Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[12:55] pterois: és micsoda meglepivel indult újra :)
[10:39] játékvezető: Újraindult a táplálás.
[09:27] játékvezető: Leállítom a táplálót kicsit hosszabb időre.
[09:21] Salle: éjfél körül léptem 2+1 kört, nem volt semmi probléma
[21:54] Roante: Visszaigazolas nekem jott. Leptem ma 4 fordulot, igy nem tudom, h az megjon-e.
[20:47] Mad: Már megvolt a 2. is :(
[20:45] Salle: küldd el még egyszer, hátha csak benyelte a letöltő az UL-t. Szokta néha. Most elvileg zöld út van.
[20:38] Mad: Sziasztok! Ti megkapjátok a fordulótokat? 2 órája küldtem el, de semmi nem jött azóta
[20:12] Yoro: Vagy gyorsabbra. :)
[14:16] Pjtor: kisse megkesve, de megjott az olimpiai kuldonc. jo lenne lecserelni a tintacsigat valami modernebbre
[19:59] Biborhold: Ebben a formában még egy darabig folymatban is lesz. Lassan haladunk azokkal a rombolásokkal.
[20:03] karonfoll: kk
[17:42] Yoro: Június 11. 15 óra, de még a hírnök se jött.
[17:34] karonfoll: mi az olimpia jelentkezési határidő?
[15:28] neosaman: Akkor még egy darabig pihengetek :)
 
Jelenleg bejelentkezve:
Tyr Rigel, Bonyok
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1132 felhasználó
1466 karakter
Legutóbb: Pakmara
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9160%
Annak98.0334%
FlyXan96.2769%
Yoro96.0499%
Zka95.1130%
skaven94.3511%
Amanda93.4405%
Balu92.5837%
Koc92.5644%
Spirit91.7473%
Vissza a hírekhez!
[1] ... [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] ... [35]

Toronyháború 2. (17. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


365Miko ::: 2013.04.29. 20:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
de, attól, hogy egyetértek, lehetne táposabb az esemény, a f*szolást hagyjátok már a TP-vel, mivel a pléjerek óriási %a érdekes módon a Krónikákra utazik amint lehet. az az 1% persze mindent visz, itt +1-5% meg semmi...

Nem írtam, hogy semmi, csak annyit, hogy nem váltja meg a világot!

Még annyi lemaradt, hogy köszi a fejlesztést, én mindennel együtt nagyon élvezem!
(Hivatkozott üzenet: [McS], 2013.04.29. 20:26)
 
364McS ::: 2013.04.29. 20:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Más kérdés, hogyha túl nagy tápot adtok, az meg azokkal szemben nem fair, akik hűségesen játszottak folyamatosan és a játékhéthez közeli fordulószámon állnak.

sztem és a voks szerint páran vagyunk, akik jelenleg nem kapnak mindenre/semmire +fegyverszaki fejlődést. mivel 105-ös szakit ha elér vki, utána Ő sem kap, sztem mások nevében is ki merem jelenteni, hogy kb. mindegy, alatta milyen +növekedés van, lehetne sokkal drasztikusabb is (105 felett meg lehetne +FNO ;)

de, attól, hogy egyetértek, lehetne táposabb az esemény, a f*szolást hagyjátok már a TP-vel, mivel a pléjerek óriási %a érdekes módon a Krónikákra utazik amint lehet. az az 1% persze mindent visz, itt +1-5% meg semmi...
(Hivatkozott üzenet: [Miko], 2013.04.29. 20:10)
 
363Miko ::: 2013.04.29. 20:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Miért túl karcsú? 5 csata, elvernek mint szódás a lovát, ezért cserébe kapsz:
4 % TP és k,incsker köv fordulóra. (várható értékben 80 % eséllyel kalkulálva)
Harmada TP-t annak, mintha megverted volna mint az 5 tápállatot. Ez nem kevés TP szerintem.
+ bónusz fegyverszaki fejlődés a fordulói korlát felett.

Mibe került mindez?
5 parancs
5 DEM
1 városi teleport...



Az a baj, hogy sokszor vagy befigyelek előbb egy üres helyre, vagy véletlenül összefutok egy nálam is gyengébbel és ilyenkor beállok, majd onnan egyből kicsapnak.

