Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[12:55] pterois: és micsoda meglepivel indult újra :)
[10:39] játékvezető: Újraindult a táplálás.
[09:27] játékvezető: Leállítom a táplálót kicsit hosszabb időre.
[09:21] Salle: éjfél körül léptem 2+1 kört, nem volt semmi probléma
[21:54] Roante: Visszaigazolas nekem jott. Leptem ma 4 fordulot, igy nem tudom, h az megjon-e.
[20:47] Mad: Már megvolt a 2. is :(
[20:45] Salle: küldd el még egyszer, hátha csak benyelte a letöltő az UL-t. Szokta néha. Most elvileg zöld út van.
[20:38] Mad: Sziasztok! Ti megkapjátok a fordulótokat? 2 órája küldtem el, de semmi nem jött azóta
[20:12] Yoro: Vagy gyorsabbra. :)
[14:16] Pjtor: kisse megkesve, de megjott az olimpiai kuldonc. jo lenne lecserelni a tintacsigat valami modernebbre
[19:59] Biborhold: Ebben a formában még egy darabig folymatban is lesz. Lassan haladunk azokkal a rombolásokkal.
[20:03] karonfoll: kk
[17:42] Yoro: Június 11. 15 óra, de még a hírnök se jött.
[17:34] karonfoll: mi az olimpia jelentkezési határidő?
[15:28] neosaman: Akkor még egy darabig pihengetek :)
 
Jelenleg bejelentkezve:
Roante, torryl, praater
3 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1466 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] ... [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] ... [35]

Toronyháború 2. (21. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


285Dess ::: 2013.04.25. 16:01  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hogy is van, ha nem találok a fegyverrel az egész csata alatt, az nem fejleszt semmit, igaz?

Ha találsz, akkor sem.
(Hivatkozott üzenet: [Blueberry], 2013.04.25. 15:06)
 
284Dess ::: 2013.04.25. 15:52  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Így páros, Dess

A pörkölt nem beszél!
(Hivatkozott üzenet: [Nyul], 2013.04.25. 15:51)
 
283Nyul ::: 2013.04.25. 15:51  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
"vki egyszer abból akart szakdolgozatot/doktorit irni, hogy miért páros mindeninek a pulzus-száma (szívverés /perc). állítólag már egész jól haladt a téma, amikor ráeszméltek hogy a módszer: fél percig mérik, aztán x2..." Így páros, Dess
 
282Manus ::: 2013.04.25. 15:49  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ha 1 nap alatt 5-szor sikeresen vedekezek, van ra jo esely, hogy semmi bonuszt nem kapok, hiszen leginkabb kiuteses gyozelmek tortennek. Igy sajnos nem segit a fenti keplet.

Azt javaslom, hogy minimum benntoltott napnyi bonuszt kapjon az ember. Tehat, ha 1 napig bennvan, akkor kilepeskor minimum 1 bonusz legyen, fuggetlenul a csatak szamatol. Tobb bonusz lehet, ha makja van, vagy viszonylag erosebbek ellen vedi a helyet.
(Hivatkozott üzenet: [MIvan], 2013.04.25. 15:10)
 
281Dess ::: 2013.04.25. 15:47  Felhasználó ignorálásaVálasz erre

Yep, így van. Magas szakértelemnél, ahol már csak esély van a fejlődésre, ott az esélyt dupláztuk.


Ok, akkor csak fogalmazási hiba. Mert a dupla fejlődés, és a dupla esély a fejlődésre marhára nem ugyanaz.
(Hivatkozott üzenet: [MIvan], 2013.04.25. 15:46)
 
280MIvan ::: 2013.04.25. 15:46  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
5%-ot fejlodtel a forduloban, 2-t egy kalandozotol

Egyebkent szerintem a dupla fejlodes az azt jelenti hogy ha 10%od lenne hogy fejlodsz, 20% van egy csataban, meg stb. Nemhiszem hogy 4%os fejlodhetnel, 2-t jobbkez 2-t balbol.... tulzas lenne

Yep, így van. Magas szakértelemnél, ahol már csak esély van a fejlődésre, ott az esélyt dupláztuk.
(Hivatkozott üzenet: [Bruti], 2013.04.25. 15:38)
 
279Dess ::: 2013.04.25. 15:42  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ja, reggel még betévedhet valaki...
 
278Dess ::: 2013.04.25. 15:41  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Másik kérdésem: mi lesz most velem? Hiszen holnap reggel már nem lesz ez a torony a térképen, ergo senki nem fog bejönni ide...
 
