (ha nem kevesebb).
(Hivatkozott üzenet: [Neal], 2021.04.21. 20:42)
 
92Bruti ::: 2021.04.21. 22:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Neal, semmi ellensegeskedes szerintem. Ery probal mindig ugy jatszani ahogy van a szabaly. Ennyi
 
91Neal ::: 2021.04.21. 20:42  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Értem köszi aranyos vagy. Ezzel ugye kb azt mondod hogy a "világ" ( nevezzük ezt inkább csak egy játékon egy eventnek ) szabályai az etalon és elsőre tökéletesen van beállítva. Nehogy lehessen már észszerűen állítani/hangolni rajta az elején. Egy projekt/munka bármi is úgy szokott működni ugye hogy a V1 verzió a PONT, kész van, soha nincs finomhangolás, csiszolás rajta? Ja de..
Ami nem is baj, ezt kiemelem, ki tud elsőre tökéleteset/hibátlant alkotni?

En csak az eddigi event tapasztalatokbol indultam ki, a VV-t is az elso nap elmondtuk, hogy szar lett igy, tul sok tvp mindenkinek (1-es verzio), finomitottak rajta, VV2-ben mar jobb lett (2-es verzio), de az 1-ben nem volt valtozas, hiaba irtak tobben is az elso napon, hogy gaz. Arrol nem beszelve, hogy csirkeolazassal is lehetett nyerni benne, ezt is az elejen jeleztem, aztan semmi nem tortent, csak annyi, hogy megnyerted a csirkek halomra olesevel:))

Persze orulok, ha megoldodik es egy fuszalat se kell keresztbetegyek a most, RF-re beallitott karival, csak keves ra az esely, ezert kerestem alternativ megoldast, mert abbol 2 is van.


-Azért ebből ne általánosítsunk, hogy most mi hallgattatik meg, min csiszolnak még az elején, mert volt korábban negatív tapasztalat esetleg, amit példaként most kiragadsz. Előre elveted/leírod a finomhangolásra való lehetőséget. Lehet hogy 10 perc megoldani/állítani a számlálóm, pontszámításon és 2 hónapig faja minden, Nem éri meg beszélni róla, komolyan?.. Lehet hogy nem megoldható/túl sok munka, akkor ezt majd kommunikálják, de körbejártuk.

-Szerintem akkor járnék el rosszul ha nem jelezném a meglátásomat, megoldási ötlettel kiegészítve hanem utólag kárognék amikor elment már két hét az eventből vagy legyintve az egészre kimaradnék belőle. ( + más, hasonlóan gondolkodók esetleg ). Max nem történik nem változik semmi én meg eldöntöm hogy akkor ennek fényében mennyit kérek az egészből.

-Én se okosítalak meg ha neked az a megfelelő út h elfogadod a V1 verziót és égeted a lemaradást, plz te se tedd visszafele mert én esetleg máshogy gondolom. A minden egyes kommentedben benne rejlő személyeskedést meg odamondogatást meg nem tudom hova tenni, lehet csak vicceskedni akarsz, valahogy nem jön most át.
A gátoljunk meg gáncsoljunk el bármi csiszolást - hozzáállást végképp nem értem, ha neked így is jó ah most van, meg úgy is ha változik akkor nem értem mi a gond, te jól jársz..
(Hivatkozott üzenet: [Erynome], 2021.04.21. 18:43)
 
90Salle ::: 2021.04.21. 20:18  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
erősítés nélkül: 100 pontot saját síkon, 100/8 pontot RFen
200%-kal RF-en: 300/8
De ugye pontba csak az eventes erősítés számít, a DVK meg a RF-es tárgy erősítése nem.


Köszönöm a választ, de WUUUUT ???

1, 300% negatív síkról RFes szörny csak 400/8 /db pont? Vagyis 600 szörny az 30000 lenne vs. 75000/100000 ??
2, "eventes erősítés számít csak" ??? Ez az jelenti hogy ha be van állítva 300% dvk RF-re , akkor én 300 % on ölöm a szörnyeket, DE az első szörnyeknél csak 100/8 pontot kapok belőlük? Akkor pontokhoz ha bármennyit ölsz RF-en akkor az a lehető legrosszabb megoldás
- ez belekényszerít mindenkit hogy csak a saját síkján öljön - ha tud - mert ha bármennyit öl akkor már eleve nem lesz meg a pontok hiánya miatt a rúna

ÉF lévő karakteremmel (JV: 5869 utolsó 10+ fordulója pl. DVK nélkül is vicc DMG-k háló/dezi 5200 tau , maxos csökkentés mellett nem jön be több szörnyre fixen.. és most már van zulit csapda és mana sűrítés is) DVK 0 éppenhogy megy , vagyis ha a saját síkján megöli a 600 szörnyet 0 erősítéssel akkor nincs meg a rúnához szükséges pont, a 30-50% esélytelen most egy másznivaló, az esetleges RF stratégia pedig szintén nem hozna így annyi pontot hogy meglegyen a rúna a korábbiak szerint?
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2021.04.21. 15:45)
 
89Pjtor ::: 2021.04.21. 19:36  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Viz sikos karival nincs mas lehetosegem, mint alacsony pontszamert olni az unalomig ismert szornyeket.
 
