Ghalla Népe

[vendég] o Adatlapod o Változáslista o HIBA! o Szabályzat o FAQ
Csevegőszoba >>
Szólj be itt:
  
[09:35] Erynome: Alaria: a zöld gomb 10 perc után vált pirosra csak, ha jól emlékszem
[22:58] Alaria: Tudom csak mar zold volt a letolto aztan "bepirosodott" azert esten kis panikba :)
[19:12] Erynome: Yoro: az gyors, de akkor fut a backup is, az a lassabb :)
[17:46] Yoro: Éjfélkor frissülnek az NJK-k, van aukciós nap, addig nincs letöltés.
[00:18] Alaria: Nah bekurbliztak csak szolni kell! :)
[00:17] Alaria: Na most megadta magat vagy mi?
[19:38] Ussuk_ki: Az arénát, arlénát és a garnélát is.
[19:37] Ussuk_ki: @Salle & @Alaria: Köszi! Igen, nyugati kövület, szopatnak, sokszor bukom az arlénát miattuk.
[15:48] Erynome: cabal: munkaidőben ilyen előfordul:)
[14:13] cabal: áll a letöltő...
[09:12] Salle: plusz mire esik addigra ezek simán mennek 50+ dvk-val is :)
[09:12] Salle: nem esik annyi hogy fordulónként használja.
[09:11] Salle: vagyis közelében sincs hogy eshessen neki egyáltalán gömb. és az is csak egyszer használatos ,
[09:09] Salle: q.halálgömb persze működhet, DE ha valaki így kérdezi, akkor tuti arénában szív még a 2 döggel,
[00:34] Alaria: quwarg halalgombbel esetleg
 
Jelenleg bejelentkezve:
Salle, Ussuk_ki
2 felhasználó
 
Regisztrált:
1134 felhasználó
1477 karakter
Legutóbb: DrHappyFace
 
Stílus:
 
Top 100 >>

Legtöbb bizonyítás a tudásbázisban:
Felhasználó#
Koc155
Marcsa69
Givangel66
FlyXan57
Spunk56
Ababo54
Annak44
Zka43
Fear'A Wee29
cinty28

Tudásbázis toplista:
FelhasználóTudás
Marcsa98.9130%
Annak98.0299%
FlyXan96.2808%
Yoro96.0714%
Zka95.1073%
skaven94.3440%
Amanda93.4325%
Balu92.5755%
Koc92.5562%
Spirit91.7366%
Vissza a hírekhez!
[1] [2] [3] [4] [5] [6]

Varázslatok fejlesztése (1. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:


104mcrain ::: 2013.03.05. 08:45  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Na! Azt a választ kaptam, hogy meglesz a villámmágia upgrade gömbvillám ügyben, de a JV nem mondott rá dátumot.

 
103mcrain ::: 2013.03.05. 06:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Írtam ma a JV-nek gömbvillám ügyben. Csak a fíling miatt simán kiszedném a tűzgolyót a TV listából, és helyette gömbvillámmal mennék, ha használhatóvá válna a varázslat, még akkor is, ha ehhez 2 plusz komponenst is kell tartanom...
Mondjuk kellene egy jó nagy 220+os , vagy ryukus szörny is, amiből vágóval kinyerhető mondjuk 15-20 drótszőr...
86. hsz
 
102FlyXan ::: 2013.03.05. 06:44  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Na most már végre működik:

(Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted az átok ártó hatását. Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a lélektisztulás varázslatot! (Spóroltál 1 ezüstdarabot.) A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.]
 
101Fürge Alduin (#4244) ::: 2013.02.24. 13:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ld. enc. felezi a sebzést.

Bocs, de én ebben nem látom:
http://www.beholder.hu/php/tfenc.php?t=6&n=60&ps=k124tv5xmrw01htpgry7ig31t9dzvo

A régi enc-ben (hyper) látom / láttam.