277Dess ::: 2013.04.25. 15:39  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az első 10 szörnyből meg szokott lenni a fvszk fejlődés. Nem 60-ból.
 
276Dess ::: 2013.04.25. 15:38  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
5%-ot fejlodtel a forduloban, 2-t egy kalandozotol

Ne basszál fel.
(Hivatkozott üzenet: [Bruti], 2013.04.25. 15:38)
 
275Bruti ::: 2013.04.25. 15:38  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
5%-ot fejlodtel a forduloban, 2-t egy kalandozotol

Egyebkent szerintem a dupla fejlodes az azt jelenti hogy ha 10%od lenne hogy fejlodsz, 20% van egy csataban, meg stb. Nemhiszem hogy 4%os fejlodhetnel, 2-t jobbkez 2-t balbol.... tulzas lenne
 
274Dess ::: 2013.04.25. 15:37  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
6+ lehetséges 2 + lehetséges 2 + lehetséges 2... vége hogy lehet páratlan?
 
273Dess ::: 2013.04.25. 15:36  Felhasználó ignorálásaVálasz erre


Ez a gond.

De nem fixen fejlodsz, ha 0-t fejlodsz annak a duplaja is 0:)


A páratlan számot magyarázd meg a duplával.
(Hivatkozott üzenet: [Erynome], 2013.04.25. 15:34)
 
272Bruti ::: 2013.04.25. 15:36  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Azaz fordulo alatt fejlodhetsz 6%ot. A 4 csatabol meg fejlodhettel volna 3-at es 1et fejlodtel. Mi ezzel a gond?

Ha a fegyverszakértelem a terület maximumja alatt van, akkor a csata a fegyverszakértelmet duplán fejleszti, és nem számít bele a fegyverszakértelem 1 fordulós korlátjába.

Ez a gond.


Na akkor valaki valamit nem ert. Lehet en
- 6% a fordulonkenti korlatod
- kalandozocsata megy e fole is, random dupla esellyel
- 1%nal jott be az eselyed, ezert ennyit kaptal ebbol
- 9% fole sehogy se mehetnel, ha 5 csatanal 2-2-2-2%ot fejlodnel sem
 
271Erynome ::: 2013.04.25. 15:34  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ha a fegyverszakértelem a terület maximumja alatt van, akkor a csata a fegyverszakértelmet duplán fejleszti, és nem számít bele a fegyverszakértelem 1 fordulós korlátjába.

Ez a gond.


De nem fixen fejlodsz, ha 0-t fejlodsz annak a duplaja is 0:)
(Hivatkozott üzenet: [Dess], 2013.04.25. 15:33)
 
270Dess ::: 2013.04.25. 15:34  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ha jól értem, akkor mondjuk 5 kalandozócsatám volt, ahol találtam is.
Ez az 1%-ot duplázta volna. Azaz +10%. De mivel csak a 6% fele mehet rá, az +3%. Azaz a vége 9%.
 
269Dess ::: 2013.04.25. 15:33  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Azaz fordulo alatt fejlodhetsz 6%ot. A 4 csatabol meg fejlodhettel volna 3-at es 1et fejlodtel. Mi ezzel a gond?

Ha a fegyverszakértelem a terület maximumja alatt van, akkor a csata a fegyverszakértelmet duplán fejleszti, és nem számít bele a fegyverszakértelem 1 fordulós korlátjába.

Ez a gond.
(Hivatkozott üzenet: [Bruti], 2013.04.25. 15:32)
 
268Bruti ::: 2013.04.25. 15:32  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Azaz fordulo alatt fejlodhetsz 6%ot. A 4 csatabol meg fejlodhettel volna 3-at es 1et fejlodtel. Mi ezzel a gond?
 
267Dess ::: 2013.04.25. 15:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Tehát, adott 5 tornyos kalandozócsata + egy 59 mobos forduló: fejlődés 7% ököl.

Ha a kicsiket gyepalod nem jol fejlodsz:)


Basszics. Ne mond hogy azok nem számítanak? Csak Stone adott volna +1%-ot? Akkor szar a rendszer!
(Hivatkozott üzenet: [Erynome], 2013.04.25. 15:30)
 
266Erynome ::: 2013.04.25. 15:30  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Tehát, adott 5 tornyos kalandozócsata + egy 59 mobos forduló: fejlődés 7% ököl.

Ha a kicsiket gyepalod nem jol fejlodsz:)
(Hivatkozott üzenet: [Dess], 2013.04.25. 15:29)
 
[1] ... [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] ... [35]