88Vaskalap (#1550) ::: 2021.04.21. 18:55  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nyugaton káoszportált nem engedte.
 
87Erynome ::: 2021.04.21. 18:43  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Értem köszi aranyos vagy. Ezzel ugye kb azt mondod hogy a "világ" ( nevezzük ezt inkább csak egy játékon egy eventnek ) szabályai az etalon és elsőre tökéletesen van beállítva. Nehogy lehessen már észszerűen állítani/hangolni rajta az elején. Egy projekt/munka bármi is úgy szokott működni ugye hogy a V1 verzió a PONT, kész van, soha nincs finomhangolás, csiszolás rajta? Ja de..
Ami nem is baj, ezt kiemelem, ki tud elsőre tökéleteset/hibátlant alkotni?


En csak az eddigi event tapasztalatokbol indultam ki, a VV-t is az elso nap elmondtuk, hogy szar lett igy, tul sok tvp mindenkinek (1-es verzio), finomitottak rajta, VV2-ben mar jobb lett (2-es verzio), de az 1-ben nem volt valtozas, hiaba irtak tobben is az elso napon, hogy gaz. Arrol nem beszelve, hogy csirkeolazassal is lehetett nyerni benne, ezt is az elejen jeleztem, aztan semmi nem tortent, csak annyi, hogy megnyerted a csirkek halomra olesevel:))

Persze orulok, ha megoldodik es egy fuszalat se kell keresztbetegyek a most, RF-re beallitott karival, csak keves ra az esely, ezert kerestem alternativ megoldast, mert abbol 2 is van.
(Hivatkozott üzenet: [Neal], 2021.04.21. 18:17)
 
86játékvezető ::: 2021.04.21. 18:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Neal, peace... Holnapig átgondoljuk, megnézzük, mit tehetünk... Nem akartam 3 perc alatt eldönteni vmit...
 
85Neal ::: 2021.04.21. 18:17  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Már oda is kényszerülök a jelenlegi megoldással ( Neg síkra ), tényleg nem érthető a probléma, én fogalmazok nehézkesen vagy szándékosan kerülnek ignorálásra a hozzászólásaim egyes részei?

Ertem mit mondasz es meg is ertem, hiszen ugyanebben a helyzetben vagyok, ha a pontverseny erdekel, akkor az a 2 lehetoseg van, amit irtam, ha nem erdekel a pont, akkor meg tok mindegy mit csinalsz, a minimal pontod ugyis meglesz RF-en is.

Amit irtam is, csak ezek szerint ignoraltad, futo eventbe ilyen mertekben belenyulni nem szoktak, ne vard el, tok at kell irni hozza az egeszet szerintem. A JV is a tobbire kert velemenyt, nem a maszokasra. A maszokas megoldhato most is hogy max pontos legyel, en hajlok az "RF-en maradok es fordulonkent 2-t kaoszportalozok Neg sikon" verziora, ugyis max pontos leszek es nem kell lemondanom az RF-es turasrol (most is igy van beallitva a karim, hogy csak kutatnivalokba megy, maszni csak V 323-mal maszik, ezt a 2-t most atrakom arra a fordulomennyisegre, amig azt az eventet nem maxolom ki, a max meg mindenkinek 600 kill, szamolhato, nem huzodik el hosszan). Altalaban megoldas-orientalt vagyok, nem a vilag szabalyait igazitom az eletemhez, hanem forditva:D


Értem köszi aranyos vagy. Ezzel ugye kb azt mondod hogy a "világ" ( nevezzük ezt inkább csak egy játékon egy eventnek ) szabályai az etalon és elsőre tökéletesen van beállítva. Nehogy lehessen már észszerűen állítani/hangolni rajta az elején. Egy projekt/munka bármi is úgy szokott működni ugye hogy a V1 verzió a PONT, kész van, soha nincs finomhangolás, csiszolás rajta? Ja de..
Ami nem is baj, ezt kiemelem, ki tud elsőre tökéleteset/hibátlant alkotni?
Csak ekkor nem a játékosnak kéne odakummantani az orra alá hogy minek vannak még módosítási igényeid, netalán ötleteid is miért nem kussolsz és fogadod el úgy ahogy van? Biztos én vagyok rosszul kódolva ezügyben..

Futó eventbe belenyulni -> bakker most indult, mikor ha nem az első napon lehet még hangolni valamin?

Ezt nem a JVnek szántam hanem Ery hozzászólására, csak a pontosítás végett, nehogy félreértés legyen.