Akkor azszem inkább tűzesőt rakok be villám helyett a zithurg ellen. :) Köszi egyébként a helpet.
(Hivatkozott üzenet: [FlyXan], 2013.02.24. 13:27)
 
100FlyXan ::: 2013.02.24. 13:27  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ld. enc. felezi a sebzést.
Szörnyek szerencséje általában a szintjüktől függ, erre jön egy d20, ha ezzel a mentőmódsítóval számolt varázslaterősség alatt maradnak, nem sikerült megdobni a mentőt. 220+-tól kezdve nem d20 van, hanem jóval nagyobb random.
 
99Spunk ::: 2013.02.24. 13:24  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Köszi!
És mi lesz akkor ha megdobja a szörny ellene a mentőt? Azt meg leeht tudni, hogy melyik szörnynek mennyi esélye van rá? :)


Ez már a lásd enc. kategória
Fele annyit sebződik. A szörnyek pontos mentődobásai nem ismertek, de általánosságban a szintjükhöz mérten van belőve. Általában - mert azért vannak kivételek + / - irányban.
(Hivatkozott üzenet: [woryz], 2013.02.24. 13:19)
 
98Fürge Alduin (#4244) ::: 2013.02.24. 13:19  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hogy kell kiszámolni akkor most a mentődobást? Ez nekem kínai...
61 Tűzeső: A sebzése D6*szint, a max. hatásfoka 30 lett. A mentőbefolyásolója szint*2/3-ról szint/2-re csökkent.

Először egy kis definíció:
Mentőbefolyásoló:
Ez a szám mutatja meg mennyivel nehezebb megdobni az ellenfélnek a varázslat ellen a mentődobást (mintha ennyivel kevesebb lenne a szerencséje). Minél nagyobb, annál nehezebb.

A honlapon írják:
Mentőbefolyásolónál a szint = pszi, taumaturgia, vagy teológia 250-ig, 250 felett 25 szakértelmenként +1.

Vagyis: pl. 100-as teológiánál a tűzeső mentőbefolyásolója :
100*2/3 = 66,666 (vagyis 66) volt és most 100/2 lett = 50 .
Ergo könnyebb lett megdobni ellene a mentőt.


Köszi!
És mi lesz akkor ha megdobja a szörny ellene a mentőt? Azt meg leeht tudni, hogy melyik szörnynek mennyi esélye van rá? :)
(Hivatkozott üzenet: [Spunk], 2013.02.24. 12:49)
 
97Spunk ::: 2013.02.24. 12:49  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hogy kell kiszámolni akkor most a mentődobást? Ez nekem kínai...
61 Tűzeső: A sebzése D6*szint, a max. hatásfoka 30 lett. A mentőbefolyásolója szint*2/3-ról szint/2-re csökkent.


Először egy kis definíció:
Mentőbefolyásoló:
Ez a szám mutatja meg mennyivel nehezebb megdobni az ellenfélnek a varázslat ellen a mentődobást (mintha ennyivel kevesebb lenne a szerencséje). Minél nagyobb, annál nehezebb.

A honlapon írják:
Mentőbefolyásolónál a szint = pszi, taumaturgia, vagy teológia 250-ig, 250 felett 25 szakértelmenként +1.

Vagyis: pl. 100-as teológiánál a tűzeső mentőbefolyásolója :
100*2/3 = 66,666 (vagyis 66) volt és most 100/2 lett = 50 .
Ergo könnyebb lett megdobni ellene a mentőt.
(Hivatkozott üzenet: [woryz], 2013.02.24. 12:24)
 
96Fürge Alduin (#4244) ::: 2013.02.24. 12:24  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hogy kell kiszámolni akkor most a mentődobást? Ez nekem kínai...
61 Tűzeső: A sebzése D6*szint, a max. hatásfoka 30 lett. A mentőbefolyásolója szint*2/3-ról szint/2-re csökkent.
A hyper-ben leírt képlet szerintem kicsit nem jó... Ha az ellen a tűzeső esetében megdobja a mentődobást, akkor nem sebez semmit? Egy szörny, hogy megdobja-e vagy sem, az mitől függ? :)
 