Event kezdete óta majd minden táplálásnál léptem, az új szabályok szerint kb így fog kinézni a mérleg:

1. Kb 3-4% plusz kincskeresés: ha csak a szörnyekből jövő cuccokra hat, akkor semmit nem ér, ha a kutatni/másznivalókban is növeli a tapos cuccra az esélyt, akkor egész jó. Mi a helyzet ezzel?

2. Plusz 3-4% Tp: ez kb 3-400.000 jelent összeadva a kb 3 csatából szerzett 200.000-rel összesen 5-600.000 TP nem váltja meg a világot.

3. Fegyverszakértelem fejlődés: ez tápos.

Ezért cserébe be kell áldozni:

Kb 7- parancshely kis készüléssel. (sajnos szabad makróm nincs)
1 mozgás. (kör elején ki)
20-30 TVp
És jó eséllyel meglopnak.


Összességében szerintem megéri, de úgy gondolom, hogy annyira nem erős, hogy emiatt sokan elkezdjék a játékot úgy, mint a quwarg inváziónál.
Más kérdés, hogyha túl nagy tápot adtok, az meg azokkal szemben nem fair, akik hűségesen játszottak folyamatosan és a játékhéthez közeli fordulószámon állnak.

Én csak leírtam a tapasztalatokat, Nektek kell mérlegelni…
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2013.04.29. 15:05)
 
362Spunk ::: 2013.04.29. 19:55  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Arra gondolt szerintem, hogy eladni nem fogjuk tudni a zsákmányt - bár ezzel nem az eladót, hanem a vevőt szabotálja, kvázi pont nem nekünk tesz keresztbe, plusz AH-n kívül is el lehet passzolni az árut.
De szerintem Nyulniak csak szar napja volt, majd alszik rá egyet aztán máris rózsaszínben látja a világot.
 
361Nikimanó (#1703) ::: 2013.04.29. 19:35  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Gratulálok, akkor
1. többet lépő nyúl nem lesz a TF-en
2. de nyugdíjas koromig nem vesz egy tolvaj se aukción keresztül semmit mert oda fogok járni szabotálni kétnaponta délután :-))))



Mit vennék aukción amit nem kapok meg a többi karitól

Nyuszi vagy...nekem a tolvajomnak is sziránusz kísértete van.
(Hivatkozott üzenet: [Nyul], 2013.04.29. 19:29)
 
360Nyul ::: 2013.04.29. 19:29  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Gratulálok, akkor
1. többet lépő nyúl nem lesz a TF-en
2. de nyugdíjas koromig nem vesz egy tolvaj se aukción keresztül semmit mert oda fogok járni szabotálni kétnaponta délután :-))))
 
359Nikimanó (#1703) ::: 2013.04.29. 19:21  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Abba ne merje senki hagyni a tornyozást

Én most fogom megtenni, holnap EK 3 2 -vel beállok oda mindegyik karimmal, ahova nem éri meg jönnötök, aztán lopkodjátok szépen egymástól a lótakarókat meg a légiós hátizsákokat.


Az EK 3 2-őt még kb. 200 tu befejlesztés idejéig érdemes használni.Aztán kész az új képességünk.
(Hivatkozott üzenet: [Nyul], 2013.04.29. 19:18)
 
358Nyul ::: 2013.04.29. 19:18  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Abba ne merje senki hagyni a tornyozást

Én most fogom megtenni, holnap EK 3 2 -vel beállok oda mindegyik karimmal, ahova nem éri meg jönnötök, aztán lopkodjátok szépen egymástól a lótakarókat meg a légiós hátizsákokat.
(Hivatkozott üzenet: [albertus], 2013.04.29. 16:48)
 
357Nikimanó (#1703) ::: 2013.04.29. 16:48  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Abba ne merje senki hagyni a tornyozást
 
356Erynome ::: 2013.04.29. 16:39  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sajnalom. Reszemrol siras abbahagyva. Tudom sok melo volt ez egesszel, es szar lehet hogy csak rinyalunk. Koszi az esemenyt!
De perpill ez eletkeptelen reszemrol.


En holnap kiprobalok par dolgot meg, aztan ha nem lesz fejlodes elmegyek kicsiket verni SF-re:) Egyedul KF-en nagyon durva az ollo a karakterek kozott, az a 80-100 szint kulonbseg az adott teruleten egyaltalan nem tervezheto, de ez nem az esemeny hibaja:(
(Hivatkozott üzenet: [Bruti], 2013.04.29. 16:25)
 
355Bruti ::: 2013.04.29. 16:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Lehet inkabb belehuztok a KF-be es oda megyek kopogni, ott legalabb hasznalhatobb TP-t kapnek a semmiert, fegyverszaki gyak sehol sem fejlodhet

Nem kapnal:)) En pattogok 96. szintu karival KF-en ugy, hogy nem talalok el senkit kozelharcban, 59-81k tp jott, Manus volt a legtobb a 81k-val.