Elég lenne ennyi reakció is akár:
igen olvastuk, értjük is a problémát, de amit javasolsz, sry de nem megvalósítható/túl sok munka lenne/van jobb ötletünk, csináljuk is már stb...
Aztán ennek fényében mérlegelem hogy mit csináljak, mi éri így meg nekem. De nem akkor jövök okoskodni amikor már elment az eventből 2 hét, és már kb nem lehet változtatni.
(Hivatkozott üzenet: [Erynome], 2021.04.21. 17:51)
 
84pterois ::: 2021.04.21. 18:09  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Egyébként KF-en ha már a sziránusz falvakba be tud teleportálni valaki, akkor véletlenül az egyik grok megközelíthető városi teleporttal is. Ahogy néztem a térképet van ez így negatív síkon is (690,119). Így viszont beleférhet nektek egy teleport + lemozgás a 2 káoszportál mellé?
 
83Erynome ::: 2021.04.21. 17:51  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Már oda is kényszerülök a jelenlegi megoldással ( Neg síkra ), tényleg nem érthető a probléma, én fogalmazok nehézkesen vagy szándékosan kerülnek ignorálásra a hozzászólásaim egyes részei?

Ertem mit mondasz es meg is ertem, hiszen ugyanebben a helyzetben vagyok, ha a pontverseny erdekel, akkor az a 2 lehetoseg van, amit irtam, ha nem erdekel a pont, akkor meg tok mindegy mit csinalsz, a minimal pontod ugyis meglesz RF-en is.

Amit irtam is, csak ezek szerint ignoraltad, futo eventbe ilyen mertekben belenyulni nem szoktak, ne vard el, tok at kell irni hozza az egeszet szerintem. A JV is a tobbire kert velemenyt, nem a maszokasra. A maszokas megoldhato most is hogy max pontos legyel, en hajlok az "RF-en maradok es fordulonkent 2-t kaoszportalozok Neg sikon" verziora, ugyis max pontos leszek es nem kell lemondanom az RF-es turasrol (most is igy van beallitva a karim, hogy csak kutatnivalokba megy, maszni csak V 323-mal maszik, ezt a 2-t most atrakom arra a fordulomennyisegre, amig azt az eventet nem maxolom ki, a max meg mindenkinek 600 kill, szamolhato, nem huzodik el hosszan). Altalaban megoldas-orientalt vagyok, nem a vilag szabalyait igazitom az eletemhez, hanem forditva:D
(Hivatkozott üzenet: [Neal], 2021.04.21. 14:55)
 
82Spunk ::: 2021.04.21. 16:58  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A Föld síknak gigászi alagútjai vannak... Gondold el, sziklavárak férnek el benne, és 10 m-es óriások sem érik el a plafont... :)

De mégsem lehet repkedni jokonbiával, mert a "szűk" járatban nem lehet navigálni a seprűvel.
A résföldes dolgot nem értem egyébként. Elvileg a karakter max. X koordinátáját veszi figyelembe a program, akkor mi a gond, valaki el tudja magyarázni? Vagy az a gond, hogy KF-nek számolja és zéró pontot adnak?
KF előtt (főleg nyugaton, de akár K/220) nem tudom mennyire indokolt ez a ritkás fektetés.
A többségek nincs káoszportál, vagy akár tudati teleport, de még tiltott sem feltétlenül. A lélekharang/lélekcsengő is szintkorlátos (lvl 40), lehet ezeken lemaradást égetni rendesen. Értem, hogy aki arra jár annak potenciálisan van lemaradása, de vajon akarja is égetni? Egy lvl 20-40 karinak van mondjuk egy darab tiltott teleportja, akkor (ha szerencséje van) 2 mászóka útba esik, argumbigyóval fordulónként 10 szörny, cserébe nem halad a küldikkel. Vagy halad, de akkor meg az eventtel nem. (nem vagyok érdekelt, de elképzelem a szitut és nem lennék a kiskarisok helyében).
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2021.04.21. 13:39)
 
81Kadera ::: 2021.04.21. 16:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
OMEGA KRISTÁLY (2631. TÁRGY)
A különböző szilánkokért cserébe egy, a szivárvány minden színében pompázó kristályt kaptál a relikviagyűjtőtől. Hasznos tulajdonsága egyből megnyilvánul, amikor az első mászóhelyre felmászol kutakodni. Minden szörny legyőzéséért, amivel a mászóhelyeken találkozol, +1% TP-t kapsz. Több kristály hatása összeadódik, egészen 50 darabig.
 
80Pjtor ::: 2021.04.21. 15:53  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az megoldhato lenne, hogy RF-en RF moncok jojjenek a grokban? KF-elementalokat olni nem tul izgalmas.
Viz sikoskent jelenleg tokmindegy hol csinalom, KF -RF ugyanazok a moncok, pontszamban meg igyis-ugyis alacsony.
 
79játékvezető ::: 2021.04.21. 15:45  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
erősítés nélkül: 100 pontot saját síkon, 100/8 pontot RFen
200%-kal RF-en: 300/8
De ugye pontba csak az eventes erősítés számít, a DVK meg a RF-es tárgy erősítése nem.
 
78Salle ::: 2021.04.21. 15:36  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Tesztelte azt egyébként vki, hogy erősítés nélkül az 5-5 szörny mennyi pontot ér a saját síkján (mondjuk Neg.Sík 50-100% ) vs. RF 200/300% ?
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]