95McS ::: 2013.02.24. 11:40  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Akkor áldozati oltárhoz kérjetek valami egyedi jó varit. Leahnak is van (igaz, nekik eggyel kevesebb küldetést is porgramozott le Miklós véletlenül ). Az SF, korlátlan hatalmú főpap rang (375 hit) kell hozzá, aztán ott van.

jó5let, csinálok egy Dornis groupot ;)
(Hivatkozott üzenet: [FlyXan], 2013.02.24. 11:35)
 
94FlyXan ::: 2013.02.24. 11:35  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Dorni meg kaphat egy egyedi jól használható spellt is pluszban (nem ultimate tápra gondolok, hanem egy jó és hasznos valamire).

kicsit eltévedtél ;), Dorni annyira a leghasználhatatlanabb varik arzenálját uralja, hanem a mostani vari erősítéssel sem lehetett rajta segíteni, bizony, ennyire legalja az egész, hiába rívunk már sok sok éve emiatt... ha most kap 1 varit KF utáni utáni időszakra attól mi is fog változni?
jah, lehet tehetetlen vagyok, de igenis és kb. minimumnak érezném a ló erősen túloldalára való átzuhanást...

ami egyébként nem lesz, ahogy változás sem, a Tharr/Sheran vonal tovább fog erősödni, a többiek meg majd Dornihoz hasonló kincset kapnak, ezzel pedig marad a sorrend 1-7ig és ezután 15. sorszámmal Dorni... nincsenek illúzióim...


Akkor áldozati oltárhoz kérjetek valami egyedi jó varit. Leahnak is van (igaz, nekik eggyel kevesebb küldetést is porgramozott le Miklós véletlenül ). Az SF, korlátlan hatalmú főpap rang (375 hit) kell hozzá, aztán ott van.
(Hivatkozott üzenet: [McS], 2013.02.24. 11:14)
 
93McS ::: 2013.02.24. 11:14  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Dorni meg kaphat egy egyedi jól használható spellt is pluszban (nem ultimate tápra gondolok, hanem egy jó és hasznos valamire).

kicsit eltévedtél ;), Dorni annyira a leghasználhatatlanabb varik arzenálját uralja, hanem a mostani vari erősítéssel sem lehetett rajta segíteni, bizony, ennyire legalja az egész, hiába rívunk már sok sok éve emiatt... ha most kap 1 varit KF utáni utáni időszakra attól mi is fog változni?
jah, lehet tehetetlen vagyok, de igenis és kb. minimumnak érezném a ló erősen túloldalára való átzuhanást...

ami egyébként nem lesz, ahogy változás sem, a Tharr/Sheran vonal tovább fog erősödni, a többiek meg majd Dornihoz hasonló kincset kapnak, ezzel pedig marad a sorrend 1-7ig és ezután 15. sorszámmal Dorni... nincsenek illúzióim...
(Hivatkozott üzenet: [FlyXan], 2013.02.24. 08:16)
 
92Spunk ::: 2013.02.24. 10:13  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Vagy egy kör végéig tartó varázslatot be lehetne rakni ami megvédene csak a gömbillám visszacsapásától

Villámmágia?


Ez nagyon jó ötlet. Mondom úgy, hogy nincs Fairlight-os karim. De tényleg.
(Hivatkozott üzenet: [Neal], 2013.02.24. 02:22)
 
91FlyXan ::: 2013.02.24. 08:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
így nem kérünk vari ápgrédet, mert nem lehet. ezzel most nem mi jártunk jól, ez van (ilyen meglepődő smiley nincs). de azt kérném, hogy a beragadt 3 isteni küldetés jutalma olyan Dornodon felé erősen billenő varázslatok legyenek, amivel a fenti hatást elérhetnénk...
igen, kivételesen most kapjon a többi isten tolvajszemet, mi meg Titánok haragját (csak példák...)