Sajnalom. Reszemrol siras abbahagyva. Tudom sok melo volt ez egesszel, es szar lehet hogy csak rinyalunk. Koszi az esemenyt!
De perpill ez eletkeptelen reszemrol.
(Hivatkozott üzenet: [Erynome], 2013.04.29. 16:24)
 
354Erynome ::: 2013.04.29. 16:24  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Lehet inkabb belehuztok a KF-be es oda megyek kopogni, ott legalabb hasznalhatobb TP-t kapnek a semmiert, fegyverszaki gyak sehol sem fejlodhet

Nem kapnal:)) En pattogok 96. szintu karival KF-en ugy, hogy nem talalok el senkit kozelharcban, 59-81k tp jott, Manus volt a legtobb a 81k-val.
(Hivatkozott üzenet: [Bruti], 2013.04.29. 16:17)
 
353Bruti ::: 2013.04.29. 16:17  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
jogos ;) az nem fejlődhet, ez McS volt... (megvolt az 5 csata is, 5 táplálás alatt, ez sem volt vészes)

megkerestem a dobóm elvileg fejlődhetett volna, de ugyanannyi (mind az 5x dobtam és mind az 5x talált is)


Jelenleg ugy nezem csak tamado csataban van fegyverszaki fejlodes bonusz. Vedo absz. semmit sem er.
A legnagyobb gondom:
- 220as toronyba, elso embert kiutom es beulok: se csata se tap, 1x johet +1% fvszaki
- ryukus torony ures, elsore beulnek
- SF-es torony, senkit sem talalok el, ledobnak, 0 fejlodes, esetleges kincsker bonusz lehetoseggel
- azaz vagy beulok, vagy nem, de tokmindegy mert ahova beulok ott nicns csata, de fegyverszaki se
Lehet inkabb belehuztok a KF-be es oda megyek kopogni, ott legalabb hasznalhatobb TP-t kapnek a semmiert, fegyverszaki gyak sehol sem fejlodhet
(Hivatkozott üzenet: [McS], 2013.04.29. 15:50)
 
352janek ::: 2013.04.29. 16:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Manus szemszogebol:

égisten kopjájával néhány helyen meghorzsolod Yuin Huff testét. (20 támadással 3066 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+675 életerő). (bőre védelmezi.) Vízelementálod támad.

Yuinebol ua:
sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Jégisten kopjájával Manus néhányszor megkarcolja a jobb lábadat. (20 támadástól 2906 életpontot


Erdekes
 
351McS ::: 2013.04.29. 15:50  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
jogos ;) az nem fejlődhet, ez McS volt... (megvolt az 5 csata is, 5 táplálás alatt, ez sem volt vészes)

megkerestem a dobóm elvileg fejlődhetett volna, de ugyanannyi (mind az 5x dobtam és mind az 5x talált is)
 
350Bruti ::: 2013.04.29. 15:47  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
szal' működik az....

Es a fegyverszakertelmed mennyit fejlodott ezen a 2 vedo csatan? Tippre 0-t.
Eddig is a fegyverszakertelem volt a kerdes (beholder, statisztika, megkeresed magad, es ugyanannyit fog mutatni mint az elozo fordulo vegen, nem lattam sehol mast)
(Hivatkozott üzenet: [McS], 2013.04.29. 15:44)
 
349McS ::: 2013.04.29. 15:44  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
6 támadó csata - 3% vágó, 3% lövő
8 védő csata - 0% fejlődés


Táborozásod 3. napján meg kell védened a helyedet A versengés tornyában.
Megmondja a nevét: Gronkh.
Ezúttal győztél, így a toronyban maradsz. 244573 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 3% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.

Táborozásod 3. napján meg kell védened a helyedet A versengés tornyában. Büszkén kiáltja, az ő neve Miko Jamadzsi.
Továbbra is te maradsz a toronyban. 193579 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 3% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.

szal' működik az....
(Hivatkozott üzenet: [Bundás Süsin], 2013.04.29. 12:59)
 
348McS ::: 2013.04.29. 15:41  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Miért túl karcsú? 5 csata

ööö, ez melyik toronyban van?

egyébként én nyomni fogom "ingyé'" is, mert tetszik, de, hogy hosszú legyen, belekezdek...