Ez akkor lehetne érdekes, ha valóban lenne a játéknak olyan szakasza, amikor Fairlight, Raia, Sheran, stb. emelkedik ki. De nincs, a játék minden szakaszában Tharr dominál (legfeljebb nyugaton Raia meg Sheran kicsit talán jobb a gyógyító spellek miatt, de manapság ez max. 20 fordulóban látszik, keleten már a nyakába hullik bárkinek a végtelen gyógykenőcs és az jár jól, akinek van vámpirizációja és többet tud ütni...az meg a Tharros).
Abban viszont egyetértünk, hogy a köv. jutalmaknál Tharrnak nem szabad tápot adni, a többieket viszont fel kell mellé rántani. Dorni meg kaphat egy egyedi jól használható spellt is pluszban (nem ultimate tápra gondolok, hanem egy jó és hasznos valamire).
(Hivatkozott üzenet: [McS], 2013.02.15. 09:23)
 
90mcrain ::: 2013.02.24. 06:48  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Vagy egy kör végéig tartó varázslatot be lehetne rakni ami megvédene csak a gömbillám visszacsapásától

Villámmágia?


Ez egy kifejezetten jó ötlet! Ha a Villámmágia az eddigi hatásai mellett immunitást adna a Gömbvillám (és csak az) ellen, akkor a Gömbvillám használható varázslattá fejlődne. Egyrészt a sebzése is növekedne, hiszen a Villámmágia felhúzása gyak. kötelezővé válna a kör elején, másrészt az összes, lentebb vázolt problémát egyetlen tollvonással áthúzná ez a változtatás!
Teljes vállszélességgel támogatom az ötletet.
Ha valaki összegzi a javaslatokat a JV felé, ezt feltétlen tegye bele!
Köszi!
(Hivatkozott üzenet: [Neal], 2013.02.24. 02:22)
 
89Neal ::: 2013.02.24. 02:22  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Vagy egy kör végéig tartó varázslatot be lehetne rakni ami megvédene csak a gömbillám visszacsapásától

Villámmágia?
(Hivatkozott üzenet: [Nyul], 2013.02.23. 19:05)
 
88smckill ::: 2013.02.23. 22:35  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A védelem a tűz ellen megfelelő varázslat, azon biztosan nem változtatunk. Amúgy pedig ne az istenek tápolása legyen a cél, hanem a gyenge, nem túl hasznos, vagy unbalance varázslatok javítása.

egyetértek, ne legyen ez a cél. én is unom már a Dornodon a legfosabb isten topicot, de sajnos most már még jobban igaz.
ne értsetek félre, játszottam én AD&Dben Gruumsh hitű goblinnal, de akkor ELŐRE tudtam, hogy ez a balfaszok istene egy balfasz karakterrel. itt meg ugye...
átnéztem Dornodont és most hagyjuk, hogy a használható varik hány %át adja meg és mennyit KELL venni Martianból a játék nem épp elején (és addig mennyi dologban hátrányban lesz a pap, nem is mondok semmit...)
nem találtam olyat, amit értelmesen lehetne erősíteni. az meg nem szempont, hogy legyen pl. tűzpajzs jobb (csak példa, nem lesz, tudjuk), mert az még VP regenből is vehető mindenkinek.

én csak most is remélni tudom (mint CSVnél..., mint a ganüideknél..., mint a KFnél... - egyszer sem jött be), hogy talán... egyszer... végre... azt olvashatnánk itt a GNen, hogy most már csendben lehetnek a tűzpapok és Mexi is kussolhat, mert Dornodon táposabb lett mint Tharr.
simán beleférne legalább időszakosan, 1-2 évig, hogy minket utáljanak végre valamiért.

így nem kérünk vari ápgrédet, mert nem lehet. ezzel most nem mi jártunk jól, ez van (ilyen meglepődő smiley nincs). de azt kérném, hogy a beragadt 3 isteni küldetés jutalma olyan Dornodon felé erősen billenő varázslatok legyenek, amivel a fenti hatást elérhetnénk...
igen, kivételesen most kapjon a többi isten tolvajszemet, mi meg Titánok haragját (csak példák...)

ettől függetlenül köszönöm a rengeteg befektetett időt és munkát amit a TF-be nyomtok, ha más nem, legalább a morál hatását mindenképpen érezzük és ez nagyon jó dolog!




Maximálisan egyetértek
(Hivatkozott üzenet: [McS], 2013.02.15. 09:23)
 
87Nyul ::: 2013.02.23. 19:05  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Vagy egy kör végéig tartó varázslatot be lehetne rakni ami megvédene csak a gömbillám visszacsapásától
 
86mcrain ::: 2013.02.23. 06:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Beteszem ide is, hátha változik valami:

A gömbvillám teljesen használhatatlan, és kizárólag védővarázslata miatt, mivel kb. lehetetlen normálisan összehangolni a kettőt. Vázolom, hogy miért:

1. Berakom a TV listába a gömbvillámot. Ahhoz, hogy bármikor elővegye a program a TV listából, az elektromos pajzsot is el kell mondanom. A program azonban csak akkor veszi elő az elektromos pajzsot, ha más, a TV listában lévő védővarázslatot nem talál hasznosabbnak (gyakorlatban: az elektromos lehelettel bíró lényeken kívül semmire sem választja ki a program).
Az nyilvánvalóan nem megoldás, hogy más védekezőt nem teszek be a TV-listába, csakis az elektromos pajzsot.
Ezzel a megoldással tehát csak az a baj, hogy minden szökőévben egyszer lesz olyan szitu, hogy a TV-listából előveszi a program a pajzsot, majd ezután előveszi rá a gömbvillámot. Kipróbáltam anno, mikor megkaptam a varázslatot, és hiába volt fenn a pajzs, rendre a tűzgolyót vette elő a program, mert azzal nagyobbat tudtam sebezni...
2. Marad tehát az a megoldás, hogy a gömbvillámot direktbe használom egy-egy szörnyre, és mellé direktbe teszem be ugyanarra a szörnyre a pajzsot. Ezzel meg az a baj, hogy zabálja a parancshelyet (minden egyes FTV beállításra elmegy két sor), plusz ugye az FTV lista sem végtelen kapacitású.
Mindezek ellenére még működne is a dolog, ha a varázslatot érdemes lenne használni, de annyival nem jobb a többinél, hogy megérje a macerát, plusz egy olyan komponenst igényel, amit semmi másra nem használok, és ráadásul nem is esik semmiből.

Összességében ez a varázslat csak akkor lenne jó, ha
- vagy nem lenne feltétele a pajzs felhúzása (simán visszasebezhetne a használójába, mint az istenítélet, kivéve, ha mégis van pajzsom felhúzva),
- vagy kellene egy slotot nem foglaló tárgy, ami védelmet nyújt a gömbvillám ellen (így teljesülne a feltétel).
Amíg ez nincs, addig soha senki nem fogja használni, még akkor sem, ha nagyon magas lesz a sebzése.

Kár érte, mert nagyon fílinges, testhezálló varázslat, csak épp használhatatlan.
 
85pterois ::: 2013.02.20. 21:48  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mégis mennyivel erősödtek a szörnyek varázslaterősségei ?


Az tuti, hogy a rajzásban lévő harcmókus párszázzal (~4-600ép) többett tudott belém sebezni, mint előtte... Amelyiknél fixen bent van valami olyan varázslat, ami erősödött, ott nagy eséllyel találkozol még ilyen "meglepetésekkel".
(Hivatkozott üzenet: [Spunk], 2013.02.20. 21:23)
 
[1] [2] [3] [4] [5] [6]