A TF hattyútánca rég elkezdődött, elkezdtek döglendeni a pléjerek. Erre Rátok bízták a TF-et és történt "némi" változás.
Meggyőződésem, hogy nem véletlenül jött vissza ennyi játékos és lett újra aktív a TF. Sok apró új szabály, módosítás, fejlesztés következménye a dolog. De az i-re a pontot a quwarg invázió tette fel.
Lett egy olyan event, amiben elhitte mindenki, hogy "utol tudja érni" a sok éve játszókat, illetve és/vagy látta, hogy gyorsított tempóban fejlődik, élvezi a játékot, magas a sikerindex élmény stb.
Most van/lett még egy event, amiért - bár sose'jósemmisesenkinek - mégis roppant hálásak vagyunk.
A kérdés viszont az, hogy mi a cél?
A játékosok nagy része újra tápolni szeretne, hasonlóan a kvargok invázióhoz. Ehhez keresi most mindenki az utat és ezért születnek a "kevés a táp" kommentek (én is keresem, ok, ha nem lesz, akkor is tolom majd, de keresem...)
Nekem baromira tetszik, hogy az kap nagyobb szeletet a tortából, aki épp sovány. Végre, ide is eljutottunk 20 év alatt, ezzel nyer sztem a közösség a legtöbbet (ugyanaz, mint a magyar foci: franc se néz végig egy 1 gólos előnyért hátul ténfergő grundfocit, mikor kikaphatunk egy kemény-harcos meccsen is 5-3-ra, de odatettük magunkat... szal' én örülök, ha sok erős kari lesz).
De visszatérve az eredeti dologhoz: ha "fun" eseménynek szántátok, akkor mindegy hány %-ot ad és kinek, közelítünk a végső megoldáshoz.
Ha viszont a visszatért pléjereknek készült quwargoshoz mérten, de más módon tápolódni ÉS hátha még behúz néhány játékost eventnek, akkor szerintem egy kicsit még gyúrjunk rajta.
Gondolatok: - mindig legyen találat közelharcnál, elég az 1 támadással 1-et, de legyen esély fejlődni, akinek kell.
- a kalandozók közti különbségnek megfelelően adjon "tápot" 1-3% közt (lvl 160 ver lvl 80-at, az +3% a vesztesnek, lvl 160 vs lvl 150 csak 1% stb.)
- kicsit még nagyobb eséllyel kapjon harcot az ember és ha lehet próbáljon meg szintben/tápfaktorban kicsit hozzá közelebbi karit választani (bekukkant az ember a szobába, látja ott alszik egy ufo, inkább benéz a többibe és mást próbál meg hátbaszúrni. ha nincs senki, jó az ufó is, vagy egy üres szoba...)

Részemről akárhogy is lesz és kösz a gyors interakciót ezzel kapcsolatban!
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2013.04.29. 15:05)
 
347játékvezető ::: 2013.04.29. 15:30  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Fegyverszaki altalaban nicns mert ledobnak/lelonek/nem talalod el

Ha ledobnak/lelőnek, de te is találtál 1 lövedékkel, akkor már van plusz fejlődés a távolsági fvszakértelmedre...
(Hivatkozott üzenet: [Bruti], 2013.04.29. 15:23)
 
346Bruti ::: 2013.04.29. 15:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Miért túl karcsú? 5 csata, elvernek mint szódás a lovát, ezért cserébe kapsz:
4 % TP és k,incsker köv fordulóra. (várhatóü értékben 80 % eséllyel kalkulálva)
Harmada TP-t annak, mintha megverted volna mint az 5 tápállatot. Ez nem kevés TP szerintem.
+ bónusz fegyverszaki fejlődés a fordulói korlát felett.


4% tp azert az ilyen optikai tuning, de pozitiv az biztos
4% kincsker az hasznos lehet, de nem minden forduloban kell
TP az egyetlen fix ami mindig jol jon
Fegyverszaki altalaban nicns mert ledobnak/lelonek/nem talalod el
(Hivatkozott üzenet: [játékvezető], 2013.04.29. 15:05)
 
[1] ... [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] ... [35]